Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Staat het schoentje klaar?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Staat het schoentje klaar?

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
    Je moet ook een googlen op:
    17 eeuwen Sint Maarten van Antoon Naert ( Geschiedkundige - Archeoloog Ichtegem )
    Heel erg bedankt hoor. Heel interessante lectuur met heel veel gegevens waaruit ik zeker mensen kan aanschrijven en/of aanspreken i.v.m. de lokale St. Maartenliedjes.

Tof, nogmaals merci.
    perman
    canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door perman Bekijk bericht
      Heel erg bedankt hoor. Heel interessante lectuur met heel veel gegevens waaruit ik zeker mensen kan aanschrijven en/of aanspreken i.v.m. de lokale St. Maartenliedjes.
      Tof, nogmaals merci.
      Graag gedaan. Geschiedenis is mijn andere interesse. Vooral de 16e eeuw.
      Een beetje reclame voor onze vereniging.
      Ik veronderstel dat dit toegelaten is door de mods.
      Yandex is a technology company that builds intelligent products and services powered by machine learning. Our goal is to help consumers and businesses better navigate the online and offline world. Since 1997, we have delivered world-class, locally relevant search and information services. Additionally, we have developed market-leading on-demand transportation services, navigation products, and other mobile applications for millions of consumers across the globe. Yandex, which has 17 offices worldwide, has been listed on the NASDAQ since 2011.

P.S.: Nog een kleine rechtzetting:
      Het is niet zoals hoger vermeld door mij dat in Reningelst "De Engel" gevierd wordt,
      maar wel in Westouter.
      In Reningelst viert men ook Sint Maarten!
      Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
        In Reningelst viert men ook Sint Maarten!
        In Stavele-Haringe-Roesbrugge en streken ook
        Al doende leert men...

Flickr

Comment

De schoen staat klaar.

Er ligt een wortel en een appel in voor het paard van de Sint. En een pakje havervlokken van de AH.
          Een potteke onuitwisbare zwarte schoensmeer voor de xxxxxx Piet. Ge kunt nooit weten welke nieuwe regeltjes ze nog allemaal uitvinden achter die bureaus.
          En een fles cognac voor de Sint. (En ook een beetje voor de xxxxxx Piet). 'k Weet nog van verleden jaar dat de Piet geen Heineken lustte.

Mijn wensbrief bestaat uit een leeg formulier van de Euromillions met een elastiek aan waar een bic aanhangt.
          Hopelijk krijg ik dat retour met de winnende cijfers Vrijdag 6 December.
          Mijn vrouw wil haar wens voor de Sint niet verklappen anders komt die niet uit. Maar ze heeft dat formulier toch nog eens goed gecheckt om te zien of die bic nog wel schreef..
          Last edited by Skitch; 4 december 2013, 23:48.
          ​​

Comment

Working...
          X