Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Keukenrobot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Keukenrobot

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    en 500 watt Theo.
    en hier de meeste 900 watt en niet eens zo duur.
    Koop de best beoordeelde keukenrobot van 2023 met onafhankelijke expertreviews, uitgebreide koopgids en prijsvergelijking van de beste merken.

grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      en 500 watt Theo.
      en hier de meeste 900 watt en niet eens zo duur.
      Koop de best beoordeelde keukenrobot van 2023 met onafhankelijke expertreviews, uitgebreide koopgids en prijsvergelijking van de beste merken.

grt,bouk.
      Lijkt me zeer interessant bouk.
      Kan een grotere hoeveelheid deeg aan en die maakt ook niet veel lawaai.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Runder-varkens.
        Kan niet tegen de geur van schapenvlees bouk...
        Heb ik al beschreven in een ander topic.
        Dan is het geen Sheppard's Pie (lams) dat je hebt klaar gemaakt, maar Farmers Pie of Cottage Pie (runds en/of varkens), een immens verschil.........
        Vraag maar eens in Ierland een Sheppard's Pie en vraag of ze die willen maken met varkens of rundsgehakt....... ze zullen je bekijken of je van een andere planeet komt .
        Als het maar met gehakt is dan wordt het hier bij ons gemeenzaam Sheppard's Pie genoemd......mispoes.
        Groetjes
        Last edited by Guest17; 6 november 2013, 15:42.

Comment

Zie PM Theo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Dan is het geen Sheppard's Pie (lams) dat je hebt klaar gemaakt, maar Farmers Pie of Cottage Pie (runds en/of varkens), een immens verschil.........
            Vraag maar eens in Ierland een Sheppard's Pie en vraag of ze die willen maken met varkens of rundsgehakt....... ze zullen je bekijken of je van een andere planeet komt .
            Als het maar met gehakt is dan wordt het hier bij ons gemeenzaam Sheppard's Pie genoemd......mispoes.
            Groetjes
            Snap ik en weet ik
            Ik krijg het niet door mijn strot... dat schapenvlees.
            En in een Sheppard's mag ALLES in omdat die gemaakt wordt van restjes

MAAR uiteindelijk en onbetwistbaar heb je gelijk.

Heb je een keukenrobot?
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

...................

Heb je een keukenrobot?
              Yep, zo'n goedkoop ding (Quigg) uit den Aldi. Voor die paar keer op een jaar dat we die gebruiken voldoet die ruimschoots.
              Wordt enkel gebruikt voor het kloppen van eiwit, maken van allerlei beslag voor tiramisu en andere..... dus voor het lichtere werk.
              Ons brood bakken we reeds een tiental jaar zelf, eerst met een Domo, nu met een Panasonic SD-207.
              Deze laatste wordt ook gebruikt voor alleen deeg maken bvb. voor het bakken van pistolets of broodjes.
              Groetjes

Comment

Yep, zo'n goedkoop ding (Quigg) uit den Aldi. Voor die paar keer op een jaar dat we die gebruiken voldoet die ruimschoots.
                Wordt enkel gebruikt voor het kloppen van eiwit, maken van allerlei beslag voor tiramisu en andere..... dus voor het lichtere werk.
                Ons brood bakken we reeds een tiental jaar zelf, eerst met een Domo, nu met een Panasonic SD-207.
                Deze laatste wordt ook gebruikt voor alleen deeg maken bvb. voor het bakken van pistolets of broodjes.
                Groetjes
                Heb ook een Domo.
                Maar het kneden begint na te laten bij iets of wat zwaarder deeg.
                Gisteren:-
                - 300 gr. witte bloem
                - 200 gr. donkere bloem
                Lukte niet goed. Machine haperde.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

.....
                  Last edited by pieke; 30 december 2013, 20:34.

Comment

Deze polleke?

Als dat zo is dan is het snel beslist.
                    Maakt die niet veel lawaai?
                    Een deftige keukenrobot maakt helaas wel wat lawaai, maar om te kneden zet je dat ding ook niet vollen bak. Mijn ouders hebben nu deze : link. Maar die zit een behoorlijk pak boven je budget.
                    Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                      Een deftige keukenrobot maakt helaas wel wat lawaai, maar om te kneden zet je dat ding ook niet vollen bak. Mijn ouders hebben nu deze : link. Maar die zit een behoorlijk pak boven je budget.
                      Is me wat duur he
                      Die kMix van Kenwood lijkt me ook niet slecht en kan ook zwaar deeg aan.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Iets minder design, maar de Chef Classic heb je voor 369€, en is zeer robuust.

Staat al 30 jaar bij mijn ouders. Alleen de blender is stuk, want gevallen.
                        Ze hebben er zelfs ooit de vleesmolen bij gekocht, en die werkt ook vlot.

Comment

.......
                          Die kMix van Kenwood lijkt me ook niet slecht en kan ook zwaar deeg aan.
                          http://www.kenwoodworld.com/nl-NL/Al...ne-0WKMX51002/
                          en een leuke kleur voor in de keuken.
                          grt,bouk.
                          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            en een leuke kleur voor in de keuken.
                            grt,bouk.
                            Ja bouk.

Maar het blijkt een tegenvaller want ik lees:
                            "Als je deeg kneed, je niet veel langer dan 8 a 10 min moet doen en de machine min 2 uur moet laten afkoelen."
                            DUS? Je kan met niks meer verder.

Echte en degelijke reviews van keukenrobotten zijn ook moeilijk te vinden.

En anderzijds moet ik naar ons moeder luisteren
                            "Echte goei zaken blijven duur".
                            Een topmodel van Kenwood kostte 20 jaar geleden omgerekend iets van een 400 euro.

Via Youtube heb ik een aantal dingen bekeken.
                            Zo maakt het Bosch MUM type een lawaai waar ik horendol van wordt.
                            Precies het hoge toon-geluid van een over jaars stofzuiger.

De Kenwood (type chef xxx) viel goed mee.
                            (Ken Wood = Engelsman )

De Domo van SOS Pietje: één review waarbij het toestel de motor verbrandde
                            bij 500 gram brooddeeg.
                            Het blijkt wel een uitzondering te zijn.
                            Maar ook hier niks te vinden van reviews op het internet.

Ik ga me houden aan de raadgevingen van de collega's hier op BD
                            En maar goed dat die mogelijkheid er is.
                            ================================================== =================
                            Test van Warentest in Duitsland.
                            "Testsieger Bosch

Testsieger ist die Bosch MUM 4655, die Kleinste aus der MUM-Serie, mit Schwenkarm und Kunststoffgehäuse.
                            Gut für kleine bis mittlere Portionen. Preis: um 184 Euro.

Perfekt für Großfamilien ist die Kenwood Chef Titanium (540 Euro).
                            Sie knetet bis zu drei Kilo Teig. Mit Sonderzubehör sehr gut für Gemüse.
                            Kenwood hat viele Extras im Programm: Nudelpresse, Fleischwolf, Getreidemühle und mehr.
                            Gegen Aufpreis, versteht sich.

Eine der schönsten Küchenmaschinen im Test ist die Kitchen Aid. Ein Klassiker in zeitlosem Design.
                            Kitchen Aid bietet die Maschine in 21 Farben: von Apfelgrün über Orange bis Rabenschwarz.
                            Passend zu jeder Küche. Preis: ab 500 Euro. Gut, aber nicht perfekt. Nachteil: Kein Mixer, wenig Grundausstattung."

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

3 machines en één jonge dame.
                            De jonge dame WINT over de ganse lijn van testen....

Last edited by theokus; 7 november 2013, 11:45.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Heb ook een Domo.
                              Maar het kneden begint na te laten bij iets of wat zwaarder deeg.
                              Gisteren:-
                              - 300 gr. witte bloem
                              - 200 gr. donkere bloem
                              Lukte niet goed. Machine haperde.
                              Met onze Panasonic SD-207 gebruiken wij altijd 100 % donkere bloem ttz. Zwarte Woud bloem, volkoren, meergranen.....en die heeft er geen problemen mee.
                              Ik weet niet wat U juist bedoelt met 'donkere' bloem, misschien bestaan er nog wel zwaardere soorten bloem dan deze ik hier opnoem ?
                              Groetjes

Comment

Met onze Panasonic SD-207 gebruiken wij altijd 100 % donkere bloem ttz. Zwarte Woud bloem, volkoren, meergranen.....en die heeft er geen problemen mee.
                                Ik weet niet wat U juist bedoelt met 'donkere' bloem, misschien bestaan er nog wel zwaardere soorten bloem dan deze ik hier opnoem ?
                                Groetjes
                                Het is de bloem die u bedoelt
                                ================================================== ==========
                                Ben "hard" van gedacht aan 't veranderen
                                Omdat ik beter gesteld ben met een nieuwe broodmachine
                                Voor nog geen 200 euro heb ik alles....> Broodmachine Panasonic SD-ZB2502 BXE
                                Last edited by theokus; 7 november 2013, 12:03.
                                Ubi bene, ibi patria.
                                BD0388BE
                                Een website

Comment

Working...
                                X