Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Keukenrobot

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Keukenrobot

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Die Pana doet raar
    Rammelt(?) en piept bij het kneden.

Ben met een Italian mix bezig 500 gr. bloem en 300 ml. water.
    Panasonic, Philips, enz. allemaal plastieken brol, ofwel koop je een veel te dure industrie machine ofwel een deftige Kenwood,
    die Kenwoods hebben reeds decennia lang ruim bewezen de beste half professionele dingen te zijn,
    ik heb er ooit bij eentje de schakelaar vervangen en daar zit nog deftige mekaniek in.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Panasonic, Philips, enz. allemaal plastieken brol, ofwel koop je een veel te dure industrie machine ofwel een deftige Kenwood,
      die Kenwoods hebben reeds decennia lang ruim bewezen de beste half professionele dingen te zijn,
      ik heb er ooit bij eentje de schakelaar vervangen en daar zit nog deftige mekaniek in.
      Die plastieken brol van ne Panasonic die wij nu reeds meer dan 6 jaar hebben, heeft in die tijd wel reeds ongeveer 250 broodjes gebakken.
      Ze heeft in 2006 slechts 119 euro gekost, dus aan machinekosten kost een broodje ons tot op heden ongeveer 0,5 euro.......en dat wordt elke dag nog minder.
      Mocht ze vandaag de geest geven, dan kan ik daar gerust mee leven, maar ik denk dat die plastieken brol nog lang zal bakken . Bij het kneden moet je reeds goed luisteren om het 'lawaai' dat ze maakt te horen, maar misschien is dit wel omdat ze hoofdzakelijk uit plastiek gemaakt is, dat heel wat minder lawaai maakt als metalen onderdelen ?

Je hebt ook mensen die denken/beweren dat alleen Mercedes een deftige mechaniek heeft, tot ze er eentje hebben dat om de haverklap langs de kant van de weg staat.

Goedkoop is niet altijd verkeerde koop net zo min als duurkoop is niet altijd goede koop is.
      Ik zal jullie weten te melden wanneer onze Pana de geest geeft.......dus tot over een jaar of vijf of nog langer .

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Die plastieken brol van ne Panasonic die wij nu reeds meer dan 6 jaar hebben, heeft in die tijd wel reeds ongeveer 250 broodjes gebakken.
        Ze heeft in 2006 slechts 119 euro gekost, dus aan machinekosten kost een broodje ons tot op heden ongeveer 0,5 euro.......en dat wordt elke dag nog minder.
        Mocht ze vandaag de geest geven, dan kan ik daar gerust mee leven, maar ik denk dat die plastieken brol nog lang zal bakken . Bij het kneden moet je reeds goed luisteren om het 'lawaai' dat ze maakt te horen, maar misschien is dit wel omdat ze hoofdzakelijk uit plastiek gemaakt is, dat heel wat minder lawaai maakt als metalen onderdelen ?

Je hebt ook mensen die denken/beweren dat alleen Mercedes een deftige mechaniek heeft, tot ze er eentje hebben dat om de haverklap langs de kant van de weg staat.

Goedkoop is niet altijd verkeerde koop net zo min als duurkoop is niet altijd goede koop is.
        Ik zal jullie weten te melden wanneer onze Pana de geest geeft.......dus tot over een jaar of vijf of nog langer .

Groetjes
        Omgekeerd geredeneerd kan jij die ene zijn die geluk heeft met zijn panasonic en al de rest miserie?
        It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
          Ik ga eens zoeken op die Kenwood.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

nog 1 gevonden en niet duur..1000watt.

grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              Dank u bouk
              Kende die al.

Ik ga nu terug naar de Aveve winkel.....
              Machine heeft de geest gegeven...
              Doe niks niet meer.
              klak! klak! en het was gedaan.
              Gisteren deed die al raar bij het kneden.
              We hebben weer al eens pech en met een goed merk.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                Omgekeerd geredeneerd kan jij die ene zijn die geluk heeft met zijn panasonic en al de rest miserie?
                Kan inderdaad ook, maar mijn zoon heeft dan ook geluk .
                Groetjes

Comment

Dank u bouk
                  Kende die al.

Ik ga nu terug naar de Aveve winkel.....
                  Machine heeft de geest gegeven...
                  Doe niks niet meer.
                  klak! klak! en het was gedaan.
                  Gisteren deed die al raar bij het kneden.
                  We hebben weer al eens pech en met een goed merk.
                  Man, man, man....is dat pech hebben zeg.....
                  Ik vond het reeds raar, toen ik las dat je 'lawaai' hoorde bij het kneden, want zoals ik hiervoor reeds schreef, die van ons hoor je omzeggens niet.
                  Je moet er reeds bijna naast staan om ze te horen kneden. Wanneer de machine in de keuken staat en we zitten in de living met open deur naar de keuken horen we ze reeds niet meer.
                  Of we zouden potdoof moeten zijn, dan kan ook natuurlijk .

PS Hopelijk zat je 'broodemmertje' toch goed vastgeklikt in de machine ??

Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Man, man, man....is dat pech hebben zeg.....
                    Ik vond het reeds raar, toen ik las dat je 'lawaai' hoorde bij het kneden, want zoals ik hiervoor reeds schreef, die van ons hoor je omzeggens niet.
                    Je moet er reeds bijna naast staan om ze te horen kneden. Wanneer de machine in de keuken staat en we zitten in de living met open deur naar de keuken horen we ze reeds niet meer.
                    Of we zouden potdoof moeten zijn, dan kan ook natuurlijk .

PS Hopelijk zat je 'broodemmertje' toch goed vastgeklikt in de machine ??

Groetjes
                    Die zat goed vast ja
                    Hetzelfde principe als bij mijn Domo.
                    De voorzijde werd ook warm...denk dat daar de motor zit.
                    Het bakproces verliep goed en het brood was redelijk goed.
                    Een tikje in het midden van het brood was niet op zijn best.
                    (slecht gekneed he)
                    Had ook de indruk dat die de 500gr mix niet goed aankon.

Voor ik naar de winkel ging heb ik nog geprobeerd met 250gr. pizza mix.
                    En toen was het over and out.
                    De machine viel stil na een paar seconden en deed daarna niets meer.
                    Bij Aveve hebben zo een goede 200 machines verkocht.
                    Mijn toestel was het eerste dat stuk was....mja, kan ik ook zeggen he als verkoper.

Dit is een fijne machine:
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                      George Orwell

Comment

Allé : Dan heb je dus nog eens pech... Dat lawaai van die Panasonic vond ik eerlijk gezegd ook al raar : die van mijn ouders werkt veel stiller dan hun vorige (een Domo-rommel ding). Ze hebben het nu een jaartje, wordt heel geregeld gebruikt en dat werkt goed. Maar er kan er altijd eentje tussenzitten met een technisch foutje. Dat gebeurt zelfs bij Canon, maar je mag dat hier niet zeggen .
                        Groeten,

Polleke

Comment

Tja.
                          Deze Pana kan ook maar 600 gr. bloem aan....
                          Mijn deeg was volgens de aanwijzingen op de verpakking dus?

Je hebt dus een Kenwood keukenrobot?
                          Mag ik vragen welke.
                          den deze
                          nikon stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
                            Ok David
                            Ferm he.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door polleke_cgc Bekijk bericht
                              Allé : Dan heb je dus nog eens pech... Dat lawaai van die Panasonic vond ik eerlijk gezegd ook al raar : die van mijn ouders werkt veel stiller dan hun vorige (een Domo-rommel ding). Ze hebben het nu een jaartje, wordt heel geregeld gebruikt en dat werkt goed. Maar er kan er altijd eentje tussenzitten met een technisch foutje. Dat gebeurt zelfs bij Canon, maar je mag dat hier niet zeggen .
                              Klopt ook: die mengt stil.
                              Een minuutje en dan begon het lawaai.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

bekijk deze eens KENWOOD KMC570 CHEF PREMIER
                                een 1000 watt motor
                                kan 2,2 kg kneden (een brood van den bakker is ma 800 gr)
                                kost rond de 400€

grts
                                je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
                                www.korandoke.be

Comment

Working...
                                X