Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Flikkerende TV

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Flikkerende TV

Gewoon een vraagje, ik merk sinds daarnet dat mijn tv flikkert.
    Ik heb enkel één en canvas (via binnenhuisantenne), kan dit flikkeren voortkomen uit het signaal?
    Bij mijn playstation, apple tv of in de menu's van de tv flikkert het beeld niet, vandaar dat ik me niet al teveel zorgen maak.

Ik kan niet testen met andere zenders want heb hier geen kabelaansluiting, maar toen ik nog via digibox keek op mijn vorig kot is me dit nooit opgevallen.

Re: Flikkerende TV

kan aan het weer liggen en het feit dat je op de huidige plaats misschien een iets slechtere ontvangst hebt
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Zeg heb je toevallig telenet ???
      Indien ja ga dan maar snel naar je dichts bijzijnde telenet verdeler want dan is je digicorder om zeep.
      Zelfde voorgehad 2 weken geleden, werd daar getest en bleek een van de tuners stuk te zijn in de digicorder.

Zie net dat je analoog kijkt, staat er iets in de buurt tv toestel wat je signaal kan verstoren zoals de micro oven ??
      Of iets anders, maar de tv kan natuurlijk ook de schuldige zijn.
      Wat je kan doen is test hem bij Fam of vrienden eens uit dan weet je het zeker.

Comment

De antenne staat beneden, boven kreeg ik geen ontvangst, en er staat niet echt iets in de weg (woon wel in een bos).
        Bij fam of vrienden even testen zit er niet in, de tv is vrij groot en ik heb als student enkel een fiets...

Comment

In België kan je al een tijdje niet meer analoog kijken via antenne. Dat is nu dus ook digitaal via DVB-T. Dat is uiteraard geen HD-kwaliteit (hoewel het wel kan), maar eigenlijk zou dat niet mogen flikkeren. Normaal heb je ofwel beeld, ofwel geen beeld. Soms kan je ook eens last hebben van blokvorming (als het signaal net op het randje zit). Maar dat zou het eigenlijk moeten zijn.
          Groeten,

Polleke

Comment

Working...
          X