Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gekookte grote garnalen Aldi Blue Pacific uit Ecuador

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Gekookte grote garnalen Aldi Blue Pacific uit Ecuador

Aldi gekookte grote garnalen Pacific blue uit Ecuador, bijna zo groot als kreeften, vis en schaaldieren zijn normaal gezond.
    Zopas eens online gezocht als er geen tests zijn ofzo als deze niet vol antibiotica zitten, maar niets gevonden.
    Voor het eerst gegeten vanavond daar ik graag kreeften of grote garnalen eet.
    Beetje kreeftensmaak (in het begin), de rest wat slapjes, niet voor herhaling vatbaar

Re: Gekookte grote garnalen Aldi Blue Pacific uit Ecuador

Ene van 3 jaar geef je geen garnalen he dit slaat op je nick wel te verstaan he

Hier thuis worden die klaar gemaakt met kreeftensoep en veel pickante (cajun en italiaanse) kruiden en dan met stokbrood naar binnen gesmuld .
    Mhhhhhmmmmm krijg er al goesting in

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht

Hier thuis worden die klaar gemaakt met kreeftensoep en veel pickante (cajun en italiaanse) kruiden en dan met stokbrood naar binnen gesmuld .
      Mhhhhhmmmmm krijg er al goesting in
      ooooooooooh, waar en wanneer....................
      Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

Comment

Ongelooflijk dat die beestjes nog een beetje naar kreeft of schaaldieren proeven. Ik ben een keer of 10 in Ecuador geweest (streek van Guayaquil) en heb gezien dat ze gevoerd worden met pulp van halfrijpe gemalen bananen.
        Ik heb de beestjes daar gegeten vanuit de kweekbakken rechtstreeks in de pan (ze worden daar levend in gegooid) en ze waren ...... heerlijk

Comment

Laat die Amerikanen hun betoog maar doen over antibiotica in de garnalen. Zelf laten ze het gebruik van hormonen in de veeteelt toe, en proberen ze de landbouwprodukten zoveel mogelijk genetisch te manipuleren.

Comment

Geef mij maar de cragnon cragnon, de noordzeegarnaal

Comment

Wat ze hier al allemaal binnensmijten. Alleen al de gedachte dat ze van Ecuador zouden komen is voor mij al genoeg om daar niet in te lopen. Ik heb mij in een ver verleden ooit eens laten vangen aan Pangasiusfilets in een restaurant. De kelner zei mij dat dit net hetzelfde was als onze tongfilets. Ja.., dag Jan.., was mij dat een smaakloze boel en toen ik nadien hoorde in welke omstandigheden die vissoort gekweekt wordt, Mekong Delta Vietnam en dergelijke, hebben en zullen ze mij dit nooit meer aan de man brengen. Nu, in een deftig restaurant zal men je dat niet aanprijzen.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Laat de reuze garnalen maar links liggen. Sinds vorige week zijn de zeeuwse oesters terug in de ALDI . Ze zijn iets duurder dan vorig jaar maar veel groter en heel lekker van smaak.

mir
                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                  Wat ze hier al allemaal binnensmijten. Alleen al de gedachte dat ze van Ecuador zouden komen is voor mij al genoeg om daar niet in te lopen. Ik heb mij in een ver verleden ooit eens laten vangen aan Pangasiusfilets in een restaurant. De kelner zei mij dat dit net hetzelfde was als onze tongfilets. Ja.., dag Jan.., was mij dat een smaakloze boel en toen ik nadien hoorde in welke omstandigheden die vissoort gekweekt wordt, Mekong Delta Vietnam en dergelijke, hebben en zullen ze mij dit nooit meer aan de man brengen. Nu, in een deftig restaurant zal men je dat niet aanprijzen.
                  Pangasius

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                    Het is de scampis al niet veel beter. Heelder lagunes worden uitgeroeid om toch maar geen predatoren te hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                      Laat de reuze garnalen maar links liggen. Sinds vorige week zijn de zeeuwse oesters terug in de ALDI . Ze zijn iets duurder dan vorig jaar maar veel groter en heel lekker van smaak.

mir

Ha !! tegen wie zeg je het !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                        Ha !! tegen wie zeg je het !!!
                        en hoel lang duurt 10 minuten.. ?
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht

mir

Zou hier ook een verschil in zijn ????
                          Want als ik gerookte forel koop in België dan is de smaak maar flets.
                          Maar koop ik ze bij onze noorderburen dan zijn ze beter van smaak

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                            .......
                            Maar koop ik ze bij onze noorderburen dan zijn ze beter van smaak
                            tja..maar bij ons in Holland is nou eenmaal a........
                            grt,bouk.
                            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                            X