Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Iphone verbinden om de positie door te geven naar de ipad, is mij nog niet gelukt, ook al beweren sommigen dat dat gaat. De dataverbinding gaat prima, het gps signaal word niet doorgegeven, wat dus wil zeggen dat je niet zult kunnen navigeren met je air.
Ikzelf heb daarvoor een mini met 4G gekocht. Dat werkt prima. Ook mijn tomtom traffic info komt dan via de hotspotfunktie van de I5 op de Ipad mini. Maar het gps gebueren komt van de ipad zelf.
Werkt het wel bij jou, dan hoor ik graag hoe.
Greetttzzzz
Oei, dat hebben ze mij niet gezegd Rudy, dus toch nog eens goed informeren en een demo vragen bij Lab9
niet dat ik die navigatie nodig heb, (heb vaste navigatie in beide auto's) maar in heb het eens zien werken en het leek mij fameus om
te gebruiken als stadsnavigatie bij wandelingen of op reis, of ware het maar om mijn auto terug te vinden.
Wat heb je trouwens aan navigatie op zo een groot apparaat, ik zie me al op de voorruit met een ipad ....
Wel een mooi toestel die ipad air, is blijkbaar sneller dan eender welke android tablet en dat met 'slechts' een dual core.
Bij sommige wagens kan je het opstellen zodat het het zicht niet belemmert.
Dat ding werkt ongeloofelijk snel en soepel Alex in veel gevallen een stuk beter van mijn vaste pc's en laptop.
Apple begint mij te bekoren.
Ik ben een weekje terug van reis in Nieuw-Zeeland en heb mijn Ipad mini als GPS gebruikt in de wagen.
Ik gebruikte daarvoor een autohouder van Igrip: http://be.mobilefun.com/36071-igrip-...tent=discarded.
De GPS van de Ipads is waanzinnig nauwkeurig te noemen. Ik gebruikte de gratis app van NavFree als routeplanner en was eveneens aangenaam verrast van de snelheid van routeberekening.
Ik gebruikte mijn IPad als radio in wagen met mobiel internet en monteerde hem aan de andere zijde van de voorruit (display is toch groot genoeg). Voeding verliep via sigarettenaansteker.
Verbazend hoe rap een mens overschakelt van kaartmateriaal naar een tablet.
Op mijn Ipad had ik al mijn reisgidsen digitaal opgeslagen, geen boeken dus meer te sleuren.
Ik ben een weekje terug van reis in Nieuw-Zeeland en heb mijn Ipad mini als GPS gebruikt in de wagen.
Ik gebruikte daarvoor een autohouder van Igrip: http://be.mobilefun.com/36071-igrip-...tent=discarded.
De GPS van de Ipads is waanzinnig nauwkeurig te noemen. Ik gebruikte de gratis app van NavFree als routeplanner en was eveneens aangenaam verrast van de snelheid van routeberekening.
Ik gebruikte mijn IPad als radio in wagen met mobiel internet en monteerde hem aan de andere zijde van de voorruit (display is toch groot genoeg). Voeding verliep via sigarettenaansteker.
Verbazend hoe rap een mens overschakelt van kaartmateriaal naar een tablet.
Op mijn Ipad had ik al mijn reisgidsen digitaal opgeslagen, geen boeken dus meer te sleuren.
Welk type heeft dan eigenlijk een ingebouwde GPS? Moet dat dan een Retina WIFI + Cellular zijn?
Ik zie dat men op de Retina Mini iPad geen korting geeft op deze zwarte vrijdag. Maakt de Retina-versie echt een groot verschil.
Dat Retina scherm is echt wel super hoor Pol, foto's in een aangepaste resolutie mag je echt met je neus opzitten, geen pixel te bespeuren,
en een ongekend hoog contrast. Mijn iPad air heeft een resolutie van 2048 x 1536, en dat op zo een klein schermje (resolutie ligt om en bij
de 300 puntjes per inch) dat is zo goed als een fotoafdruk, en drie maal hoger dan het gemiddelde computerscherm.
Ik heb net een Mini met retina besteld voor onder de boom. Mijn dochter heeft de grote iPad met retina, en ... echt waauw hoor. Ga maar eens in de winkel kijken, en vergeet je bril niet mee te nemen.
Trouwens, de mini met retina heeft hetzelfde aantal pixels als de grote iPad.
Sinds 2 weken ook overstag gegaan voor iPad air
Gekocht voor vrouwtje haar verjaardag maar past perfect in mijn fototas (haha)
iPhoto opgezet werkt perfect voor mij en zoals gezegd prachtig scherm
Grtjs
Comment