Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ipad air kopen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Ipad air kopen.

Moderator Note: Na een grote schoonmaak kan deze topic naar mijn mening rustig verderkabbelen. On topic, gasten!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
      Iphone verbinden om de positie door te geven naar de ipad, is mij nog niet gelukt, ook al beweren sommigen dat dat gaat. De dataverbinding gaat prima, het gps signaal word niet doorgegeven, wat dus wil zeggen dat je niet zult kunnen navigeren met je air.
      Ikzelf heb daarvoor een mini met 4G gekocht. Dat werkt prima. Ook mijn tomtom traffic info komt dan via de hotspotfunktie van de I5 op de Ipad mini. Maar het gps gebueren komt van de ipad zelf.
      Werkt het wel bij jou, dan hoor ik graag hoe.
      Greetttzzzz
      Oei, dat hebben ze mij niet gezegd Rudy, dus toch nog eens goed informeren en een demo vragen bij Lab9
      niet dat ik die navigatie nodig heb, (heb vaste navigatie in beide auto's) maar in heb het eens zien werken en het leek mij fameus om
      te gebruiken als stadsnavigatie bij wandelingen of op reis, of ware het maar om mijn auto terug te vinden.
      Last edited by Guest42; 26 november 2013, 10:37.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door alex606 Bekijk bericht
        Wat heb je trouwens aan navigatie op zo een groot apparaat, ik zie me al op de voorruit met een ipad ....

Wel een mooi toestel die ipad air, is blijkbaar sneller dan eender welke android tablet en dat met 'slechts' een dual core.
        Bij sommige wagens kan je het opstellen zodat het het zicht niet belemmert.
        Dat ding werkt ongeloofelijk snel en soepel Alex in veel gevallen een stuk beter van mijn vaste pc's en laptop.
        Apple begint mij te bekoren.

Comment

Ik ben een weekje terug van reis in Nieuw-Zeeland en heb mijn Ipad mini als GPS gebruikt in de wagen.
          Ik gebruikte daarvoor een autohouder van Igrip: http://be.mobilefun.com/36071-igrip-...tent=discarded.
          De GPS van de Ipads is waanzinnig nauwkeurig te noemen. Ik gebruikte de gratis app van NavFree als routeplanner en was eveneens aangenaam verrast van de snelheid van routeberekening.
          Ik gebruikte mijn IPad als radio in wagen met mobiel internet en monteerde hem aan de andere zijde van de voorruit (display is toch groot genoeg). Voeding verliep via sigarettenaansteker.
          Verbazend hoe rap een mens overschakelt van kaartmateriaal naar een tablet.
          Op mijn Ipad had ik al mijn reisgidsen digitaal opgeslagen, geen boeken dus meer te sleuren.
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
            Ik ben een weekje terug van reis in Nieuw-Zeeland en heb mijn Ipad mini als GPS gebruikt in de wagen.
            Ik gebruikte daarvoor een autohouder van Igrip: http://be.mobilefun.com/36071-igrip-...tent=discarded.
            De GPS van de Ipads is waanzinnig nauwkeurig te noemen. Ik gebruikte de gratis app van NavFree als routeplanner en was eveneens aangenaam verrast van de snelheid van routeberekening.
            Ik gebruikte mijn IPad als radio in wagen met mobiel internet en monteerde hem aan de andere zijde van de voorruit (display is toch groot genoeg). Voeding verliep via sigarettenaansteker.
            Verbazend hoe rap een mens overschakelt van kaartmateriaal naar een tablet.
            Op mijn Ipad had ik al mijn reisgidsen digitaal opgeslagen, geen boeken dus meer te sleuren.
            Welk type heeft dan eigenlijk een ingebouwde GPS? Moet dat dan een Retina WIFI + Cellular zijn?
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
              Moet dat dan een Retina WIFI + Cellular zijn?
              Inderdaad Pol, de duurdere versie: WiFI+ Cellular.
              Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leopard Bekijk bericht
                Inderdaad Pol, de duurdere versie: WiFI+ Cellular.
                Bedankt !Zou mij naast de iPad2 eventueel nog een mini aanschaffen. 't Is nl. vrijdag black fryday en er is wat korting.
                Last edited by enero; 27 november 2013, 14:56.
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

't Is nl. vrijdag black fryday en er is wat korting.
                  Hahaha, black fryday. Je weet toch wat dat betekent he, als je apparaat fried is? Vandaar misschien die korting? Oppassen dus!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jeapie Bekijk bericht
                    Hahaha, black fryday. Je weet toch wat dat betekent he, als je apparaat fried is? Vandaar misschien die korting? Oppassen dus!
                    Graag een Nederlandse term voor 'fried'.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Bedankt !Zou mij naast de iPad2 eventueel nog een mini aanschaffen. 't Is nl. vrijdag black fryday en er is wat korting.
                      Kom Pol, openbaar stellen dat je de vrijdag in het zwart werkt.................

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                        Kom Pol, openbaar stellen dat je de vrijdag in het zwart werkt.................
                        Ik zou niet durven Geert.
                        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik zie dat men op de Retina Mini iPad geen korting geeft op deze zwarte vrijdag. Maakt de Retina-versie echt een groot verschil.
                          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ik zie dat men op de Retina Mini iPad geen korting geeft op deze zwarte vrijdag. Maakt de Retina-versie echt een groot verschil.
                            Dat Retina scherm is echt wel super hoor Pol, foto's in een aangepaste resolutie mag je echt met je neus opzitten, geen pixel te bespeuren,
                            en een ongekend hoog contrast. Mijn iPad air heeft een resolutie van 2048 x 1536, en dat op zo een klein schermje (resolutie ligt om en bij
                            de 300 puntjes per inch) dat is zo goed als een fotoafdruk, en drie maal hoger dan het gemiddelde computerscherm.

Comment

Ja, die retina is echt wel een stuk beter.

Ik heb net een Mini met retina besteld voor onder de boom. Mijn dochter heeft de grote iPad met retina, en ... echt waauw hoor. Ga maar eens in de winkel kijken, en vergeet je bril niet mee te nemen.

Trouwens, de mini met retina heeft hetzelfde aantal pixels als de grote iPad.

Comment

Sinds 2 weken ook overstag gegaan voor iPad air
                                Gekocht voor vrouwtje haar verjaardag maar past perfect in mijn fototas (haha)
                                iPhoto opgezet werkt perfect voor mij en zoals gezegd prachtig scherm
                                Grtjs

Comment

Working...
                                X