Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Denk morgen aan

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Denk morgen aan

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
    Dat is een goed idee. En kerstvakantie van Kerstmis tot Nieuwjaar, zoals nu.
    Vooral het onderwijzend personeel zal dat graag horen.
    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Inderdaad een héél goed idee én betaald hé

"En kerstvakantie van Kerstmis tot Nieuwjaar, zoals nu"
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

Comment

Nog een leuke :

https://youtu.be/GfRNG5bYGOQ
        " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
          Die is inderdaad wel goed, al zou ik zelf liever geen winteruur meer hebben.
          Altijd een uurtje meer klaarte wanneer je van je werk thuis bent is toch aangenamer dan zo vaak met donker thuis komen en niets meer kunnen doen.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
            Die is inderdaad wel goed, al zou ik zelf liever geen winteruur meer hebben.
            Altijd een uurtje meer klaarte wanneer je van je werk thuis bent is toch aangenamer dan zo vaak met donker thuis komen en niets meer kunnen doen.
            Voor mij mogen ze ook het zomeruur handhaven.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Voor mij zou dat liefst het "zonnebuur" zijn, m.a.w. het moment waarop de zon op het hoogste punt staat is 12u middag. Omschakelen is dan toch niet nodig?
              Bovendien zorgt die omschakeling wel degelijk voor problemen: http://www.idewe.be/wps/portal/nl/ho...Lsh0VAdL6adQ!/
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Vraag me af of die ongevallen het gevolg zijn van echt minder slaap of eerder psychologisch "ik heb minder mogen slapen" en chagrijnig zijn. Resultaat is hetzelfde spijtig genoeg.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                  Voor mij mogen ze ook het zomeruur handhaven.
                  Me too. Gewoon het zomeruur handhaven, en dat winteruur afschaffen.
                  Vind dat altijd ellendig als het in de winter om 17h00 al donker is.
                  David Leemans
                  Nikon D7000-D600-D610 | Gallery | Flickr

Comment

goede morgen.
                    grt,bouk.
                    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Goede morgen, Bouk.
                      En....staan al je klokken al goed?

Als je zo begint te tellen, er staan er nogal wat in een doorsnee huis....
                      Je wagen, de oven, de thermostaat van de CV, de vaatwas, video of HD recorder, ...enz....
                      ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                      Si non, on devient bonbon
                      Et les gens nous mangent !"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                        ......................
                        Als je zo begint te tellen, er staan er nogal wat in een doorsnee huis....
                        Je wagen, de oven, de thermostaat van de CV, de vaatwas, video of HD recorder, ...enz....
                        En de verzameling!
                        " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Na vijf jaar deze discussie nog eens oprakelen. Ik hoor zo weinig ivm overschakeling naar winteruur einde deze week. Heeft iemand hier meer nieuws over?
                          Het laatste dat ik weet is dat er onenigheid was op Europees niveau, en dat men het aan de individuele lidstaten zou overlaten om de knoop door te hakken! Toch heeft het volgens mij geen zin dat er bij ons in België een andere regeling zou treffen als in de buurlanden.

Volgens deze site gaat het terugzetten van de klok gewoon door volgend weekend!
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                            Volgens deze site gaat het terugzetten van de klok gewoon door volgend weekend!
                            Dat klopt Les.

Persoonlijk heb ik weinig last van die omschakelingen (maar wel deugd van de lange zomeravonden).
                            Ik begrijp wel dat er mensen zijn die er wel veel last van hebben.
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik kijk niet naar de tijd want er komt van zelf ooit een tijd dat het later wordt.

Comment

Goeie attitude, wat je alleen kunt volhouden als je geen afspraken hebt. Of een bepaald TV-programma wil zien dat op een vastgesteld uur begint.
                                Ik heb minder last van de omschakeling nu ik met pensioen ben, maar toch zou ik liever hebben dat het ofwel op winteruur ofwel op zomeruur wordt vastgezet, maar tevens in de ons omliggende landen. Mijn voorkeur is het winteruur, maar ik begrijp dat er mensen zijn die zomeruur prefereren. Ik denk dat de verhouding ongeveer 50/50 is, en dat daarom een definitieve beslissing zo moeilijk ligt.

Comment

Working...
                                X