de klok
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Denk morgen aan
Collapse
X
-
-
-
Re: Denk morgen aan
Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk berichtIst were van dadde?
Om 03:00 uur de klok één uur terug zetten.
Heb geleerd van wijlen Paul Shane.
> spring > een uur vooruit springen
> fall > fall back > een uur achteruit zetten
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtJot jot
Om 03:00 uur de klok één uur terug zetten.
En van mij mag dat ook afgeschaft worden.perman
canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk berichtDa's vééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééé éééééééél werk voor mij.....
Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.
Comment
-
Ik ben blij dat jullie voorstander zijn voor het afschaffen, maar waarschijnlijk zijn jullie niet akkoord om de kunstmatige aanpassing eind maart af te schaffen ipv de natuurlijke tijd waarvan we morgen weer kunnen genieten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk berichtIk ben blij dat jullie voorstander zijn voor het afschaffen, maar waarschijnlijk zijn jullie niet akkoord om de kunstmatige aanpassing eind maart af te schaffen ipv de natuurlijke tijd waarvan we morgen weer kunnen genieten.
Zomeruur afschaffen en de natuurlijke tijd volgen. Het kan maar natuurlijk zijn.
Zie ook "hoogste punt"
Met de wintertijd zitten we in Brugge nog altijd 47 minuten verkeerd. Nu (zomertijd) 1 uur en 47 minuten.
Het meest natuurlijke voor België zou zelfs UTC (GMT) zijn.Last edited by Skitch; 26 oktober 2013, 22:16." In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
Ik heb de mijne al verzet. Dus mijn avond duurt een uurtje langer...
Zoniet, vergeet ik het toch!Touch the Earth...Gently
www.passionsenfrance.com
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk berichtIk ben blij dat jullie voorstander zijn voor het afschaffen, maar waarschijnlijk zijn jullie niet akkoord om de kunstmatige aanpassing eind maart af te schaffen ipv de natuurlijke tijd waarvan we morgen weer kunnen genieten.
Ons bioritme wordt toch bepaald door onder andere de zon en dan zouden we de zonnetijd toch (ongeveer) moeten volgen.
Beetje moeilijk voor de treinen, maar die lopen sowieso praktisch nooit op tijd.Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtJe hebt een punt. Bijna. Zitten we dan ook niet één uur voor op de zonnetijd?
Ons bioritme wordt toch bepaald door onder andere de zon en dan zouden we de zonnetijd toch (ongeveer) moeten volgen.
Beetje moeilijk voor de treinen, maar die lopen sowieso praktisch nooit op tijd.
In de winter zijn we dan 1 uur voorop op de werkelijke zonnetijd.
Geef me maar de echte zonnetijd. Dan hoef ik in de zomer niet met een dikke pul en egenjas te vertrekken met de fiets om dan tegen 8.30 te beginnen te zweten van je welste. Ik kan dan vertrekken met normale zomerkledij ipv winterfrakken.https://www.fotospotter.be
Je suis content d’être heureux
Comment
-
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment
-
Met zomers zoals 2013 mag de zomertijd voor mij nog héél lang blijven.BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye
Comment
Comment