Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie durft nog ?????

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wie durft nog ?????

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Als u inderdaad een ziekte of handicap heeft, wat erg is en ik niemand wens, dan zou u toch ook al beter moeten weten dat ook anderen iets kan overkomen en niet direct commentaar geven op een ander zonder de reden te kennen waarom iemand zich van iets onthoudt.
    Als ik nog even mag herhalen dat u als eerste kritiek uitte dat ik sinds 24 december 2010 geen reacties meer postte op foto's.
    Maar als u er op gewezen wordt dat mensen misschien wel om medische redenen iets niet meer kunnen, dan komt u plots met een eigen verhaal af en zou men alles moeten verwijderen.
    U heeft anders zelf wel heel andere redenen opgegeven waarom u niet deelneemt aan een SD ... omdat u zichzelf niet in staat vindt correct te blijven en alles zou verbloemen voor mensen dat u heeft ontmoet ... en dit heeft niets met een ziekte te maken!
    Voelt u zich gepakt door uw eigen slimmigheden misschien?
    Ik dacht dat we dit privé konden houden zoals ik U in een PB geschreven had, maar blijkbaar niet dus.
    Ik heb nooit ergens geschreven dat ik niet aan BD's deelneem omwille van een handicap, dus het heeft inderdaad niets met een ziekte te maken, nogmaals ik heb het nergens geschreven.
    Ik uitte zeker niet als eerste kritiek : wie schreef er daarvoor "iets niet meer durven omdat je leeft, tijd om naar de psychiater te gaan dan" ? #26
    Mijn eigen verhaal heb ik hier reeds meermaals neergeschreven maar inderdaad waarschijnlijk altijd in een fototopic, het is dus zeker niet plots.
    Ik voel me helemaal niet gepakt.
    Ik heb gewoon gereageerd, en ben zeer beleefd gebleven zelfs #27, maar van jouw handicap wist ik niks.
    In #28 bent u beginnen schelden : debiel, de slimme.....
    Ik schrijf het nogmaals, net zoals in mijn PB, laat het ons hier bij houden.
    Mocht U dit om één of andere reden niet willen, dan laat ik het over aan de mod's.
    Groetjes
    Last edited by Guest17; 26 oktober 2013, 03:34.

Comment

Als ik me er even mag tussen wurmen.
      Ik ben zou niet graag in hetzelfde straatje verzeild geraken, niet van Verseg, niet van Djivan. Ik heb vanop de zijlijn evenwel hetzelfde meegemaakt bij mijn vader, een vreselijk energieke man die de laatse 10 jaar compleet blind was en er later nog een longtumor bij gekregen heeft. Ik begrijp beide partijen dus zeer goed en besef dat in het heetst van de discussie een stom woord dat accidenteel ter sprake komt en eruit is voor je het weet en soms helemaal niet zo bedoeld is een kettingreactie op gang kan brengen. Dit heeft niks te maken met de moderatoren, ik stel voor dat beide partijen mekaar de hand reiken, is dat niet makkelijker ?

Mvg

Paul

Comment

Moderator Note: Gesloten op vraag van TS.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...