Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Adobe mail password reset !??

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Adobe mail password reset !??

Ontvangen van email@mail.adobesystems.com
    met tevens een link in de mail naar "read online" :

"We hebben onlangs ontdekt dat een of meer personen illegaal zijn binnengedrongen in ons netwerk en mogelijk toegang hebben gekregen tot uw Adobe-id en uw versleutelde wachtwoord. We hebben geen aanwijzingen voor ongeoorloofde activiteiten op uw account.
    Om ongeoorloofd gebruik van uw account te voorkomen, hebben we uw wachtwoord opnieuw ingesteld. Ga naar www.adobe.com/go/passwordreset_nl om een nieuw wachtwoord in te stellen. We raden u aan ook uw wachtwoord te wijzigen op alle websites waarvoor u hetzelfde gebruikers-id of wachtwoord gebruikt. Daarnaast raden we u aan alert te zijn op verdachte e-mails of frauduleuze telefoontjes waarin om uw persoonlijke gegevens wordt gevraagd."

Wat is me dat?! Toch geen phishing?

Re: Adobe mail password reset !??

Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht

denk het wel.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      denk het wel.
      grt,bouk.
      Nee het is echt gebeurd. Ik heb zelfs dinsdag een brief gekregen van Atos world(beheerder visa) dat ik mijn kaart moest laten blokkeren want dat er een hacking in het buitenland had plaats gevonden en dat mijn gegevens gecompromiteerd waren(had ook al een mail gekregen van adobe, zij waren de enige waar ik een betaling in het buitenland gedaan had.). Ik krijg binnen de 5 dagen een nieuwe kaart.(ik had mij natuurlijk wel eerst geinformeerd bij mijn bank of dat wel klopte.

Er staat ook in de brief dat er een gerechttelijk onderzoek bezig is en dat als er gefraudeerd wordt mat de geblokkeerde kaart er geen kosten zijn voor de gedupeerde(ik dus).

Grt,

Jean-Pierre

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wasbeer Bekijk bericht

"We hebben onlangs ontdekt dat een of meer personen illegaal zijn binnengedrongen in ons netwerk en mogelijk toegang hebben gekregen tot uw Adobe-id en uw versleutelde wachtwoord. We hebben geen aanwijzingen voor ongeoorloofde activiteiten op uw account.
        Om ongeoorloofd gebruik van uw account te voorkomen, hebben we uw wachtwoord opnieuw ingesteld. Ga naar www.adobe.com/go/passwordreset_nl om een nieuw wachtwoord in te stellen. We raden u aan ook uw wachtwoord te wijzigen op alle websites waarvoor u hetzelfde gebruikers-id of wachtwoord gebruikt. Daarnaast raden we u aan alert te zijn op verdachte e-mails of frauduleuze telefoontjes waarin om uw persoonlijke gegevens wordt gevraagd."

Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Thanks!

Het was zo kort bij de feiten dat ik geen zoekopdracht had gedaan hier en het was me ook ontsnapt in de laatste forumberichten.

Comment

Working...
          X