Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weer een aap die het goed gedaan heeft!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Weer een aap die het goed gedaan heeft!

Wel Theo, ik had zojuist een pb die me de echte reden bevestigde maar die past niet op een openbaar forum.
    Camps heeft een speciale stijl maar erg "gemaakt", té gemaakt. Ik maak me sterk dat ik hetzelfde kan : eerst wat kromme woorden opzoeken en in een kortverhaaltje persen met de nodige deprimo.
    Koen Meulenaere van Knack had ook een scherpe pen, een véél scherpere pen en een véééééél scherper beoordelingsvermogen. Meulenaere heeft dan ook Camps meermaals op een bepaalde manier gepakt die betrokkene niet kan evenaren.
    Hoe het nu zit met Knack weet ik niet want na het afscheid van Rik Van Cauwelaert en Koen Meulenaere doe ik niet meer mee.
    Hoe en wie het ooit in zijn hoofd heeft gehaald om zo'n perfecte tandem de stokken in de wielen te steken snap ik niet. Ze gaan het Humo van Guy Mortier achterna, met dat verschil dat Mortier pensioengerechtigd was.
    Frans Verleyen en Guy Mortier, beter dan dat halen we nooit meer.

Enfin, mijn gedacht
    En wie ben ik ?????

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
      ... Meulenaere heeft dan ook Camps meermaals op een bepaalde manier gepakt die betrokkene niet kan evenaren.
      Hoe het nu zit met Knack weet ik niet want na het afscheid van Rik Van Cauwelaert en Koen Meulenaere doe ik niet meer mee.
      Hoe en wie het ooit in zijn hoofd heeft gehaald om zo'n perfecte tandem de stokken in de wielen te steken snap ik niet. Ze gaan het Humo van Guy Mortier achterna, met dat verschil dat Mortier pensioengerechtigd was.

Enfin, mijn gedacht
      En wie ben ik ?????
      Hier een ex-Knack lezer. Ik had een abo en vond de synergie tussen KDM, RVC en JVO zeer goed maar toen besliste het management meer rode pionnen neer te zetten. Waar rood is is geen Sultana en dus mijn abo opgezegd. Ondertussen al 2-3 telefoons gekregen met hun abo dienst of ik niet overweeg terug te keren. Sorry, kans gehad en kan me niet vereenzelvigen met hun politieke pen.

Comment

Wel Theo, ik had zojuist een pb die me de echte reden bevestigde maar die past niet op een openbaar forum.
        Camps heeft een speciale stijl maar erg "gemaakt", té gemaakt. Ik maak me sterk dat ik hetzelfde kan : eerst wat kromme woorden opzoeken en in een kortverhaaltje persen met de nodige deprimo.
        Koen Meulenaere van Knack had ook een scherpe pen, een véél scherpere pen en een véééééél scherper beoordelingsvermogen. Meulenaere heeft dan ook Camps meermaals op een bepaalde manier gepakt die betrokkene niet kan evenaren.

Enfin, mijn gedacht
        En wie ben ik ?????
        Uw gedacht is goed
        En we zijn wie we zijn.

Ik vermoed en vrees dat het allemaal te maken heeft met kwaliteit.
        Kwaliteit interesseert de meeste mensen niet meer: het verkoopt niet.
        Maar vraag ze eens de maat van de onderbroek van Astrid Bryan?
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
          Hier een ex-Knack lezer. Ik had een abo en vond de synergie tussen KDM, RVC en JVO zeer goed maar toen besliste het management meer rode pionnen neer te zetten. Waar rood is is geen Sultana en dus mijn abo opgezegd. Ondertussen al 2-3 telefoons gekregen met hun abo dienst of ik niet overweeg terug te keren. Sorry, kans gehad en kan me niet vereenzelvigen met hun politieke pen.
          Zo denk ik er ook over Vincent.
          Ik heb ook al een telefoon gekregen betreft mijn abo op DM.
          Als ik de reden opgaf werd het wel iets lastiger aan de andere kant, in die zin dat ze dat antwoord compleet niet verwachtten.
          Camps dus, die azijnpisser.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Uw gedacht is goed
            En we zijn wie we zijn.

Ik vermoed en vrees dat het allemaal te maken heeft met kwaliteit.
            Kwaliteit interesseert de meeste mensen niet meer: het verkoopt niet.
            Maar vraag ze eens de maat van de onderbroek van Astrid Bryan?

Zeer mee eens Theo.
            Laat me dan nog de laatste Belg zijn die zowat een jaar geleden niet wist wie Astrid Bryan was.
            Maar ik ben tegenwoordig "weer mee" in de zin van dat die del van een Bryan niet met mijn elektriciteit gaat weglopen.

Comment

Zeer mee eens Theo.
              Laat me dan nog de laatste Belg zijn die zowat een jaar geleden niet wist wie Astrid Bryan was.
              Maar ik ben tegenwoordig "weer mee" in de zin van dat die del van een Bryan niet met mijn elektriciteit gaat weglopen.
              Hahahaha
              Ik ben die en ook dat allemaal zo beu.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Zeer mee eens Theo.
                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Hahahaha
                Ik ben die en ook dat allemaal zo beu.
                En we zijn al met drie. Nog ene en we kunnen kaarten.
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

zonder commentaar.

.....Dyslexie.......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lazy Charles Bekijk bericht
                    horen wij ook niet tot de primaten?
                    Volgens mij behoren wij tot het ras van idioten. Dat zijn wezens die zorgen voor hun eigen ondergang.
                    Ik ken geen enkele primaat die dat voor elkaar gekregen heeft.
                    Fuji X-t2, Fuji X-t10, Fuji X-M1 en wat lenzen

Comment

En we hebben een wereldkampioen bij.
                      Mvg.
                      Robert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                        En we hebben een wereldkampioen bij.
                        Die laatste stoot zeg
                        Ik snap niet hoe die mannen dat "zien"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nomino Bekijk bericht
                          Volgens mij behoren wij tot het ras van idioten. Dat zijn wezens die zorgen voor hun eigen ondergang.
                          De wereldbevolking groeit exponentieel, maar alleen in wiskunde gaat een exponentiële naar oneindig.
                          In de natuur is iedere exponentiële curve (een zg J-curve) gedoemd om ineen te storten.
                          Een totale ondergang zie ik nog niet meteen gebeuren maar een crash moet en zal er komen. Die meteoor komt hoor, die pandemie ook en bidden zal niet helpen om de uitbarsting van de Yellowstone vulkaan te stoppen.
                          Een BBC-documentaire "end days" schetst 5 scenario's en op het einde van elk deel halen ze er een expert bij. 1n 4 van de 5 gevallen is het antwoord : "the question is not if, the question is when".
                          Elk deel begint op dezelfde manier, pas op het einde zie je wie de bewuste persoon is en waarvoor die sleutel moet dienen, dit is het enige scenario dat niet realistisch is volgens de expert.

Veel plezier, dit is het eerste deel :

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nomino Bekijk bericht
                            Ik denk dat dit ras er maar gekomen is lang na de primaten...
                            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Die laatste stoot zeg
                              Ik snap niet hoe die mannen dat "zien"
                              Wiskunde Paul, maar dat is het gemakkelijke deel van biljart.
                              De uitvoering is dan weer heel iets anders.
                              Mvg.
                              Robert

Comment

Hoeken kunnen inschatten en ze aaneen rijgen om een bepaald doel te bereiken is één zaak, maar je bal kunnen bewerken om na de bots met de tweede bal nog onder perfecte controle te houden is een andere zaak. Inderdaad wat wiskunde, maar ook een grote dosis feeling en uiteraard aangeboren talent zal uiteindeljk de doorslag geven denk ik.
                                Last edited by enero; 21 oktober 2013, 12:00. Reden: "rijgen" ipv rijden natuurlijk
                                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Working...
                                X