Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Doen?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Doen?

From: J. Mukolu
    Sent: Saturday, October 19, 2013 7:57 PM
    To: Recipients
    Subject: goedemorgen.

Beste vriend, Ik schrijf om uw dringende hulp te zoeken. Ik ben een bankier, het werken met een gerenommeerde bank hier in Zuid-Afrika. Ik help het uitvoeren van een project voor 350. Million Dollars van Verenigde Staten, met de Amerikaanse mijnbouw bedrijf hier sinds 2005. Vorige week de commissioned compenseren me met 3.500.000 euro. Als bankier we niet mogen tips te nemen, maar ik denk dat dit ik het verdien. Ik heb te regelen met mijn vriend naar de € 3.500.000 sturen via onze bank diplomatieke dienst naar Europa. Ik heb besloten om het geld te verplaatsen door middel van deze bijzondere bezorgservice want het is niet officieel dat ik het uitvoeren van een overschrijving op elk verhoor te voorkomen. Aangezien we directe vlucht naar Parijs Frankrijk, de bank diplomatieke ambtenaar kan het geld in contanten brengen zonder uit enig probleem. Zodra de officier aankomt in Parijs-Frankrijk, zal hij contact met u op en overhandigt het koffertje met daarin het geld aan u. Ik contacteer u om me te helpen kiezen en zet het geld in uw plaats. We kunnen het geld gebruiken voor het opstarten van een kleine investering van uw interessant vinden bv huisvesting of een kleine lucratieve business. Ik heb beloofd u 30% van het totale geld te geven voor uw hulp. Er is geen probleem met het geld, deze moet je me vertrouwen. Mijn vrouw komt naar Europa in maart volgend jaar tijdens haar vakantie, zal ze ontmoeten met u om te zien wat we kunnen doen. Neem dan dringend contact met me op als je het kan doen. ( j-mukolu@webmail.co.za) Zodra ik van u hoor, zal ik contact opnemen met de bank diplomatieke ambtenaar en onmiddellijk alle regelingen te treffen om het geld naar Europa te brengen. Ik wacht dringend van u horen. Hoogachtend J. Mukolu.

Walter
    D850

Re: Doen?

natuurlijk doen.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Maar hij spreekt beter Nederlands dan Herman De Croo !!

De Croo zaterdag ll op de radio : "het huis moet beverfd worden...."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht

In het paars dan..., en liefst op kosten van ...
        Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Ja, de zoveelste hulpbehoevende bankier.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Jullie zijn allemaal te laat. 'k Was jullie voor.
            Het is ik nu content met de groote percent van die vriend bankagent.
            Maar nu ik heb een kleine probleem. Met dat geld in die valies kan ik alleen lezen een oude gazet.
            "In een tijd van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad." ~ George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht

Je bedoelt waarschijnlijk: Hij schrijft beter Nederlands.....

On Topic: Gisteren heb ik dezelfde mail ontvangen, maar nog geen tijd gehad om die man te helpen...
              Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Ook hier ontvangen, maar hij zal moeten wachten op zijn beurt. Eérst deze dame verder helpen.

Je ne sais pas par ou commencer mais il faut que tu saches que je suis en ce moment en déplacement a Londres.

Ce voyage fut infructueux car je vis des moments très difficiles.

Je sais pas si je peux compter sur ta discrétion et ton aide afin de rentrer dans les détails.

Ré-contacte moi vite par mail car je suis injoignable pas téléphone..

Réponds vite..

Tita.
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                  .............................
                  Je sais pas si je peux compter sur ta discrétion........
                  Tita.
                  Neen dus.
                  "In een tijd van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad." ~ George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
                    Neen dus.
                    Oeps, ga ik nu problemen krijgen met de privacy commissie?
                    Mvg.
                    Robert
                    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                      Oeps, ga ik nu problemen krijgen met de privacy commissie?
                      Oei, wist je dat nog niet,
                      een nieuwe manier om geld te winnen:
                      melden dat ze discretion willen, en als jij het dan post op een forum, dan klagen ze je aan...
                      Kzou zo snel mogelijk persoon uit 1e post contacteren om zo een goeie advocaat te kunnen betalen hoor...
                      zal dan wel een nul-operatie worden, maar beter zo toch?
                      It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                        From: J. Mukolu
                        Sent: Saturday, October 19, 2013 7:57 PM
                        To: Recipients
                        Subject: goedemorgen.

Beste vriend, Ik schrijf om uw dringende hulp te zoeken. Ik ben een bankier, het werken met een gerenommeerde bank hier in Zuid-Afrika. Ik help het uitvoeren van een project voor 350. Million Dollars van Verenigde Staten, met de Amerikaanse mijnbouw bedrijf hier sinds 2005. Vorige week de commissioned compenseren me met 3.500.000 euro. Als bankier we niet mogen tips te nemen, maar ik denk dat dit ik het verdien. Ik heb te regelen met mijn vriend naar de € 3.500.000 sturen via onze bank diplomatieke dienst naar Europa. Ik heb besloten om het geld te verplaatsen door middel van deze bijzondere bezorgservice want het is niet officieel dat ik het uitvoeren van een overschrijving op elk verhoor te voorkomen. Aangezien we directe vlucht naar Parijs Frankrijk, de bank diplomatieke ambtenaar kan het geld in contanten brengen zonder uit enig probleem. Zodra de officier aankomt in Parijs-Frankrijk, zal hij contact met u op en overhandigt het koffertje met daarin het geld aan u. Ik contacteer u om me te helpen kiezen en zet het geld in uw plaats. We kunnen het geld gebruiken voor het opstarten van een kleine investering van uw interessant vinden bv huisvesting of een kleine lucratieve business. Ik heb beloofd u 30% van het totale geld te geven voor uw hulp. Er is geen probleem met het geld, deze moet je me vertrouwen. Mijn vrouw komt naar Europa in maart volgend jaar tijdens haar vakantie, zal ze ontmoeten met u om te zien wat we kunnen doen. Neem dan dringend contact met me op als je het kan doen. ( j-mukolu@webmail.co.za) Zodra ik van u hoor, zal ik contact opnemen met de bank diplomatieke ambtenaar en onmiddellijk alle regelingen te treffen om het geld naar Europa te brengen. Ik wacht dringend van u horen. Hoogachtend J. Mukolu.

Walter
                        Dat kan je niet laten schieten grijp dze kans aan, met 1% commisie voor deze tip ben ik tevreden

Comment

Ik wil wel helpen maar ik vraag een voorschot van 10% op mijn commissieloon van 30%.

Comment

Working...
                          X