Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Weer een aap die het goed gedaan heeft!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Weer een aap die het goed gedaan heeft!

Klik!
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Re: Weer een aap die het goed gedaan heeft!

Hmmm, aap? Mogelijks is mijn verstand nog niet op stoom deze zondagmorgen om de link naar het woordje aap te begrijpen

Comment

horen wij ook niet tot de primaten?
      Albums
      Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Comment

Zeer zeker, als aanhanger van het Darwinisme (tov creative design) geloof ik best dat we enkele hersencellen beter gebruiken dan een gorilla, chimpansee, ... (en dat samen met een ontwikkelde stembanden) maar nog steeds begrijp ik niet op deze zondagmorgen waarom hier de opmerking naar aap moet gemaakt worden.

PS: schitterende prestatie natuurlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
          Hmmm, aap? Mogelijks is mijn verstand nog niet op stoom deze zondagmorgen om de link naar het woordje aap te begrijpen
          Vermits hier op het forum iemand constant bezig is over België = apenland dacht ik deze super prestatie wat cynisch onder de aandacht te brengen. Meer moet je er niet achter zoeken.
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
            maar nog steeds begrijp ik niet op deze zondagmorgen waarom hier de opmerking naar aap moet gemaakt worden.
            Ik ben wellicht ook nog niet zo ver geëvolueerd om dat te begrijpen

Ikzelf zou 'aap' vervangen door 'zot', maar ook heel subjectief natuurlijk, omdat ikzelf me nooit zou kwellen om voor het plezier zo'n fysieke prestatie te gaan neerzetten, die mijns inziens nergens voor nodig is, overbodige energieverkwisting. En ik ben tegen verkwisters.

Comment

Toch wel een sterke persoon die Luc, het moet een geweldig gevoel zijn om daar als eerste over de eindstreep te komen.
              Super prestatie (alweer).

Comment

No worries Robert, ik heb hem
                Zoals gezegd, het is zondagmorgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht

Ikzelf zou 'aap' vervangen door 'zot', maar ook heel subjectief natuurlijk, omdat ikzelf me nooit zou kwellen om voor het plezier zo'n fysieke prestatie te gaan neerzetten, die mijns inziens nergens voor nodig is, overbodige energieverkwisting. En ik ben tegen verkwisters.
                  Tja, waarom ???
                  Ik zou Ran Fiennes van de eerste ongesteunde oversteek van Antarctica even willen citeren : "zij die het weten vragen het niet en zij die het moeten vragen zullen het nooit weten".
                  Voor een aantal mensen is een triatlon maar "gewoontjes", kijk maar eens hier :

In ieder geval : ik weet het waarom niet en ik bemoei er me ook niet mee.
                  Zie ook de post ivm voetbal van Marie-Anne en de bijhorende free-climbers, dat is nog eens ver buiten triatlon-categorie, die zetten meer bepaald hun leven op het spel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht

Persoonlijk vind ik dit er een beetje over, OK ik ben zelf geen sportief persoon, maar ik heb veel bewondering voor prestaties
                    die ik zelf nooit kan, als deze prestatie dan nog gebeurt zonder de glamour en de centen van ne voetballer of ne wielrenner ,
                    dan stijgt mijn bewondering nog. Dus de definitie van aap of zot is er voor mij over !

MVG, Jeff C.
                    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                      Vermits hier op het forum iemand constant bezig is over België = apenland dacht ik deze super prestatie wat cynisch onder de aandacht te brengen. Meer moet je er niet achter zoeken.
                      en gij dacht dat ik enkel het weer draadje lees en beantwoord ? HA! ik lees wel wat meer hier hoor...

Ik heb nog steeds redenen genoeg om dit een apenland te vinden en toe noemen.

Wel een mooie prestatie welke deze sportman heeft neergezet !
                      "De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen."
                      Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                        Persoonlijk vind ik dit er een beetje over, OK ik ben zelf geen sportief persoon, maar ik heb veel bewondering voor prestaties
                        die ik zelf nooit kan, als deze prestatie dan nog gebeurt zonder de glamour en de centen van ne voetballer of ne wielrenner ,
                        dan stijgt mijn bewondering nog. Dus de definitie van aap of zot is er voor mij over !

MVG, Jeff C.
                        Het gaat er mij absoluut niet om of ze er al dan niet iets aan verdienen.

Je kan bewondering tonen voor elke fysieke prestatie tout court.
                        Maar er zijn fysieke prestaties van mensen die het echt tot de limiet drijven tot ze er bijna bij doodvallen.
                        Je kan er ethische vragen bij stellen of je dat nu moet aanmoedigen of bewonderen.
                        Ja, het is leuk om te zien tot wat de mens in staat is. En leuk dat mensen dit doen zonder ze er betaald voor worden.

Maar ik heb meer respect voor iemand die elke dag gewoon 10 km fietst ipv 10km auto naar het werk rijdt, dan iemand die jaren traint om bij wijze van spreken non-stop 839 km aan een stuk te kunnen fietsen, om er wellicht halfdood terug af te stappen... zoals deze: http://en.wikipedia.org/wiki/Cycling...7s_Road_record
                        Waw waw, bewondering dat een mens dat kan, maar waarom?
                        Dat draagt tot niets bij.

Iemand die op een gitaar 5 emotioneel geladen noten speelt die je keihard raken, doet me meer dan iemand die er 500 supersnel kan spelen zonder gevoel.
                        Last edited by anonymous; 13 oktober 2013, 16:36.

Comment

Ja jong wat jij hier uit uw botten slaat tart alle verbeelding.
                          Wat Frederik doet voor zijn sport daar heb jij geen enkel idee van!
                          Hij was mijn gebuur toen ik nog in Menen woonde en zag hem iedere dag gaan trainen.
                          De Iron Man is nu ook extreem hard, dat doe je geen twee maal per jaar.
                          Hij heeft er jaren ongelofelijk keihard voor getraind en dat is nog wat anders dan een renner of een voetballer hoor!
                          Je moet die kerel eens voor je zien staan, daar kijkt iedereen van op.
                          Hij is niet graat mager of gespierd als een bodybuilder, maar een afgetraind atleet, groot en kloek en geen grammeke vet.
                          Als jij geen respect heb voor Frederik is dat uw zaak, maar het is duidelijk dat je niet eens weet wat die kerel ervoor heeft gedaan om te bereiken wat hij nu bereikt heeft.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                          Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                            Ja jong wat jij hier uit uw botten slaat tart alle verbeelding.
                            Wat Frederik doet voor zijn sport daar heb jij geen enkel idee van!
                            Hij was mijn gebuur toen ik nog in Menen woonde en zag hem iedere dag gaan trainen.
                            De Iron Man is nu ook extreem hard, dat doe je geen twee maal per jaar.
                            Hij heeft er jaren ongelofelijk keihard voor getraind en dat is nog wat anders dan een renner of een voetballer hoor!
                            Je moet die kerel eens voor je zien staan, daar kijkt iedereen van op.
                            Hij is niet graat mager of gespierd als een bodybuilder, maar een afgetraind atleet, groot en kloek en geen grammeke vet.
                            Als jij geen respect heb voor Frederik is dat uw zaak, maar het is duidelijk dat je niet eens weet wat die kerel ervoor heeft gedaan om te bereiken wat hij nu bereikt heeft.
                            ik treed je volmondig bij Luc, maar het begint al bij de aap hé... maar er zijn nu altijd eenmaal mensen die enkel plezier hebben om negatief te doen en de knuppel in het hoenderhok te gooien....
                            nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pkwy Bekijk bericht
                              Toch wel een sterke persoon die Luc, het moet een geweldig gevoel zijn om daar als eerste over de eindstreep te komen.
                              Super prestatie (alweer).
                              Flater van formaat, ik dacht dus dat het nog altijd over die luc VL ging. Weliswaar was hij nu trainer, maar ik wist het eerlijk gezegd niet.
                              Ik moest wel eens lachhen toen ik het hoorde dat het over een Frederik ging. Dikke flater van mij!

Comment

Working...
                              X