Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Omdat het niet altijd "voetbal" moet zijn...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Omdat het niet altijd "voetbal" moet zijn...

Te bekijken waard!
    Voor de liefhebbers van "eens iets anders dan..."
    KLIK
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

Re: Omdat het niet altijd "voetbal" moet zijn...

Ongelooflijk. Kippenvel momenten.
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

Voilà, dat bedoel ik. Met voetbal heb je zulke momenten niet vind ik.
      Maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening.
      Ik vind dat dat voetbal-gedoe vreselijk overdreven wordt op tv maar natuurlijk zijn daar de dikke portemonnees mee te spekken.
      Nu, Louis, ik hoop dat jij geen voetbalfanaat bent want anders daal ik hier groot in je achting niet...
      Touch the Earth...Gently
      www.passionsenfrance.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
        Voilà, dat bedoel ik. Met voetbal heb je zulke momenten niet vind ik.
        Maar dat is natuurlijk een persoonlijke mening.
        Ik vind dat dat voetbal-gedoe vreselijk overdreven wordt op tv maar natuurlijk zijn daar de dikke portemonnees mee te spekken.
        Nu, Louis, ik hoop dat jij geen voetbalfanaat bent want anders daal ik hier groot in je achting niet...
        7+ is de stand nu

idd Marie-Anne veel mooier als voetbal.
        Website: cameraobschuura.nl
        Twitter: @CameraObSchuura
        FaceBook: Cameraobschuura

Comment

Voor elke sport zijn er voor- en tegenstanders zeker.
          Er zijn er die darts, snooker, bowlen en biljarten (en ik vergeet er nog een pak) ook sporten vinden omdat je je zo hard dient te concentreren......wel dan heb ik 40 jaar zittend gesport op mijn werk en ik werd er nog voor betaald ook .
          Was ik een dan een gelukzak of niet .

PS Mijn favoriet aller tijden is en zal altijd blijven de Fransman Patrick Edlinger. Ik heb kweet niet hoeveel keer in de tijd zijn documentaires en reportages bekeken op de Franse zenders.
          Adembenemend, die man was één en al spier en pees en bewoog als een kat. Heeft al die levensgevaarlijke rotsbeklimmingen gemaakt en overlijdt dan thuis na een val van de trap.........
          Ik heb de link van marie-anne niet bekeken, maar misschien komen er ook wel dergelijke mannen/vrouwen in voor. Maar aan P E gaan ze nooit kunnen tippen (allee voor mij toch niet).

Groetjes
          Last edited by Guest17; 12 oktober 2013, 01:07.

Comment

Machtige momenten... De moeite waard om te bekijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
              Voor elke sport zijn er voor- en tegenstanders zeker.
              Er zijn er die darts, snooker, bowlen en biljarten (en ik vergeet er nog een pak) ook sporten vinden omdat je je zo hard dient te concentreren......wel dan heb ik 40 jaar zittend gesport op mijn werk en ik werd er nog voor betaald ook .
              Was ik een dan een gelukzak of niet .

PS Mijn favoriet aller tijden is en zal altijd blijven de Fransman Patrick Edlinger. Ik heb kweet niet hoeveel keer in de tijd zijn documentaires en reportages bekeken op de Franse zenders.
              Adembenemend, die man was één en al spier en pees en bewoog als een kat. Heeft al die levensgevaarlijke rotsbeklimmingen gemaakt en overlijdt dan thuis na een val van de trap.........
              Ik heb de link van marie-anne niet bekeken, maar misschien komen er ook wel dergelijke mannen/vrouwen in voor. Maar aan P E gaan ze nooit kunnen tippen (allee voor mij toch niet).

Groetjes
              "La vie au bout des doigts" heb je na één keer bekijken niet gezien. Edlinger was ook een van de eerste die op deze manier klom.

Maar de nieuwe lichting staat al klaar. Alex Honnold is zeker Edlinger waard.

Waar het in de tijd van Edlinger vooral ging over ongeschonden boven geraken gaat het er nu om om zo snel mogelijk boven te geraken. National Geographic heeft onlangs een cover en een artikel aan hem gewijd.
              Waar Edlinger rust en vertrouwen uitstraalde heeft Honnold eerder een hoge kwajongensfactor. Completely insane. Edlinger was idd één en al spier en pees, Honnold lijkt een klein zwak broekventje die met zijn zondagse houthakkerhemd even de Capitan in Yosemite gaat beklimmen in een uurtje of drie (vroeger waren daar twee dagen voor nodig of zoiets).

Niet voor mensen met hoogtevrees.

Comment

Marie-Anne: duiiiiiiizendmaal boeiender dan voetbal! Bedankt voor de link!

Walter
                D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
                  Marie-Anne: duiiiiiiizendmaal boeiender dan voetbal! Bedankt voor de link!

Walter
                  Graag gedaan!

Dit staat bij mij op mijn verlanglijstje voor komende lente. Enjoy!
                  Ik kijk er al naar uit!
                  Touch the Earth...Gently
                  www.passionsenfrance.com

Comment

Working...
                  X