Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

veel plezier vanavond:

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: veel plezier vanavond:

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
    Sorry... Lukaku is verre van balvast.
    Zelfs Wilmots heeft hem dat "verweten" en daarom was Lukaku zo "gebeten"

Persegal speelde nog bij Turnhout.
    't Was in die periode als ik me niet vergis.

Toen Hasselt in 1ste speelde ben ik elke thuismatch gaan kijken.
    Er speelde toen nog een bekende Nederlander mee, gekocht van Ajax (?). Ben zijn naam kwijt. (Blankenburg of zoiets ??).
    OK, dat balvast is wat overdreven.

Inderdaad, één van de twee Nederlanders die toen meespeelden was Blankenburg. De andere weet ik niet meer. Zal eens zoeken op het archief van "Het Belang".
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Toen Hasselt in 1ste speelde ben ik elke thuismatch gaan kijken.
      Er speelde toen nog een bekende Duitser mee, gekocht van Ajax >> Horst Blankenburg.
      Gevonden. Horst Blankenburg en Peter Ressel. Deze laatste had een Duitse vader en Nederlandse moeder.
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Amai ja, zeg dat wel
        Wat is een spannende wedstrijd?
        Dat is een wedstrijd waar iedereen met de piepers (schrik) zit

En sorry maar Lukaku kan niet voetballen
        Dit is geen kritiek maar een vaststelling.
        Ik durf dat te zeggen waar anderen zich meer gereserveerder opstellen
        Doet me denken aan De Beuker vroeger bij Turnhout.
        Ik heb die gast dikwijls zien spelen als ik in Turnhout was.
        Hij was een grote, forse speler, bijna zo stijf als een plank maar als die de bal
        kreeg voor het doel van de tegenstander, dan was het raak.

Kevin De Bruyne moet voor mij dan, niets meer bewijzen.
        Gaan we nog plezier aan beleven in Brazilië.
        Hij zat idd. niet goed in de wedstrijd maar was en is en blijft een belangrijke pion voor deze ploeg.

Ik kon nog wat gaan zagen over de waarde die onze overwinningen in deze groep betekenen.
        Je moet toch eerlijk toegeven dat dit zwakke tegenstanders zijn niet?
        Vroeger hoorde je dat veel zeggen maar we hebben nu de fout niet gemaakt om die wedstrijden te licht op te pakken.
        Italië, Spanje, Argentinië, Duitsland, Brazilië en nog een paar andere zijn de echte kleppers.
        En misschien duikt er nog een voetbalverrassing op waar zich niemand aan verwachtte

Al met al is het goed voor ons landje.
        We mogen dan geen oranje gekte hebben, het begint erop te lijken.
        Goed voor de sfeer en goed tegen de verzuring

Duitsland tegen Ierland > 1 - 0
        scheidsrechter: Serge Gumienny (een Belg )
        Toch fijn om die Duitse spelers bezig te zien.
        Strakke, heldere en zuiver passen.
        Passen die aankomen.
        Geen gesukkel
        Als we eens overlopen waar de voetballers van onze nationale ploeg overal aan de bak komen, dan zullen het wel allemaal 'slechte' zijn zeker.
        Als U vindt dat Lukaku (die de twee doelpunten maakt) een slechte voetballer is, en dat de De Bruyne (die vervangen werd omdat hij heel slecht in de match zat) de beste is.......dan zegt dit voldoende over uw voetbalkennis vrees ik .
        Enne, ik weet niet als U weet heeft van het feit dat voetballen gaat over het maken van de meeste doelpunten ? De ploeg die er meer maakt dan de andere wint de match. Dus is doelpunten maken volgens mij toch van enig belang.
        Groetjes

Comment

Sorry... Lukaku is verre van balvast.
          Zelfs Wilmots heeft hem dat "verweten" en daarom was Lukaku zo "gebeten"
          Sorry Theo, ik ben ook niet de grootste fan van Lukakau, maar vandaag doe ik er toch mijn petje voor af: eerst in de diepte bal meepakken, keeper omspelen en daarna een half voetbalveld met de bal aan de voet de tegenstanders eraf lopen en dan scoren (met een beetje geluk, dat wel), dat noem ik toch wél balvast hoor.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
            Als we eens overlopen waar de voetballers van onze nationale ploeg overal aan de bak komen, dan zullen het wel allemaal 'slechte' zijn zeker.
            Als U vindt dat Lukaku (die de twee doelpunten maakt) een slechte voetballer is, en dat de De Bruyne (die vervangen werd omdat hij heel slecht in de match zat) de beste is.......dan zegt dit voldoende over uw voetbalkennis vrees ik .
            Enne, ik weet niet als U weet heeft van het feit dat voetballen gaat over het maken van de meeste doelpunten ? De ploeg die er meer maakt dan de andere wint de match. Dus is doelpunten maken volgens mij toch van enig belang.
            Groetjes
            Helemaal juist.
            En ik ben ervan overtuigd dat iedereen U gelijk geeft
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

Comment

Helemaal juist.
              En ik ben ervan overtuigd dat iedereen U gelijk geeft
              Ik hoef geen gelijk, ik geef net als U mijn mening .
              Maar dat ik gelijk heb met mijn zinnetje over voetbal - doelpunten - meeste - wint......daar zal iedereen me moeten gelijk geven, ook U.... .
              En als Lukaku doelpunten blijft maken voor de Rode duivels, dan mag hij van mij gerust, fors ,struis en stijf als een plank blijven, en hoeft hij zelfs niet te kunnen voetballen .
              Groetjes
              Last edited by Guest17; 11 oktober 2013, 22:50.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                Sorry Theo, ik ben ook niet de grootste fan van Lukakau, maar vandaag doe ik er toch mijn petje voor af: eerst in de diepte bal meepakken, keeper omspelen en daarna een half voetbalveld met de bal aan de voet de tegenstanders eraf lopen en dan scoren (met een beetje geluk, dat wel), dat noem ik toch wél balvast hoor.
                Dat mag; is geen ramp hoor
                Ik hoop dat hij zo verder gaat en voldoende "drive" blijft behouden.
                Zijn eerste doelpunt kwam door een flater van Perisic. Een beetje spits moet zo'n doelpunt scoren.
                Dat moet ik nog zien gebeuren (flaters) op het WK.
                Heel misschien in de voorrondes.... tot in de 8ste finales

Zijn tweede was goed gedaan hoor. Zou het niet tijd worden?
                Ik heb hem al meerdere open kansen zien verknoeien (in België en in 't buitenland).
                "Ja maar, die speler moet nog groeien en kansen krijgen en dit en dat en nog wat "

"Ja maar, die spelers doen het toch goed in het buitenland!"
                Ok dan maar: er zijn er een aantal die dat niveau halen in onze nationale ploeg.
                Als Fellaini zo blijft spelen dan gaan we daar in Brazil niet veel plezier van hebben: die maakt me wat teveel fouten.
                Dus gele en rode kaarten zullen dan wel volgen.
                Gelukkig en volgens Jean-Marie hebben we genoeg vervangers (drie) voor elke plaats

Voor de eerste keer zagen we Kevin De Bruyne een mindere match spelen.
                Zowel in Genk of in Hamburg speelde die steeds goed.
                ‘Mourinho moet De Bruyne duidelijk niet’, klonk het gisteren bij insiders.'
                (gaat over Chelsea natuurlijk)
                Voor de liefhebbers: http://www.nieuwsblad.be/sportwereld...30929_00766335
                Samen met Thibaut Courtois heeft die regelmaat en is betrouwbaar.

Je moet het niet met me eens zijn: we hebben vandaag geluk gehad en dat mag ook eens.
                De Kroaten hadden recht op twee strafschoppen: een handsbal en Courtois die de benen onderuit haalt bij een Kroaat.
                Web heeft dat niet gefloten
                Zo'n scheidsrechter speelt ook mee natuurlijk en dat is ook juist interessant bij voetbal.
                (stof tot discussies, zelfs scheidsrechters die in mekaar geslagen worden enz. enz.)
                Ik heb al intussen Nederlandse en Duitse commentaren gehoord

Kameraad Daniel Van Buyten had wat pech vandaag met het wegwerken van een bal.
                Lag aan de basis van de 2 - 1.
                De laatste weken speelt die beter en beter (Bayern).

Er zijn geen zwakke landen meer in het voetbal.
                Hongarije is dat ook niet.
                Nederland - Hongarije: 8 tegen 1.
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                  Ik hoef geen gelijk, ik geef net als U mijn mening .
                  Maar dat ik gelijk heb met mijn zinnetje over voetbal - doelpunten - meeste - wint......daar zal iedereen me moeten gelijk geven, ook U.... .
                  En als Lukaku doelpunten blijft maken voor de Rode duivels, dan mag hij van mij gerust, fors ,struis en stijf als een plank blijven, en hoeft hij zelfs niet te kunnen voetballen .
                  Groetjes
                  Hahaha, juist
                  En geen enkele Belg die naar de match keek heeft gezien dat Lukaku, op weg naar zijn 2de doelpunt,
                  met zijn arm een ferme slag in het gezicht gaf van die Kroatische back
                  Niet gefloten door Web.
                  Lukaku MOET doelpunten maken
                  Heb niets liever.
                  Ik heb hem ooit een paar keren horen praten. Een keer in een soort documentaire.
                  Eerlijk gezegd ik werd er niet goed van.
                  Stond niet in verhouding naar hetgeen we op het "plein" zagen
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

Comment

Hahaha, juist
                    En geen enkele Belg die naar de match keek heeft gezien dat Lukaku, op weg naar zijn 2de doelpunt,
                    met zijn arm een ferme slag in het gezicht gaf van die Kroatische back...............
                    Heel snel wegspurten en ondertussen uw armen stil naast u houden........probeer het eens .
                    Laat je ons dan weten in welk ziekenhuis je ligt .

Maandag ll. nog in extra time vermeld : 'Iedereen bij Chelsea zegt op vandaag dat hun beste spits elders speelt..........' wie zouden ze daar mee bedoelen
                    Als je gekeken hebt naar extra time zul je wel weten wie, want zijn naam werd toen vermeld

Maar het is onderhand wel duidelijk, U bent ofwel anti voetbal, ofwel anti Lukaku, ofwel anti Rode Duivels.......
                    Dat ze het na 12 jaar weer eens goed doen, doet mij deugd, PUNT.
                    En van mij mogen ze wereldkampioen worden met het slechtste voetbal aller tijden.
                    "Voetbal is een simpel spel, 22 mannen rennen negentig minuten lang achter een bal aan en uiteindelijk winnen de Duitsers", zei Gary Lineker ... maar hij had er ook nog moeten bijzeggen dat de Duitsers op elk tornooi heel slecht starten en heel slecht spelen en stilaan in het tornooi groeien....

Juist nog even het tweede doelpunt van Lukaku bekeken en ik vind het toch raar dat de Kroaat die 'een slag in zijn gezicht krijgt' niet eens protesteert ?????????

Groetjes
                    Last edited by Guest17; 12 oktober 2013, 00:18.

Comment

Ik zag een geweldige Defour, Witsel en Fellaini.
                      Ik zag van de duivels een goede eerste helft en een veel mindere tweede helft en Kroatië staat terecht op 8 punten want ik dacht ook dat die veel beter waren.
                      Kroatië is helemaal niet die sterke ploeg zoals de pers ons voorhield.
                      Kan Theo ergens volgen in verband met Lukaku.
                      Hij jaagt niet op de tegenstander in balbezit, hij legt geen ballen af voor anderen en inderdaad technisch is het geen crack, maar hij schiet ze lekker binnen. Met andere woorden een counterspits, en daar is hij wel goed in.
                      Ik zie veel liever Benteke in de vuurlinie, die kan en voetballen en goals maken.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                      Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Potverdikke ... ik geloof dat we gewonnen hebben!
                        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                          Ik zag een geweldige Defour, Witsel en Fellaini.
                          Ik zag van de duivels een goede eerste helft en een veel mindere tweede helft en Kroatië staat terecht op 8 punten want ik dacht ook dat die veel beter waren.
                          Kroatië is helemaal niet die sterke ploeg zoals de pers ons voorhield.
                          Kan Theo ergens volgen in verband met Lukaku.
                          Hij jaagt niet op de tegenstander in balbezit, hij legt geen ballen af voor anderen en inderdaad technisch is het geen crack, maar hij schiet ze lekker binnen. Met andere woorden een counterspits, en daar is hij wel goed in.
                          Ik zie veel liever Benteke in de vuurlinie, die kan en voetballen en goals maken.
                          Wel dat overkwam mij ook: teleurgesteld in de Kroaten.
                          Klinkt gek he.
                          Alles wees toch in die richting.
                          Bij betere Kroaten hadden we ook betere Belgen gezien.
                          Ik wilde beter voorbereid zijn op betere toekomstige tegenstanders
                          Nu nog de loting afwachten en ik hoop dat de Sint ons iets leuks brengt
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

Comment

Theo, iedere supporter mag zijn plezier uiten als zijn ploeg heeft gewonnen, ik ben ook blij als Club heeft gewonnen, maar je hoort me niet zeggen dat ze mooi gespeeld hebben.
                            Die eerste goal is te danken aan Perišić, Defour zag Lukaku het gat induiken speelde hem de bal toe en de rest is een flauw kunstje als je beheerst afwerkt. Lukaku hield het hoofd koel en scoorde, verdiend.
                            De tweede goal is een copybook counter en hij maakt het opnieuw af. Lukaku wordt zelden betrokken bij combinaties en daar is een reden voor ook.
                            Nogmaals, ik zag een zwak Kroatië tegen geen denderende Duivels en die Duivels waren in tweede helft niet meer bij machte de Kroaten constant onder druk te zetten, dat kenmerkt wel de grote ploegen zoals Nederland, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië en Spanje.
                            We weten dat Duitsland en Italië elk toernooi groeien, nu zouden de Belgen dat ook moeten kunnen en dan staan ze daadwerkelijk bij de groten.
                            Voor België was het deze avond zaak 1 of liefst drie punten te halen en dat hebben ze gedaan.
                            Als ze winnen van Wales met 5, 6, 7 of 8 goals verschil dan behoren ze bij de groten na die match, maar er moet telkens een vervolg komen om echt bij de goten te horen.
                            Ik denk niet dat ze daar nu al in staat toe zijn, maar dat kan komen hé. Het zal ervan afhangen hoe graag ze willen winnen tegen elke tegenstander.
                            In een toernooi je eerste match winnen kan wonderen doen.
                            Aan Wilmots om ze op te naaien voor de match, daartoe is hij wel in staat.
                            Last edited by Red Falcon; 12 oktober 2013, 08:13. Reden: foutjes rechtgezet

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
                              Theo, iedere supporter mag zijn plezier uiten als zijn ploeg heeft gewonnen, ik ben ook blij als Club heeft gewonnen, maar je hoort me niet zeggen dat ze mooi gespeeld hebben.
                              Die eerste goal is te danken aan Perišić, Defour zag Lukaku het gat induiken speelde hem de bal toe en de rest is een flauw kunstje als je beheerst afwerkt. Lukaku hield het hoofd koel en scoorde, verdiend.
                              De tweede goal is een copybook counter en hij maakt het opnieuw af. Lukaku wordt zelden betrokken bij combinaties en daar is een reen voor ook.
                              Nogmaals, ik zag een zwak Kroatië tegen geen denderende Duivels en die Duivels waren in tweede helft niet meer bij machte de Kroaten constant onder druk te zetten, dat kenmerkt wel de grote ploegen zoals Nederland, Duitsland, Engeland, Frankrijk, Italië en Spanse
                              We weten dat Duitslan en Italië elk toernooi groeien, nu zouden de Belgen ook moeten kunnen en dan staan ze daadwerkelijk bij de groten.
                              Voor België was het deze avond zaak 1 of liefst drie punten te halen en dat hebben ze gedaan.
                              Als ze winnen van Wales met 5, 6, 7 of 8 goals verschil dan behoren ze bij de groten in die match, maar er moet telkens een vervolg komen om echt bij de goten te horen.
                              Ik denk niet dat ze daar nu al in staat toe zijn, maar dat kan komen hé. Het zal ervan afhangen hoe graag ze willen winnen tegen elke tegenstander.
                              In een toernooi je eerste match winnen kan wonderen doen.
                              Aan Wilmots ze op te naaien voor de match, daartoe is hij wel in staat.
                              Zo is het.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Weeral een pak dat naar de droogkuis moet van Wilmots
                                Weer zat weeral niet mee regen, maar dat zijn wij als Laaglanders gewoon he
                                Heb nog naar Eurosport gekeken naar de anderen en daar 2 geweldige doelpunten gezien hahahahahahha
                                Eentje onder de voet van de keeper en een mooie kopbal die er naast moest maar wel langs de verkeerde kant mooi binnenging.

Comment

Working...
                                X