Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
veel plezier vanavond:
Collapse
X
-
veel plezier vanavond:
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290Labels: Geen
-
-
Re: veel plezier vanavond:
Ik ben benieuwd voor straks.
Hopen op winst... dat we geen herhaling doen van frankrijk in 1993..
Straks nog wat nootjes gaan halen en hopen dat er nog genoeg bier koud staatIt's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk berichtIk ben benieuwd voor straks.
Hopen op winst... dat we geen herhaling doen van frankrijk in 1993..
Straks nog wat nootjes gaan halen en hopen dat er nog genoeg bier koud staat
Ik durf niets te voorspellen.
Die Kroaten gaan knokken tot ze er bij neervallen.
Comment
-
Line-up Belgium: Courtois, Alderweireld, Van Buyten, Lombaerts, Vertonghen, Witsel, Defour, Fellaini, De Bruyne, Hazard & Lukaku.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtLine-up Belgium: Courtois, Alderweireld, Van Buyten, Lombaerts, Vertonghen, Witsel, Defour, Fellaini, De Bruyne, Hazard & Lukaku.
tzal knokken worden, maar ik heb vertrouwen...
lukaku en de bruyne zullen aan hun trainers willen tonen dat ze wél in form zijn, en sterk staan...
kben benieuwd!It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk berichtlijkt mij alleszins een team waarmee hij er wilt voor gaan...
tzal knokken worden, maar ik heb vertrouwen...
lukaku en de bruyne zullen aan hun trainers willen tonen dat ze wél in form zijn, en sterk staan...
kben benieuwd!
Comment
-
-
Weet je, het is altijd hetzelfde met sommige supporters. Vorig seizoen waren er veel die-hard supporters die kritiek hadden op hun club, in dit geval den Essevee maar stonden wel 2de in de league (en moesten eigenlijk eerste gestaan hebben).
Dit jaar idem, weer kritiek op het spel etc maar staan toch maar netjes stevig 3de (seizoen is nog lang en er kan uiteraard nog vanalles gebeuren).
Nu weer met de Rode Duivels. Vrees voor X, Y of Z, en waarom? Spelen die dan zo slecht in de competitie of met de Duivels? Ik kan niet alle matchen volgen maar wel de laatste gezien en dat was echt mooi voetbal met spijtig genoeg weinig goals.
Er zaten enkele bij die minder waren maar om die nu als slecht of twijfelachtig te gaan bestempelen ...
Het moet niet allemaal slecht gaan toch? Eens positieve kritiek mag ook hoor
Comment
-
0 - 1
Wat een flater van die Kroaat.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk berichtWe zullen maar al gaan sparen want een ticket daar in den Brazil is niet goedkoop
Zou de voetbal bond er niet tussen willen komen ?????
Eerste helft was goed.
't Is zoals Kevin zei: "Niet goed&mooi gespeeld"
Maar ja, de goalen tellen he.
Eden Hazard deed het goed.
Comment
-
-
twas nog even spannend op het laatste,
maar schoon gevoetbald... commentator op 4 was wel regelmatig mis met namen deze keer, vrij 'lastig'...
De bruyne geraakte niet goed in de match,
maar lukaku, fellaini, witsel, dufour en courtois waren top top top...
Belgen naar Brasil: HoppaaaIt's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk berichttwas nog even spannend op het laatste,
maar schoon gevoetbald... commentator op 4 was wel regelmatig mis met namen deze keer, vrij 'lastig'...
De bruyne geraakte niet goed in de match,
maar lukaku, fellaini, witsel, dufour en courtois waren top top top...
Belgen naar Brasil: Hoppaaa
Wat is een spannende wedstrijd?
Dat is een wedstrijd waar iedereen met de piepers (schrik) zit
En sorry maar Lukaku kan niet voetballen
Dit is geen kritiek maar een vaststelling.
Ik durf dat te zeggen waar anderen zich meer gereserveerder opstellen
Doet me denken aan De Beuker vroeger bij Turnhout.
Ik heb die gast dikwijls zien spelen als ik in Turnhout was.
Hij was een grote, forse speler, bijna zo stijf als een plank maar als die de bal
kreeg voor het doel van de tegenstander, dan was het raak.
Kevin De Bruyne moet voor mij dan, niets meer bewijzen.
Gaan we nog plezier aan beleven in Brazilië.
Hij zat idd. niet goed in de wedstrijd maar was en is en blijft een belangrijke pion voor deze ploeg.
Ik kon nog wat gaan zagen over de waarde die onze overwinningen in deze groep betekenen.
Je moet toch eerlijk toegeven dat dit zwakke tegenstanders zijn niet?
Vroeger hoorde je dat veel zeggen maar we hebben nu de fout niet gemaakt om die wedstrijden te licht op te pakken.
Italië, Spanje, Argentinië, Duitsland, Brazilië en nog een paar andere zijn de echte kleppers.
En misschien duikt er nog een voetbalverrassing op waar zich niemand aan verwachtte
Al met al is het goed voor ons landje.
We mogen dan geen oranje gekte hebben, het begint erop te lijken.
Goed voor de sfeer en goed tegen de verzuring
Duitsland tegen Ierland > 1 - 0
scheidsrechter: Serge Gumienny (een Belg)
Toch fijn om die Duitse spelers bezig te zien.
Strakke, heldere en zuiver passen.
Passen die aankomen.
Geen gesukkelLast edited by theokus; 11 oktober 2013, 20:25.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk berichtEn sorry maar Lukaku kan niet voetballen
Dit is geen kritiek maar een vaststelling.
Ik durf dat te zeggen waar anderen zich meer gereserveerder opstellen
Doet me denken aan De Beuker vroeger bij Turnhout.
Ik heb die gast dikwijls zien spelen als ik in Turnhout was.
Hij was een grote, forse speler, bijna zo stijf als een plank maar als die de bal
kreeg voor het doel van de tegenstander, dan was het raak.
Kevin De Bruyne moet voor mij dan, niets meer bewijzen.
Gaan we nog plezier aan beleven in Brazilië.
Hij zat idd. niet goed in de wedstrijd maar was en is en blijft een belangrijke pion voor deze ploeg.
Ik kon nog wat gaan zagen over de waarde die onze overwinningen in deze groep betekenen.
Je moet toch eerlijk toegeven dat dit zwakke tegenstanders zijn niet?
Vroeger hoorde je dat veel zeggen maar we hebben nu de fout niet gemaakt om die wedstrijden te licht op te pakken.
Italië, Spanje, Argentinië, Duitsland, Brazilië en nog een paar andere zijn de echte kleppers.
En misschien duikt er nog een voetbalverrassing op waar zich niemand aan verwachtte
)
Die van Turnhout (was dat niet De Beukelaer?) kan ik mij ook nog herinneren toen Turnhout op Hasselt speelde. Midden achter speelde bij Hasselt Laurent Pas, half zo groot als die De Beuk... Heeft geen bal geraakt in die wedstrijd, zelfs in de lucht kon hij geen bal raken tegen die "kabouter". Maar het was inderdaad een beer van een vent.
Als ik even de reeksen doorloop, zie ik toch wel meer subtoppers die er niet bij gaan zijn.Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk berichtLukaku hoeft niet te "voetballen". Hij is balvast en weet de goal staan. Meer dan genoeg voor een mid-voor. En zijn snelheid. Als hij vertrokken is zijn er weinigen die hem nog op een reglementaire wijze kunnen stoppen.
Die van Turnhout (was dat niet De Beukelaer?) kan ik mij ook nog herinneren toen Turnhout op Hasselt speelde. Midden achter speelde bij Hasselt Laurent Pas, half zo groot als die De Beuk... Heeft geen bal geraakt in die wedstrijd, zelfs in de lucht kon hij geen bal raken tegen die "kabouter". Maar het was inderdaad een beer van een vent.
Als ik even de reeksen doorloop, zie ik toch wel meer subtoppers die er niet bij gaan zijn.
Zelfs Wilmots heeft hem dat "verweten" en daarom was Lukaku zo "gebeten"
Persegal speelde nog bij Turnhout.
't Was in die periode als ik me niet vergis.
Toen Hasselt in 1ste speelde ben ik elke thuismatch gaan kijken.
Er speelde toen nog een bekende Duitser mee, gekocht van Ajax >> Horst Blankenburg.Last edited by theokus; 11 oktober 2013, 20:52.
Comment
Comment