Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nooit eerder meegemaakt!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Nooit eerder meegemaakt!

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
    Geen twee reacties met elkaar mengen ..TS vertelt zijn verhaal, anderen vertellen hun ervaring ... hiermee reageerde ik niet op deze van TS maar op het ongelooflijk verhaal van 90km/u dat aangehaald werd.
    En wat de schade betreft van ene dat achteruitbolt is moeilijk te voorspellen, als enkel de bumperovertrek en het radiatorrooster geraakt werd zal dit best meevallan maar als ook de bumper (intern gedeelte) geraakt werd, de radiator of enkele steunen of wat dan ook ... dan lopen de kosten zeer snel op, ook aan lage snelheid want een beetje geplooid of veel geplooid ... het moet hersteld of vervangen worden.
    En om het toch bij het voorbeeld van TS te houden ... als ge het gewicht van een bestelwagen tegen u krijgt in de vorm van bumper tegen bumper zal de schade véél kleiner zijn dan indien dit gebeurt met een opstaptrede tegen uw bumper/radiator.
    Hoe kleiner de oppervlakte en hoe meer uitstekend, hoe meer schade dat dit aanbrengt.

Het verschil is dat het snelheidsverschil dan al maar 40 meer is en geen 90 ... maakt héél veel uit!
    Zoals net hierboven aangehaald ... alles hangt ook af van wat er geraakt werd en hoeveel de stukken kosten.
    Ik heb in dezelfde carrosserie twee wagens laten maken (dus zelfde uurloon), ongeveer dezelfde onderdelen werden geraakt maar bij het ene merk was de stukprijs drie keer zo hoog als bij het andere merk.
    En niet een dure auto is duur in herstelling, een bumperovertrek en vleugel van een BMW kost stukken minder dan die van een Nissan.
    Je hebt gelijk: slaapwel

ik vermoed dat het een per totale word...
    geeuw
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Working...
    X