Outlook 2007. Ik heb mijn laptop vernieuwd, mooi alle PST files overgezet (in "documents"), en dan een map Outlook. Ik heb om het Outlook.pst bestand niet te veel te doen groeien in omvang, alles wat ik wens te bewaren ondergebracht in aparte pst bestanden. Ik ben daarmee gestart op de oude laptop en daar stonden al die pst bestanden mooi onder de standaard mappen van Outlook.
Bij de nieuwe laptop het "nieuwe" Outlook.pst verwijderd zodat er bij het opstarten van Outlook gevraagd wordt waar dat bestand staat. Het bestand Outlook.pst in "documents" aangeklikt en mijn Outlook werkt. Maar alle andere pst bestanden die, zoals op de oude laptop in dezelfde map staan, zijn niet te zien.
Weet iemand een middel om deze bestanden zichtbaar te krijgen in Outlook zonder dat ik eerst in de oude laptop al die mail-mappen terug onder Outlook.pst moet aanmaken, alle mails uit de aparte pst's daarin moet verslepen en dan met dat grote Outlook bestand het omgekeerde moet gaan doen in mijn "nieuwe" outlook ?
Alvast bedankt om mee te denken.
Bij de nieuwe laptop het "nieuwe" Outlook.pst verwijderd zodat er bij het opstarten van Outlook gevraagd wordt waar dat bestand staat. Het bestand Outlook.pst in "documents" aangeklikt en mijn Outlook werkt. Maar alle andere pst bestanden die, zoals op de oude laptop in dezelfde map staan, zijn niet te zien.
Weet iemand een middel om deze bestanden zichtbaar te krijgen in Outlook zonder dat ik eerst in de oude laptop al die mail-mappen terug onder Outlook.pst moet aanmaken, alle mails uit de aparte pst's daarin moet verslepen en dan met dat grote Outlook bestand het omgekeerde moet gaan doen in mijn "nieuwe" outlook ?
Alvast bedankt om mee te denken.
Comment