Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Telenet houdt zijn belofte.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Telenet houdt zijn belofte.

Ik zou ik september een verhoging krijgen van de snelheid en dan is dus gebeurt, van 9mb/s naar 13mb/s zoals ik daarnet zag bij het downloaden van Ubuntu

Als het goed is mag het gezegd worden! De datatrafiek ligt nog steeds op 1TB/maand wat mij nog nooit in de problemen bracht.
    Last edited by Red Falcon; 19 september 2013, 01:50.

Re: Telenet houdt zijn belofte.

Bedoel jij Telenet?
    Last edited by Red Falcon; 19 september 2013, 01:51.
    Met vriendelijke groet,
    Caltson
    Sander Photography Official website

Comment

Ik vraag even aan een mod om de titel aan te passen (Telent = Telenet)
      Last edited by Red Falcon; 19 september 2013, 01:52.

Comment

De titel is rechtgezet, dat gaat u een arm en een been kosten. Ten eerste was ik in verlof en ben ik opgeroepen geweest, en ten tweede is dit nachtwerk en dat moet vanzelfsprekend passend vergoed worden + een aanpassing aan de huidige index.
        Ik zou dit graag vandaag nog geregeld zien. Bent u niet akkoord met mijn "ereloon" dan kunt u nog altijd een beroep aantekenen bij de RvB. De eventuele onkosten zijn dan evenwel ten uwe laste.
        Hopende u van dienst te zijn geweest, dan kruip ik nu weer in mijn nest, slaapse.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
          De titel is rechtgezet, dat gaat u een arm en een been kosten. Ten eerste was ik in verlof en ben ik opgeroepen geweest, en ten tweede is dit nachtwerk en dat moet vanzelfsprekend passend vergoed worden + een aanpassing aan de huidige index.
          Ik zou dit graag vandaag nog geregeld zien. Bent u niet akkoord met mijn "ereloon" dan kunt u nog altijd een beroep aantekenen bij de RvB. De eventuele onkosten zijn dan evenwel ten uwe laste.
          Hopende u van dienst te zijn geweest, dan kruip ik nu weer in mijn nest, slaapse.
          Geachte heer Rode Valk,

Met krachtige termen wens ik hierbij protest aan te tekenen op uw manier van factureren gezien het huidige economische klimaat. Er moet op alle niveau's gewerkt worden om de concurrentiekracht met andere (internationale) zaken hoog te houden en boetes en erelonen opleggen is geen deel van relancemaatregelen. Ik heb Unizo gecontacteerd die graag een gesprek zullen aangaan met de RvB om dit wanpraktijken in de toekomst te vermijden.
          Mogelijks gaat het hier om een misverstand en kan alles echter in der minne geregeld worden met het ledigen van een fles goeie rode wijn.

Met meeste hoogachting een positief signaal van U afwachtend verblijf ik momenteel,

Comment

Als dat flesje wijn een Chateau Calon Segur mag ik dan ook eens komen proeven ......please

Moet zeggen dat ik mij best vermaak hier, met al die grappen en grollen

Terug over telenet, was het niet zo dat ze alle mensen dubbel gingen maken ???
            Neen niet klonen maar de snelheid bij alleman optrekken ?
            Blijf hopen dat ik ooit een 100mb haal de hoop is er nu de snelheid nog

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
              Geachte heer Rode Valk,

Met krachtige termen wens ik hierbij protest aan te tekenen op uw manier van factureren gezien het huidige economische klimaat. Er moet op alle niveau's gewerkt worden om de concurrentiekracht met andere (internationale) zaken hoog te houden en boetes en erelonen opleggen is geen deel van relancemaatregelen. Ik heb Unizo gecontacteerd die graag een gesprek zullen aangaan met de RvB om dit wanpraktijken in de toekomst te vermijden.
              Mogelijks gaat het hier om een misverstand en kan alles echter in der minne geregeld worden met het ledigen van een fles goeie rode wijn.

Met meeste hoogachting een positief signaal van U afwachtend verblijf ik momenteel,

Na ernstig overleg met ik en mezelf wordt uw voorstel, en aangezien uw persoon als zeer ernstig wordt beschouwd, aanvaard.

Met de meeste hoogachting,

Rode Valk
              Forum mod van corvee.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sultana Bekijk bericht
                Ik zou ik september een verhoging krijgen van de snelheid en dan is dus gebeurt, van 9mb/s naar 13mb/s zoals ik daarnet zag bij het downloaden van Ubuntu

Als het goed is mag het gezegd worden! De datatrafiek ligt nog steeds op 1TB/maand wat mij nog nooit in de problemen bracht.
                m = milli
                M = Mega

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                  Als dat flesje wijn een Chateau Calon Segur mag ik dan ook eens komen proeven ......please
                  of voor een glaasje Romanée Conti wil ik ook wel aansluiten.

Maar ik kraam onzin uit: citaat van Wim Opbrouck:

‘Ik ben alleen gulzig als het op het leven aankomt. Ik wil er alles uithalen, zoals het merg
                  uit de mergpijp. Ik heb dankzij mijn vriend Michiel Hendryckx het boekje Oom Oswald
                  van Roald Dahl leren kennen. Daarin vertelt een vader over de wijnen uit de streek van
                  Romanée-Conti, één van de duurste wijnstreken. Hij maakt zich boos, omdat hij vindt dat
                  je over wijn die zo goed is, niet moet praten. Je moet die drinken, proeven, savoureren,
                  maar je moet er vooral geen onzin over vertellen."

Dat boekje moet/wil ik trouwens ook wel eens lezen.
                  Gr,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door notex Bekijk bericht
                    m = milli
                    M = Mega
                    En ...
                    b = bit
                    B = Byte

13mb/s ... hmmmm
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
                      Blijf hopen dat ik ooit een 100mb haal de hoop is er nu de snelheid nog
                      Ik zit er niet zo ver af Bompie

@Vincent de dag nadat ze dat bekend hebben gemaakt was dat bij mij reeds aangepast, je moest alleen een belletje geven naar Telenet,
                      en ze pasten dat meteen aan.
                      Dat hebben ze toch ook gezegd in hun radiospot.

Comment

Er wordt met milli's, kilo's en mega's nogal wat aangerommeld.
                        Zo lees ik in Het Laatste Nieuws van gisteren de titel :"Leerkracht geeft overschot stroom gratis aan buur".
                        In het artikel staat : "Het gaat om vier kilowattuur per jaar, ter waarde van om en bij de 130 euro. Daarmee kan de buurman 122 droogkasten laten draaien" .

Verder lees ik dat bij de youghourtfabriek van Actimel 4 miljoen flesjes per dag worden geproduceerd. Als die productie 12 uur per dag draait, dan zouden er per uur 333333 flesjes van de band rollen, of 5555 per minuut. 't Zou kunnen, maar ik betwijfel het.

Comment

Is toch beter dan waar ik nu zit:
                          Gisteren zat ik met een lag van 850ms .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door playerofwar Bekijk bericht
                            Is toch beter dan waar ik nu zit:
                            Gisteren zat ik met een lag van 850ms .
                            Op zelfde Italiaanse server, en van uit België.

Geniet van je vakantie.
                            Last edited by Guest42; 19 september 2013, 16:03.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                              Ik zit er niet zo ver af Bompie

@Vincent de dag nadat ze dat bekend hebben gemaakt was dat bij mij reeds aangepast, je moest alleen een belletje geven naar Telenet,
                              en ze pasten dat meteen aan.
                              Dat hebben ze toch ook gezegd in hun radiospot.
                              Pietbus of is het chanseur ???
                              zie mijn nu das niet om aan te zien

Comment

Working...
                              X