Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Acer Liquid Z3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Acer Liquid Z3

Mijn vrouw heeft momenteel een Nokia E5 die op z'n laatste beentjes loopt (vreemd gedrag, kan haar maar de helft van de tijd bereiken, Bluetooth in auto werkt soms wel, soms niet).
    Als Apple fan kijk ik meteen naar een Iphone maar zelfs de 4S, nu de goedkoopste iPhone voor 399 euro, vind ze veel te duur.

Ze gebruikt haar foon voor de basic dingen : bellen, sms, mail en facebook. Gamen doet ze niet, behalve dan Candy Crush wat ze thuis op de iPad speelt.
    Dus keek ik even richting Android. Ik zei haar dat ze voor een degelijke Android foon toch zeker tussen de 200 en 300 euro zou betalen, maar dat vind ze eigenlijk ook aan de dure kant voor wat ze met een foon doet.
    Ik dacht aan een Samsung Galaxy S3 Mini, 239 euro en lijkt me capabel, tot ik de Acer Liquid Z3 zag.

Dual core processor, Android 4.2, en dat voor 139 euro !
    Waar zit het addertje ? Iemand ervaring met foons van Acer ?
    Panasonic Lumix FZ2000

Re: Acer Liquid Z3

Ik zou het niet weten.
    Maar :
    1. Het is 139 eur voor de dual sim versie en 109 voor de "normale" (1 simkaart) versie
    2. Ik geloof die laatste te hebben gezien in de reclame aan 99,- euro (MediaMarkt? Carrefour? Ik weet het echt niet meer)

Comment

Amai, nog goedkoper. En er zit zelfs al een beschermhoesje bij.
      Ik verwacht geen snelheidsmonster, maar zelfs voor een basic smartphone is dit belachelijk goedkoop. Dus ik blijf me de vraag stellen : waar zit het addertje ?
      Panasonic Lumix FZ2000

Comment

En ook hier aan 99(komma 99) : http://catalogue.proximus.be/PUB/gsm...0001400e73d3ac

Waar zit het? kleiner scherm, minder resolutie beeldscherm, minder resolutie camera, geen frontcamera, minder/verouderde connectiemogelijkheden (geen 4G, USB 2 ipv 3, bleutooth, geen NFC ...) en dus ook sneller verouderd, minder sterke batterij, ...

Nog een goedkoop alternatief :

Of deze : http://www.smartphoneshop.be/categor...html?821=19273

Als je naar de beoordelingen (toch 66 voor de y300) kijkt, weet je ook niet meer (ik toch)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
          (geen 4G, USB 2 ipv 3, bleutooth, geen NFC ...)
          Bluetooth wel, dacht ik... Is wel nodig.
          Panasonic Lumix FZ2000

Comment

Working...
          X