Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Willy's Jeep

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Willy's Jeep

Re: Willy's Jeep

Heb je die uitlaat zien hangen ? En die wielbouten zou ik toch wat steviger aangetrokken hebben...
    Het zou me verbazen als dit een standaarduitvoering was, ik zou me er niet mee in terrein wagen .
    Hoedanook, een Willy's zou nog wel in mijn garage passen .....zeg Geert, als je er eens een vindt aan de prijs van oud ijzer ....
    Misschien een pensioen-project, want in goede staat zijn ze onbetaalbaar. Zeggen dat ze in IJsland tot halverwege de jaren 80 en masse rondreden, samen met de Volvo Lapplander, nog zo'n icoon maar hier volslagen onbekend.
    Weet je wat ik denk ? Dat ik niet over het juiste kapitaal beschikte op de juiste leeftijd

Toch raar dat bepaalde modellen hun waarde behouden en andere niet. Mijn zoon heeft zich verleden week een Mercedes G300D aangeschaft, 30 jaar oud maar in verrassend goede staat, de 5 cilinder staat droog. Ik heb tijdens de zoektocht modellen gezien van 25 jaar oud in een erbarmelijke staat (véél roest op cruciale plaatsen, gebroken voorruit), prijs 6000 €. Wat betere staat maar met defecte sperren en gladde banden : 7500 €. Te gek om los te lopen.

Comment

Re: Willy's Jeep

JEEP = Je Eerste Echte Paard

Comment

Working...
      X