Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

email adres overzetten naar andere beheerder

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• email adres overzetten naar andere beheerder

Hoi allen,

Ik was tot kort secretaris van een vzw en legde er het bijltje bij neer. Ik maakte toen via mijn telenet-account een e-mailadres op naam van de vzw.
    Ik vraag me af of ik dit e-mail adres zou kunnen overzetten naar een ander persoon die ook een telenet-account heeft?

Groetjes,

Riho.
    Nikon Z6 II & D500 + Nikon 24-70mm + Nikon 28-300mm + Nikon 70-200mm 2.8 VRII + Sigma 180mm macro 1:1 f3.5 APO EX DG HSM + SB900
    Drone piloot A2/A3 met DJI Mavic 2 Pro

Re: email adres overzetten naar andere beheerder

U kunt dit emailadres onder uw account deactiveren en Telenet vragen om het vrij te geven.
    Dit heb ik vroeger zo kunnen regelen met Telenet, of ze dat nu nog zouden doen weet ik natuurlijk niet.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Dit is ook een reden dat ik email voor verenigingen etc. nooit op mijn prive mail wil hebben. Ik maak hiervoor steeds een gmail account aan. Bij overdracht geef ik de nieuwe verantwoordelijke het wachtwoord en laat hem (m/v) dat direct wijzigen. Zo kan ik niet meer bij het account. I.p.v. gmail kan je natuurlijk ook voor hotmail, live of wat dan ook kiezen.
      Website: cameraobschuura.nl
      Twitter: @CameraObSchuura
      FaceBook: Cameraobschuura

Comment

Eerste hit op Google:
        Een mailbox aanmaken, aanpassen of verwijderen, doe je eenvoudig via MyTelenet. Ook je instellingen zoals anti-spam pas je hier aan.

Comment

Working...
        X