Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Formulieren delen. Raad gevraagd.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Formulieren delen. Raad gevraagd.

Ik ben gevraagd om mee te denken voor een oplossing.

Het "probleem" ietwat versimpeld weergegeven:
    Er zijn 4 documenten A,B,C en D
    en er zijn 5 personen 1,2,3,4 en 5. Die zijn elk op een andere locatie.

Persoon 1 mag document A zien en bewerken, persoon 2 mag B zien en bewerken etc. Persoon 5 mag alle documenten bewerken.
    Personen 1 t/m 4 mogen de andere documenten niet inzien en dus ook niet bewerken.

Ik heb het al geprobeerd met Google drive. Nadeel dat iedereen een Google account moet hebben. Dat wil ik eigenlijk niet.
    Ik zit te denken aan dropbox of een andere cloud. Ook zou ik het op mijn eigen webruimte kunnen plaatsen.

In werkelijkheid zullen er 4 documenten zijn en ongeveer 20 personen verdeelt in 5 groepen vergelijkbaar met persoon 1 t/m 5.

Heeft er hier iemand ervaring mee of anderszins advies?
    Website: cameraobschuura.nl
    Twitter: @CameraObSchuura
    FaceBook: Cameraobschuura

Re: Formulieren delen. Raad gevraagd.

Wij gebruiken dropbox voor sharing. Voordeel van dropbox is dat alle versies van een document worden bewaard. Je kan dus altijd terug gaan naar een eerdere status mocht er iets fout gelopen zijn (vb iemand heeft per ongeluk data gewist in een document...).
    Voor jouw geval : De 5de persoon (of groep) is de 'supervisor' neem ik aan. Die creeert de docs en stuurt de share uitnodigingen voor de docs aan de betreffende groepen. Die van groep 5 krijgen toegang tot alle docs. That's it. Iedereen moet wel een dropbox account hebben. Maar dat is zo gebeurd...

Wij gebruiken het om werkdocumenten tussen samenwerkende verpleegkundigen te delen.
    Panasonic FZ-1000 - Nikon D7000 - Tamron 17-50 DiII - Tokina 11-16 - Nikkor 70-300 VR - Nikkor 50 1.8 - SB-800 - http://pbase.com/alain_db
    And why do we fall, Bruce?

Comment

Working...
    X