Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eksters weghouden

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Eksters weghouden

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    dan is dit een goed toestel voor duiven dus net wat U zoekt.
    grt,bouk.
    Haha... doordenkertje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
      Laat ik daar nu net geen voorstander van zijn. zie hier (laatste comments...
      Kan wel gegrijpen dat dit een goed middeltje is, maar ik zie het niet zitten om hier soldaatje te gaan spelen.
      Trouwens, jagers genoeg in de buurt, maar die willen voor zoiets niet komen met hun dikke munitie.

@PaulM : ik hou van vossen...
      Ik probeer ze al een hele tijd te fotograferen.
      Ik heb het geluk marie-anne dat schuin tegenover ons zo iemand met dikke munitie woont, en die zorgt er voor dat die beestjes hier niet lang rondvliegen.
      Hij komt er trouwens met de regelmaat van een klok eentje oprapen in onze tuin.
      Hij tikt eens op de ruit als hij passeert en dan weten wij, meestal hebben we het ook reeds gehoord, dat er terug ééntje minder is.
      Een 'vriendelijke' manier is het geenszins, maar een efficiënte in ieder geval.
      Groetjes

Comment

Een boze brief schrijven naar Noah, als je zijn adres hebt tenminste.
        Want hoe haalde die het in zijn hoofd om sommige dieren op zijn bootje toe te laten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marie-anne Bekijk bericht
          Op een vriendelijke manier...
          Bestaat dat? Iemand tips? ...
          Huur eens een valkenier in.
          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Er bestaat zoiets als roofvogelgeluiden op cd. Ze gebruiken dat hier op verschillende plaatsen tegen allerhande vogels in de fruitplantages(houtduiven, kauwen, eksters...), het verjaagd de vogels op een milieuvriendelijke manier.

Grt,

Jean-Pierre

Comment

Eksters (en kraaien) zijn niet dom, als ze geluiden horen zonder effectief een roofvogel te zien zullen ze rap terug zijn.

Een groep kraaien is trouwens niet bang van de meeste roofvogels, die worden gewoon weggejaagd.

Comment

Working...
              X