Nog iemand zo'n mailtje gehad ? Tegenwoordig toch maar voorzichtig zijn denk ik bij zo'n berichten.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Paypal ...Uw rekening is tijdelijk beperkt .
Collapse
X
-
-
Re: Paypal ...Uw rekening is tijdelijk beperkt .
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtNog iemand zo'n mailtje gehad ? Tegenwoordig toch maar voorzichtig zijn denk ik bij zo'n berichten.
Wat is de echte afkomst van de mail (kan je zien in de volledige headers).
Moet je op een link klikken in de mail (wat is de echte site waar de link naar verwijst)?
Je kan waarschijnlijk ook checken door ZELF naar je account te gaan (NIET via de eventuele link in de mail).
-
Voor websites waar je betalingen kan doen (bank, paypal) typ ik iedere keer zelf het webadres. Die staan zelfs niet in mijn favorieten. Wel al een tijdje geleden dat ik nog zo'n mail gehad heb. Kwamen meestal van .fr enkele minuten nadat ik iets gekocht had op ebay.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtNog iemand zo'n mailtje gehad ? Tegenwoordig toch maar voorzichtig zijn denk ik bij zo'n berichten.
Ik heb het weggeklikt.
Comment
-
Heb ondertussen een verrichting gedaan en een bevestiging gekregen dat het bedrag overgeschreven wordt.Toch lijkt alles normaal te verlopen.
Een stukje uit de mail ;
" Beste Marc Thys,
Op dit moment is uw PayPal-rekening tijdelijk beperkt. We begrijpen dat dit vervelend voor u kan zijn. Daarom willen we dit zo snel mogelijk voor u oplossen.
Wat kunt u doen om de beperking op te heffen?
U kunt een beperking opheffen door in te loggen. Vervolgens klikt u op 'Klachtencentrum' in het Rekeningoverzicht. Hier staat aangegeven waarom uw rekening is beperkt en hoe u dit kunt oplossen."
Geen reden gevonden maar alles lijkt normaal.Betaling verschijnt in Paypalgeschiedenis.
Loos alarm denk ik maar 'k ben nogal ene voorzichtige.'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Heb zo nog een mail terug gevonden. Was toen ook niets aan de hand, betaling gewoon doorgegaan, nooit op gereageerd:
Code:From: PayPal <paypal@security.si> To: xxxxxxxxxx Subject: Pourquoi l'accès à mon compte est-il restreint ? Date: Thu, 30 May 2013 19:20:56 +0200 Reply-To: X-Mailer: PHPMailer (phpmailer.sourceforge.net) [version ] Cet email provient de PayPal et est adressé à vous. Si vous ne visualisez pas cet email, cliquez ici. Quelques clics suffisent pour continuer à utiliser votre compte PayPal Bonjour, Malheureusement, votre récente transaction avec PayPal a été refusée car l'utilisation de votre compte PayPal est actuellement restreinte. Restreindre l'accès à un compte est une mesure temporaire prise pour protéger votre compte et pour assurer la sécurité de PayPal. Votre satisfaction étant notre priorité, nous souhaitons vous aider afin de lever au plus vite cette restriction. Etapes à suivre Pour lever votre restriction, connaître la raison de votre restriction et les fonctionnalités restreintes, suivez les instructions suivantes : 1. Connectez-vous à votre compte PayPal depuis la page www.paypal.fr. 2. Dans l'Aperçu de votre compte, cliquez sur Gestionnaire de litiges. 3. Suivez les instructions. Si vous avez déjà levé votre restriction ou pu effectuer votre transaction, nous vous prions d'ignorer cet email. Dans le cas contraire, nous nous engageons à traiter votre dossier le plus rapidement possible. Nous vous remercions de votre confiance. PayPal de passe oublié ? | |sécurité |contacter Cet email a été envoyé à vous, parce que vos préférences indiquent que vous souhaitez recevoir notre bulletin d'informations et les informations sur les mises à jour. Cliquez ici pour vous désinscrire. Copyright © 1999-2013 PayPal. Tous droits réservés. PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A., Société en Commandite par Actions. Siège social : 22-24 Boulevard Royal, L-2449, Luxembourg, R.C.S. Luxembourg B 118 349. .
Code:From: "PayPal" <paypal@e.paypal.be> To: xxxxxxxx Subject: Please read the updates to the PayPal User Agreement Date: Thu, 07 Mar 2013 06:55:31 -0500 Reply-To: "PayPal" <noreply@e.paypal.be> X-Mailer: EDMAIL R6.00.02
Code:From: "service@paypal.be" <service@paypal.be> To: xxxxxxxxxxxx <xxxxxxxxxxx> Subject: You sent a payment Date: Sat, 12 Nov 2011 12:43:19 -0800
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtHeb ondertussen een verrichting gedaan en een bevestiging gekregen dat het bedrag overgeschreven wordt.Toch lijkt alles normaal te verlopen.
Een stukje uit de mail ;
" Beste Marc Thys,
Op dit moment is uw PayPal-rekening tijdelijk beperkt. We begrijpen dat dit vervelend voor u kan zijn. Daarom willen we dit zo snel mogelijk voor u oplossen.
Wat kunt u doen om de beperking op te heffen?
U kunt een beperking opheffen door in te loggen. Vervolgens klikt u op 'Klachtencentrum' in het Rekeningoverzicht. Hier staat aangegeven waarom uw rekening is beperkt en hoe u dit kunt oplossen."
Geen reden gevonden maar alles lijkt normaal.Betaling verschijnt in Paypalgeschiedenis.
Loos alarm denk ik maar 'k ben nogal ene voorzichtige.
Bij ons op het werk, wou dit meestal zeggen dat we alweer een identificatie moesten toevoegenIt's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spanik Bekijk berichtHeb zo nog een mail terug gevonden. Was toen ook niets aan de hand, betaling gewoon doorgegaan, nooit op gereageerd:
Code:From: PayPal <paypal@security.si>
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk berichtHeb je ingelogd op je account en naar het klachtencentrum gegaan?
Bij ons op het werk, wou dit meestal zeggen dat we alweer een identificatie moesten toevoegen'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk berichtWel dat vind ik nietVriendelijke groet,
Jos
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk berichtAls je ingelogd bent, 'Klachtencentrum' of 'Actiecentrum' ingeven in de zoekfunctie. (Kan ook als je niet ingelogd bent.)'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Comment
-
Comment