Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Extra lightning kabeltje voor iPhone

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Extra lightning kabeltje voor iPhone

Ik zou een extra lightning cable willen kopen voor mijn iPhone, deze zou moeten dienen om te laden, maar ook om af en toe met mijn laptop te verbinden om wat foto's enz... over te zetten.

Maareuh...ik zie prijzen ( in de Apple store ) van 19,99 euro tot ongeveer 4 euro op Ebay.

Kan ik die vertrouwen, of zit er toch verschil op ?
    Qui multa scit, parum patientiae habet

Re: Extra lightning kabeltje voor iPhone

Ik zie iets op internet ... is dat goed?

Nogal moeilijk om daar een oordeel op te geven zonder het ooit zelf in handen gehad te hebben.
    Ik veronderstel dat een kabeltje van eBayer 1 daarom ook niet gegarandeerd hetzelfde zal zijn als dat van eBayer 2.

Buiten dit ... als ik een smartphone van 600€ kan kopen, dan kan ik ook 19,99€ aan een origineel kabeltje geven.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Ik heb zo een van de Iphone 4s zelf en zo een namaak (meegebracht van Sluis voor 6€), zie geen verschil qua werking, alleen is de originele
      een stuk soepeler.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Ik zie iets op internet ... is dat goed?

Nogal moeilijk om daar een oordeel op te geven zonder het ooit zelf in handen gehad te hebben.
        Ik veronderstel dat een kabeltje van eBayer 1 daarom ook niet gegarandeerd hetzelfde zal zijn als dat van eBayer 2.

Buiten dit ... als ik een smartphone van 600€ kan kopen, dan kan ik ook 19,99€ aan een origineel kabeltje geven.
        Moest je weten wat ik in mijn leven al aan kabeltjes heb gegeven......
        Hier staan copy-dozen VOL met kabels: SCART, serieel, parallel, USB, COAX;

En zelfs aan "slechts" 10 euro per kabeltje is dat uiteindelijk nog een fortuin.....
        Dus als eentje van 4 euro kan dienen zie ik niet in waarom ik er bijna 5 keer zoveel moet aan geven.
        En ja een Iphone is "duur", maar het topmodel van Samsung is ook niet bepaald goedkoop.

Enfin, bennekik al blij dat ik gene Nokiosoft heb gekocht
        Heb ooit een N900 gehad. Toestel was bij wijze van spreken nog maar net uit toen ze alle ondersteuning stopten....

Maar enfin we wijken af, op naar de baaj !
        Qui multa scit, parum patientiae habet

Comment

Zelf heb ik er geen ervaring mee maar wel eens op een Apple-forum gelezen dat er lightning kabels zijn waarmee je alleen kunt opladen maar geen data kunt overhevelen.
          Ook zijn er uiteraard kabels die het allebei wèl kunnen, zoals de originele.

Voor mijn iPhone 4 heb ik altijd een goedkope kabel gebruikt, en zonder problemen.
          Maar nu ik een waterdichte cover voor de iPhone heb kan ik alleen nog de originele kabel gebruiken omdat de goedkope niet meer past (aansluiting is iets dikker)
          Die coverfabrikant heeft met ontwerpen uiteraard rekening gehouden met de afmetingen van de stekker van de originele kabel.
          Zo is dan bij mij na twee jaar toch een nadeel van een goedkope kabel opgedoken.

Aanvulling;
          Last edited by heaucheneaudt; 3 september 2013, 22:26.

Comment

Ik heb al verschillende accessoires hier besteld: http://www.miniinthebox.com/nl/kabels_c5105.
            Supergoedkoop, evenals de verzending. Heel correct, ben er erg tevreden over. Enigste nadeel dat wat geduld moet oefenen want alles komt van China. Reken op 2 à 3 weken als je voor de normale verzending kiest.
            Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
              Moest je weten wat ik in mijn leven al aan kabeltjes heb gegeven......
              Idem hier, al veel kabels uit overvloed weggegooid na een tijd omdat het type weer eens veranderde.
              Soit, ik koop nu enkel originele omdat ik al een paar keer namaak kocht en problemen ondervond.
              Laden ging meestal wel met de alternatieve kabel maar dan werkte de data weer niet.
              Met een originele weet je zeker dat het zou moeten werken of er anders een fabricagefout is ... bij namaak weet je niet eens of je pech hebt een slecht exemplaar te hebben of dat ze allemaal zo zijn.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Persoonlijk heb ik ook een voorkeur voor het originele ding. Kijk misschien hier eens : link.
                Groeten,

Polleke

Comment

Working...
                X