Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

met succes geopereerd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• met succes geopereerd

in een vorige post vertelde ik dat ik een rugoperatie diende te ondergaan
    die is succesvol geweest, ik ben practisch pijnvrij, kan weer gewoon stappen moet zelfs geen pijnstillers meer nemen
    ik kan mijn oude leven binnen enkele weken weer opnemen
    de enige zaken die ik zeker moet opgeven is recreatief hardlopen en dansles aan de kinderen op school
    straks moet ik nog naar de kine om af te spreken wat ik mag doen en wat ik zeker niet mag doen de komende weken
    hoe het zit met fotografie, dat weet ik nog niet maar dat is denk ik het enige die ze me niet gaan kunnen verbieden, ik zie wel hoe het zit en zoek wel oplossingen
    ik mag deze middag al naar huis, ben reuze blij na maanden miserie te hebben verkocht
    ik klim de berg weer op

groetjes aline
    groetjes aline

Re: met succes geopereerd

Prachtig!!

Veel succes met het "herveroveren" van je leven!
    en veel succes met verder herstel van de operatie...
    It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Tof !
      Wens je een vlug geheel herstel.
      perman
      canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

Comment

gelukkig en nog een spoedig geheel herstel.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Prima en proficiat, dit is al een hele stap vooruit.
          Nu nog de revalidatie. Laat je zeker ook inschrijven in een groepsrugschool. Groepslessen zijn immers beter en halen beter resultaat dan dit individueel te doen bij je kine. Ik spreek nu tegen mijn winkel maar ik heb mijn eigen zoon dit aangeraden omdat die scholen veel dichter bij de praktijk staan en op de nieuwe trends beter kunnen inspelen. Bij elke goeie neurochirurgische dienst zou je dat moeten kunnen vinden.
          Er zijn immers ook een groep van neurochirurgen die kine niet nodig vinden en zelfs verbieden, maar daar heb ik wel mijn bedenkingen bij.
          Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Spoedig en al geheel herstel gewenst. En zie je wel dat je niet te vlug onderaan de berg mag/moet gaan staan !
            Maar ja de mensen zijn niet allemaal gelijk, de één staat al wat rapper beneden als de ander, maar dan is de weg naar boven soms wat lastiger.
            Groetjes

Comment

Tof dit te horen Aline. Neem maar rustig de tijd om alles zijn normaal beloop te laten gaan. Zal zowiezo in de beginne zichzelf verbieden als je wat te "hevig" bent.
              Daarna zien we jouw foto's wel terug

Groetjes
              Marc
              Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

Een spoedig herstel gewenst en misschien nu iets meer op het gemak om later er nog meer van te kunnen genieten.

Comment

Aline, prachtig dat de operatie geslaagd is, maar nu volgt er een revalidatie waar je veel aandacht moet aan besteden.
                  Belangrijk is uw houding bij het heffen en neerzetten. Het hoeft helemaal niet zwaar te zijn opdat er weer iets misgaat.
                  Mij is geleerd om de rug altijd recht te houden en door de knieën te zakken om alzo zo weinig mogelijk de rug te belasten.
                  Oefeningen doen om de rugspieren te versterken werd ook aangeraden en de beste oefening is nog altijd zwemmen, als het kan meer dan eens per week.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                  Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Goed nieuws Aline.
                    Alles rustig aanpakken.

Comment

Wij duimen allemaal.
                      't Komt in orde Aline
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

hoi iedereen, vooreerst bedankt voor het klankbord te zijn en voor de vele ondersteunende woorden
                        natuurlijk thuis zijn is niet het hospitaal, daar verveel je je ondanks de goede zorgen steendood bij wijze van spreken
                        maar het is hier thuis toch iets zwaarder, temeer ik moet van de computer blijven de meeste uren van de dag, tussen een half uurtje en 45 minuten en dan iets anders doen
                        tweemaal per dag naar vermogen een wandeling maken (ken ondertussen wel alle straten rondom mij in elk detail)
                        na het middageten een dutje doen van minstens 1 uur en half, liggen in een relax, niets van huishoudelijk werk dat te belastend is , zelfs geen vaatwas legen .....wordt er horendol van
                        de maximale last die ik mag gedragen gedurende de eerste 6 weken na de operatie is 5kg, dus ga ik hier morgen eens een weegschaal nemen en body en lens wegen
                        ik kijk er al naar uit het toestel te mogen meenemen op mijn wandelingen, heb hier ondanks dat ik hier al 48 jaar woon leuke zaken gezien en leuke intenties van mensen die aan mij voorbij zijn gegaan door met de wagen in mijn eigen wijk rond te rijden
                        maandag mogen de draadjes eruit, en dan nog een weekje op super ralenti en dan neem ik mijn toestel weer mee, bewerken van het materiaal zal wat moeilijker zijn, maar daar heb ik minder zorgen om, dat komt wel goed
                        enfin, ik kom er wel
                        gelukkig heb ik mijn broer en schoonzus die mij reuze ondersteunen, en ik ga de berg omhoog, stapje voor stapje...
                        groetjes aline
                        groetjes aline

Comment

Fijn te horen dat het je beter gaat en vooral...bergop...
                          Zou "DIT" niets zijn om eens met je dokter over te praten. Je moet maar eens scrollen tot onderaan...staat vast iets naar je gading in...
                          en er zijn tal van modellen daarvoor. (vooral in de game-wereld) Heb wel geen idee van de prijzen
                          Hoop dat je vlug je verveling kunt doorbreken.

Groetjes
                          Marc
                          Perfectie is niet haalbaar, daarom eisen we ze van de anderen. (Tolstoi)

Comment

@ brombeer
                            ziet er gaaf uit, heb dat al eens jaren geleden gezien, was het helemaal vergeten
                            tja, ook nog geen prijzen kunnen zien, maar vermoed dat het niet te onderschatten zal zijn, ga toch eens opsnorren met mijn neef als hij deze week komt, die is daar ook allemaal zo'n kei in,
                            we zijn hier toch aan het reorganiseren in huis (ik deel de lakens uit, broer en schoonzus voeren uit), dus wie weet....
                            nog een fijne dag
                            aline
                            groetjes aline

Comment

Working...