Re: het eind is toch zoek!!!!!!!
Verduidelijking: met mijn commentaar heb ik het transferbedrag niet gerechtvaardigd hé: ik heb alleen duidelijk gemaakt dat in de huidige constellatie (zowel binnen de voetbalwereld als daarbuiten) het principe nog steeds geldt: de prijs van iets is niets anders dan wat de gek bereid is te betalen. Of die gek schulden heeft of niet, dat doet er niet toe.
Het is aan de overheden (zowel nationale regeringen, EU, voetbalbonden) om hier paal en perk aan te stellen. Alleen hebben de meeste overheden de moed of het lef niet. Het geloof in de "vrije markt" is nog steeds veel te groot. Als die vrije markt zich in de vernieling rijdt is het dan wel aan de overheden en de burgers om de smeerboel op te kuisen........en inderdaad, dat is wraakroepend.
Filip
Oorspronkelijk geplaatst door enero
Bekijk bericht
Het is aan de overheden (zowel nationale regeringen, EU, voetbalbonden) om hier paal en perk aan te stellen. Alleen hebben de meeste overheden de moed of het lef niet. Het geloof in de "vrije markt" is nog steeds veel te groot. Als die vrije markt zich in de vernieling rijdt is het dan wel aan de overheden en de burgers om de smeerboel op te kuisen........en inderdaad, dat is wraakroepend.
Filip
Comment