Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

het eind is toch zoek!!!!!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: het eind is toch zoek!!!!!!!

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
    Geen probleem, de banken betalen.. ook al zijn clubs zo goed als bankroet.
    Nadien zal de burger toch de banken helpen.
    Verduidelijking: met mijn commentaar heb ik het transferbedrag niet gerechtvaardigd hé: ik heb alleen duidelijk gemaakt dat in de huidige constellatie (zowel binnen de voetbalwereld als daarbuiten) het principe nog steeds geldt: de prijs van iets is niets anders dan wat de gek bereid is te betalen. Of die gek schulden heeft of niet, dat doet er niet toe.
    Het is aan de overheden (zowel nationale regeringen, EU, voetbalbonden) om hier paal en perk aan te stellen. Alleen hebben de meeste overheden de moed of het lef niet. Het geloof in de "vrije markt" is nog steeds veel te groot. Als die vrije markt zich in de vernieling rijdt is het dan wel aan de overheden en de burgers om de smeerboel op te kuisen........en inderdaad, dat is wraakroepend.

Filip

Comment

Ze hebben al de helft zo een 50 mil. terug verdient aan de verkoop van Ozil dus nog 50 mil. ergens uit een sok halen en ze zijn er weeral.
      Of verder uitverkoop doen en Benzema naar PSG voor 50 dan zijn ze terug op nul.
      Natuurlijk met de special one al weg scheelt het ook in de geldkoffer want die ze nu hebben verdient een pak minder.

En dit dan http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-o...nchester.dhtml
      Fellani bij Man U gespot welk kaartje hangt daar aan ??????

Comment

Ik kan niks kopen als ik geen geld heb
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bompie Bekijk bericht
          Ze hebben al de helft zo een 50 mil. terug verdient aan de verkoop van Ozil dus nog 50 mil. ergens uit een sok halen en ze zijn er weeral.
          Of verder uitverkoop doen en Benzema naar PSG voor 50 dan zijn ze terug op nul.
          Natuurlijk met de special one al weg scheelt het ook in de geldkoffer want die ze nu hebben verdient een pak minder.

En dit dan http://www.hln.be/hln/nl/9091/Time-o...nchester.dhtml
          Fellani bij Man U gespot welk kaartje hangt daar aan ??????
          Yep.
          Zou Lukaku niet te koop zijn
          Ne goeie om strafschoppen te nemen
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Filip1962 Bekijk bericht
            ....... het principe nog steeds geldt: de prijs van iets is niets anders dan wat de gek bereid is te betalen...
            inderdaad:
            Deze top 10 lijst bevat de duurste schilderijen ooit verkocht op een veiling of via een particuliere verkoop. Dat wil niet zeggen dat het de meest

grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Rode Duivel Marouane Fellaini gaat voor 27 miljoen pond (32 miljoen euro) van Everton naar Manchester United.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Filip1962 Bekijk bericht
                Verduidelijking: met mijn commentaar heb ik het transferbedrag niet gerechtvaardigd hé: ik heb alleen duidelijk gemaakt dat in de huidige constellatie (zowel binnen de voetbalwereld als daarbuiten) het principe nog steeds geldt: de prijs van iets is niets anders dan wat de gek bereid is te betalen. Of die gek schulden heeft of niet, dat doet er niet toe.
                Het is aan de overheden (zowel nationale regeringen, EU, voetbalbonden) om hier paal en perk aan te stellen. Alleen hebben de meeste overheden de moed of het lef niet. Het geloof in de "vrije markt" is nog steeds veel te groot. Als die vrije markt zich in de vernieling rijdt is het dan wel aan de overheden en de burgers om de smeerboel op te kuisen........en inderdaad, dat is wraakroepend.
                Filip
                Geen probleem met jouw commentaar. Ik heb enkel een probleem dat de banken ons geld stoppen in bodemloze putten. Het blijft dus maar duren die handel.Een club die al dik in de schulden zit zou men moeten verbieden zich nog verder in te graven. Maar ja, spelen hé.. waar ze ons dat nog wijsgemaakt ?
                Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                  inderdaad:
                  Deze top 10 lijst bevat de duurste schilderijen ooit verkocht op een veiling of via een particuliere verkoop. Dat wil niet zeggen dat het de meest

grt,bouk.
                  Dat is een ander verhaal bouk. Ik denk niet dat de brave burger hiervoor zal moeten opdraaien.
                  Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Ik kan niks kopen als ik geen geld heb
                    Ik ook niet Theo...
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                      Dat is een ander verhaal bouk. Ik denk niet dat de brave burger hiervoor zal moeten opdraaien.
                      De Russen gaan ermee lopen.
                      Gisteren nog gezien op tv met een werk van Johannes Vermeer.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Working...
                      X