Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nokia N8 met rare kuren.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nokia N8 met rare kuren.

Dag

Heb een vreemd verschijnsel met mijn Nokia N8.
    Sedert een paar dagen vergeet deze mijn WiFi-wachtwoord en moet dus telkens opnieuw het wachtwoord ingeven om verbinding met het draadloos netwerk te maken.
    Op internet gaan lukt ook al niet meer. "Verbinden mislukt. Verb. niet beschikbaar".
    Daardoor sync mijn e-mails en mijn agenda niet meer...
    Nochtans is "Mob. data" ingeschakeld.
    Iemand die de magische woorden kent om dit op te lossen?

Re: Nokia N8 met rare kuren.

Tot nu toe heb ik alle 'problemen' met mijn smartphone kunnen oplossen door gewoon eens volledig uit te zetten en opnieuw op te starten...... euh een beetje zoals met een PC.
    Ofwel de je wifi verbinding eens verwijderen (bij die van mij heet dat 'vergeten') en dan opnieuw instellen.
    Maar misschien heb je beide reeds uitgevoerd en werkt het nog niet ?
    Dan kan ik je niet verder helpen.
    Groetjes

Comment

Dank voor je inzicht!
      Het volledig uitzetten en heropstarten heb ik reeds meerdere malen gedaan... Geen soelaas!

'k Heb een "nieuw WiFi accesspoint" gemaakt en daarop ingelogd. Probleemloos... Maar alweer hetzelfde verschijnsel: netwerksleutel wordt vergeten.
      En nog steeds geen toegang tot het internet via 3G.
      Wie weet meer?

Comment

Het toestel resetten? (fabrieksinstellingen herstellen) zou deze problemen moeten oplossen denk ik, indien je er voordien geen last van had. Zorg wel voor een backup ntrlk.
        70D / 450D / Sigma 10-20mm f/4-5.6 HSM / 18-55IS / 50mm f1.8 II / 430EXII / Sigma 120-300mm f/2.8 OS / Kenko Pro 300 1.4x DG / Sigma 2x APO DG / Flickr / 500px / lsfotografie.webs.com

Comment

Working...
        X