Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

samsung galaxy s3

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• samsung galaxy s3

Hallo,

Mijn huidige gsm (samsung xcover mk i) is kaputti. En ik heb via een kennis een samsung galaxy s3 aangeboden gekregen voor 250 euro?
    Zit net een nieuw scherm en glas op.

Is dit een redelijk prijs?

Groetjes,
    Floris
    Canon EOS 7D mk ii - 100mm 2.8 IS - 70-200 2.8 IS mk II - Tamron SP 24-70 F2.8

Oorspronkelijk geplaatst door floris.1995 Bekijk bericht
    Hallo,

Mijn huidige gsm (samsung xcover mk i) is kaputti. En ik heb via een kennis een samsung galaxy s3 aangeboden gekregen voor 250 euro?
    Zit net een nieuw scherm en glas op.

Is dit een redelijk prijs?

Groetjes,
    Floris
    Op dit ogenblik nog nieuw te koop voor 389€, was oorspronkelijk tussen de 500 en de 600€, 250 vind ik dus wel redelijk....je kan Altid nog proberen er 25€ af te krijgen he....
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Re: samsung galaxy s3

Een toestel waarvan ik weet dat er een nieuw scherm op zit, dat koop ik liever niet voor 250€.
      Gevallen, defect, gekrast, ... wat was de reden?
      De prijs op zich is het wel waard.
      Nu ja, als dat deftig hersteld werd kan het even goed zijn als een nieuw.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
        Op dit ogenblik nog nieuw te koop voor 389€, was oorspronkelijk tussen de 500 en de 600€, 250 vind ik dus wel redelijk....je kan Altid nog proberen er 25€ af te krijgen he....
        Ik had al zelfde gedachte... 2e hands staan ze voor de rest allemaal rond de 300 euro... wat ik veel vind als je hem nieuw kan halen voor +/- 390 euro

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Een toestel waarvan ik weet dat er een nieuw scherm op zit, dat koop ik liever niet voor 250€.
        Gevallen, defect, gekrast, ... wat was de reden?
        De prijs op zich is het wel waard.
        Nu ja, als dat deftig hersteld werd kan het even goed zijn als een nieuw.
        Zover ik weet zat er een kras op het scherm en paar dode pixels, ik heb de telefoon week geleden nog in mn handen gehad en werkt perfect.
        reden van verkoop is dat hij van zijn werk een nieuwe krijgt (s4)
        Canon EOS 7D mk ii - 100mm 2.8 IS - 70-200 2.8 IS mk II - Tamron SP 24-70 F2.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door floris.1995 Bekijk bericht
          Zover ik weet zat er een kras op het scherm en paar dode pixels, ik heb de telefoon week geleden nog in mn handen gehad en werkt perfect.
          reden van verkoop is dat hij van zijn werk een nieuwe krijgt (s4)
          Ja ... nog eens goed bekijken voor je beslist zou ik zeggen, prijs vind ik zoals eerder aangehaald nog niet overdreven.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Working...
          X