Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Hangt er allemaal van af he. Wil je weten wat technisch of wettelijk mag of wat aanvaard en geapprecieerd wordt door de mensen zelf ?
Best alleen mensen taggen als ze echt in de foto voorkomen.. de foto in kwestie komt op hun eigen timeline te staan en hun vrienden krijgen te zien dat ze erin getagd zijn. Niet iedereen apprecieert dat, hangt van persoon tot persoon af. Hangt er ook van af of de foto flatterend is of niet
Als het gaat om fotos waarin ze niet voorkomen dan ben je de mensen gewoon aan het spammen om aandacht te trekken en dat wordt zeker niet geapprecieerd..
Hangt er allemaal van af he. Wil je weten wat technisch of wettelijk mag of wat aanvaard en geapprecieerd wordt door de mensen zelf ?
Best alleen mensen taggen als ze echt in de foto voorkomen.. de foto in kwestie komt op hun eigen timeline te staan en hun vrienden krijgen te zien dat ze erin getagd zijn. Niet iedereen apprecieert dat, hangt van persoon tot persoon af. Hangt er ook van af of de foto flatterend is of niet
Als het gaat om fotos waarin ze niet voorkomen dan ben je de mensen gewoon aan het spammen om aandacht te trekken en dat wordt zeker niet geapprecieerd..
Ik heb ooit volgende foto op facebook geplaatst, en zowat iedereen in mijn vriendenkring erin beginnen taggen, voor de lol:
Niemand die er een probleem van maakte, velen staan er 2 jaar later nog steeds in getagd.
Mensen die het niet willen, untaggen zich toch gewoon.
En mensen die op voorhand niet getagd willen worden, kunnen dat wellicht ergens in hun settings instellen.
En als je geen FB account hebt, kan je er zelfs niet in getagd worden. Voila.
Ik heb ooit volgende foto op facebook geplaatst, en zowat iedereen in mijn vriendenkring erin beginnen taggen, voor de lol:
Niemand die er een probleem van maakte, velen staan er 2 jaar later nog steeds in getagd.
Mensen die het niet willen, untaggen zich toch gewoon.
En mensen die op voorhand niet getagd willen worden, kunnen dat wellicht ergens in hun settings instellen.
En als je geen FB account hebt, kan je er zelfs niet in getagd worden. Voila.
Is ook tijdje rage geweest op facebook, een foto met zoveel mogelijk tags...
je kan jezelf dan untaggen (en aangeven dat je niet meer getagd wilt worden in die foto).
Volgens mij kan je taggen ook uitschakelen, maar wat is het nut dan om op een social netwerk te zitten
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Volgens mij kan je taggen ook uitschakelen, maar wat is het nut dan om op een social netwerk te zitten
Tja, er zijn mensen die enkel een account hebben om te kunnen "lurken" bij andere mensen, om te zien hoe hun oude vrienden het nu stellen, ... maar die zelf nooit iets op hun pagina zetten of updaten.
Het is als op café gaan om aan de toog te zitten luisteren, maar nooit een pint bestellen of iets in de groep gooien.
Comment