Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dood, aan de chemtrails !!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Dood, aan de chemtrails !!

(foto op zich is niet correct belicht, maar daar draait het nu niet om, het was een snelle snapshot met een toestel en lens die ik meteen in handbereik had)

Eergisterenavond, hebben chemtrails bijna een Z van Zorro gemaakt, pal voor de volle maan.

Is dit geen teken dat er iets aan de hand is?
    Komaan, betere argumenten kan ik écht niet aanbrengen!!

Comment

Een zeer hooggeleerde grappenmaker heeft hier iets op gevonden:
      Geneesmiddel
      Als je verder leest zitten er zelfs X-stralen in het flesje om je te ontgiften.
      Het product is niet bovennatuurlijk want gemaakt met aardse stoffen.
      Toch knap hé.
      "In een tijd van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad." ~ George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
        Een zeer hooggeleerde grappenmaker heeft hier iets op gevonden:
        Geneesmiddel
        Als je verder leest zitten er zelfs X-stralen in het flesje om je te ontgiften.
        Het product is niet bovennatuurlijk want gemaakt met aardse stoffen.
        Toch knap hé.
        Ik vind het zowiezo al heel knap dat ze homeopathie verkocht krijgen maar X-stralen in een fles maakt het wel helemaal af.
        "Er zijn twee dingen groot zijn : het heelal en de menselijke domheid. Van dat heelal evenwel ben ik niet helemaal zeker" (Albert Einstein)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
          "Er zijn twee dingen groot zijn : het heelal en de menselijke domheid. Van dat heelal evenwel ben ik niet helemaal zeker" (Albert Einstein)
          Niet groot, oneindig.

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I' m not sure about the universe.
          bye, Maurice
          https://on4bam.com/
          Nikon D7500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
            Niet groot, oneindig.

Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I' m not sure about the universe.
            Je hebt gelijk Maurice, komt er van als je op mijn leeftijd teveel op het geheugen begint te werken
            Dank voor de rechtzetting.

PaulM

Comment

Van Brussel nog nergens foto's gevonden op de nieuwssites...

Wel uit Athene en Berlijn:

In Athene:

In Berlijn:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                Van Brussel nog nergens foto's gevonden op de nieuwssites...

Wel uit Athene en Berlijn:

In Athene:

In Berlijn:
                LOL, ik was dit al helemaal vergeten maar toevallig passeerde ik afgelopen zondag tegen 15u aan het centraal station. Om de situatie in Brussel te schetsen volstaat het om de Griekse foto te nemen en er nog een paardenkop bij te fantaseren. Weinig volk dus, althans als het een manifestatie moest voorstellen.

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Mijn grootvader was Meestergast in een schrijnwerkerij van een brouwerij.
                  's Morgens om 4 uur vertrokken ze richting Wallonië om aldaar een Café volledig in te richten en ze kwamen naar huis als de inrichting gedaan was, vaak middernacht.
                  Ondertussen dronken ze 2 bakken bier uit en rookten een paar pakken sigaretten.
                  In de Oorlog van 14/18 zat hij in de kampen in Noord Frankrijk alwaar de dagen passeerden vaak zonder eten.
                  Hij heeft ook altijd 3 werken gehad : overdag Meestergast in de Brouwerij, thuis was hij Begrafenisondernemer en maakte zelf doodskisten. Mijn grootouders hadden dan ook nog eens café.
                  Plus een hoop verhalen niet voor publicatie vatbaar.
                  Mijn grootvader is goed in de 90 geworden.

Comment

Comment

Working...
                    X