Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Wauw, volgens Tapatalk is dit topic gestart op 01-01-1970.
Die Tapatalk zit vol Mendel/Jef verschoven nano aluminium deeltjes die als antenne dienen.
Je ontvangt dit Topic dus rechtstreeks vanuit een andere tijd.
"In een tijd van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad." ~ George Orwell
"Tapatalk", ik dacht dat dit één of andere praatprogramma was van uit de goeien ouwe tijd, nog van voor Vantilt en andere zevers.
Mies Bouwman, Berend Barend, Jan van Rompuy ... over de tapas en andere eetgewoonten ... Maar oh ja, dat eten is pas van de laatste jaren.
Trouwens, anno 01-01-1970 was ik lid van diverse virtuele fora (fantasia en imaginitie) en daar heb ik niets van gelezen.
Nog wat vroeger (lees jaren) ging ik bijna iedere zondag naar één of ander feest (bwa feest, eerder saai want je mocht niet zitten waar je wilde, je mocht niet rondlopen, buiten op een bepaald sein, waar dan iedereen in een processie op stond om dan zijn tong te gaan uitsteken en ge willens nillens een stuk droge koek moest in slikken).
Feest in een zaal waar de acoustiek slecht was, iedereen dacht dat hij kon zingen en waar ze ambetante muziek speelden en 't waren liedjes die jaren mee gingen.
Die koek daar moet ook wel iets in gezeten hebben, want iedereen was er aan verslaafd. Iedereen snakte naar dat ding.
Als ge daar binnen kwam liep er nog ene rond met ne kobbejager om de regen na te bootsen. Ik dacht eerst dat voor het lessen van de dorst was (om die droge koek in te zwelgen) maar achteraf gezien klopt dat niet. Ook daar zat iets in, want iedereen probeerde daar toch iets van te hebben.
Enfin on topic.
Is het mogelijk dat mijn grijze materie onderhevig is aan de straling van het scherm hier ?
quote:
"Uit een Brits overheidsrapport uit 2002 blijkt dat tussen 1940 en 1979 grote hoeveelheden chemicaliën (waaronder zink- en cadmiumverbindingen)
en bacteriën over de Britse bevolking zijn uitgesproeid als chemtrails via vliegtuigen als onderdeel van een geheim militair programma in het kader van biologische oorlogsvoering".
Onzin?
Doet me denken aan een reportage die ik ooit eens zag over coca boeren in Zuid-Amerika.
Er vlogen sproeivliegers van het bedrijf CocaCola met pesticiden boven de plantages, terwijl de boeren er nog inzaten blaren te trekken.
Soms niet te vatten hoe sterk sommige mensen waren indertijd.
Mijn overgrootvader, reeds dagelijks kilometers per fiets over sterke heuvels, richting de ongezonde staalindustrie in Wallonië om er hard te werken.
Hij rookte tot zijn 93 jaar...
Hij heeft beide wereldoorlogen meegemaakt. Alle chemtrails overleefd...
Sterke mannen.
En sommigen verklaren me zot wanneer ik 1 km te voet naar de beenhouwer fiets en daarvoor een auto weiger te nemen.
Soms niet te vatten hoe sterk sommige mensen waren indertijd.
Mijn overgrootvader, reeds dagelijks kilometers per fiets over sterke heuvels, richting de ongezonde staalindustrie in Wallonië om er hard te werken.
Hij rookte tot zijn 93 jaar...
Hij heeft beide wereldoorlogen meegemaakt. Alle chemtrails overleefd...
Sterke mannen.
En sommigen verklaren me zot wanneer ik 1 km te voet naar de beenhouwer fiets en daarvoor een auto weiger te nemen.
Mijn grootvader droeg 4 cementzakken van 50kilo op de stelling,
sommigen verklaarden hem zot dat hij de kraan niet gebruikte
It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.
Ik maak die chemtrails zelf met Tip-Ex.
Betreft Aluminium en Alzheimer:
Mijn ouders hebben heel hun leven water gekookt in een aluminium moor om koffie te zetten in een aluminium koffiepot.
Heel hun leven lang hebben ze groenten en aardappelen gekookt in aluminium kookpotten.
De confituur werd in diezelfde kookpotten klaargemaakt en geloof me dat die er na een confituurkuur stralend wit zagen door de zuren in sommige fruitsoorten.
Mijn ouders zijn helder van geest en alert gebleven tot op hoge leeftijd.
Je mag je natuurlijk niet baseren op twee gevallen om besluiten te trekken maar ik denk ook dat het met Al nog meevalt. Wij hadden bij ons thuis in de bakkerij ook Al potten en een Al drukpan en zelf kook ik op reis altijd in Al spullen (gewicht). Trouwens : als ik me niet vergis zit er in het geneesmiddel (tegen maagzuur) Maalox een Al-verbinding (ik denk Al2O3).
Er zijn metalen die meer problemen geven. Pb vb werd vroeger door de Romeinen gebruikt als buizen om drinkwater te vervoeren, tot ze opeens in de gaten kregen dat heel Rome rare symptomen begon te vertonen van loodvergiftiging. En in de goede oude tijd gaf men soms de mensen kwik te drinken als remedie tegen een darmobstructie. Trouwens : wie een argwaan heeft tegenover bepaalde (zware) metalen moet beseffen dat de giftigheid zich veelal manifesteert als ze in hun zoutvorm verkeren en dan nog. Ba is een zwaar metaal en toch geven ze bariumpap (BaSO4) te drinken als er opnames moeten worden gemaakt van de ingewanden. BaSO4 is zeer slecht oplosbaar, Ba(NO3)2 zeer goed, die tweede zou ik niet willen drinken. Cr(VI) zouten staan vol van de gevarensymbolen, bij Cr(III) zouten staat er geen enkel gevarenteken.
Ieder jager schoot vroeger met een loodspuit, ontelbaar zijn de mensen die zo'n loodbolletjes in de mond en de maag hebben gekregen. Vandaag moeten er in een labo op de pot met metallisch lood 3 gevarentekens staan.
Het is die slinger hé. 30 Jaar geleden stond hij idd te ver naar de andere kant, wij vulden in het labo de pompbakken met geconcentreerd chroom(VI)zuur om alle glaswerk proper in te weken, niemand zei dat iets van, tegenwoordig is zoiets ondenkbaar. Nu staat de slinger in het andere extreem, ik zit te wachten tot er een gevarenteken moet komen op water, op de keper beschouwd is er geen enkel ander product waardoor ieder jaar zoveel mensen om het leven komen, ernstig verbrand geraken...
Terug on topic, er schijnt door de Amerikanen idd ooit tijdens de oorlog te zijn geëxperimenteerd met sproeien van LSD (ik dacht in Frankrijk) en laat ons ook Agent Orange niet vergeten, ze hebben er tonnen gesproeid als ontbladeringsmiddel in Vietnam. Even terug off topic : een aantal jaren geleden ben ik in het bezit geraakt van informatie die bedoeld is voor de medische staf van het leger en waarin oa staat wat er zo allemaal voor handen is om te sproeien zoals gifgas.
Arme ik die dacht dat je dat nog moest inademen en dat een goed en aangepast gasmasker oplossing bood. Niet dus
Niet te geloven hoe vindingrijk de mens is als het gaat over elkaar om zeep te helpen
Comment