Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

CD Writer probleem ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: CD Writer probleem ...

Kan je in je brandprogramma kijken wat de mogelijkheden zijn van die brander ? want DVD-rom staat me eigenlijk niet aan . Bij de mijne staat daar DVDRAM, wat een stukje logischer is...
    Die GDRH20N is effectief enkel een DVD-rom lezer. Je hebt dus het verkeerde ding van je lokale PC boer gekregen. Een brander kost enkele €'s meer .
    Last edited by polleke_cgc; 19 augustus 2013, 17:56.
    Groeten,

Polleke

Comment

Ja, dat is het , enkel een lezer . Geen wonder dat dat ding niet werkt Had het eigenlijk moeten nakijken (was al zo goedkoop) ...
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
        Ja, dat is het , enkel een lezer . Geen wonder dat dat ding niet werkt Had het eigenlijk moeten nakijken (was al zo goedkoop) ...
        Die dingen kosten steeds minder. Mijn LG'ke (wel een DVD-brander ) kost 23 €...
        Groeten,

Polleke

Comment

Voila, plug en play en dat ding werkt, wederom een Samsung (winkel had niet veel keuze), ik moest ongeveer 1 Euro opleggen.
          Welke? Een SH-224DB .
          """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
          George Orwell

Comment

Dan heb je die gelukkig nog kunnen omruilen.
            Ik wist niet dat ze nog "alleen lezen" CD-DVD drives verkochten.
            http://barthuysmans.smugmug.com/
            BD0338BE

Comment

Working...
            X