Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vlekvormige, roestkleurige en plaatselijke verkleuring op onlangs gepleisterde muren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vlekvormige, roestkleurige en plaatselijke verkleuring op onlangs gepleisterde mu

Oorspronkelijk geplaatst door jelleken Bekijk bericht
    Beste mensen,

We hebben gisteren beslist om door te gaan met de verkoop!
    !
    die snap ik niet...verkoop..?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Re: Vlekvormige, roestkleurige en plaatselijke verkleuring op onlangs gepleisterde mu

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
      Het blijft ook altijd leuk om te zien als de TS de discussie volgt tot op het einde
      Dat gebeurt niet zo veel.
      Hmmm, toch toch.
      Bij dat van die USB kabel is de TS nog steeds aan 't volgen, heb ik de indruk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
        Stel je dan eens voor dat alles er nu perfect uitziet en binnen het jaar komen verborgen gebreken aan het licht waardoor uw plafond of muren plots beginnen rotten of barsten en ze moeten alles herbeginnen.
        En misschien na rechtzaak want bij aankoop zag alles er toch zo perfect uit.
        Het heeft geen zin meer hier nog op terug te komen, want TS heeft gekocht.
        Alles wat er nu nog geschreven wordt zijn toch vijgen na Pasen.
        Ik wens TS hoe dan ook veel succes met zijn aankoop.

Groetjes
        Last edited by Guest17; 23 augustus 2013, 13:07.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          die snap ik niet...verkoop..?
          grt,bouk.
          Geloof me, er zijn nog meerdere delen die je niet echt snapt Bouk.

PaulM

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
            Geloof me, er zijn nog meerdere delen die je niet echt snapt Bouk.
            OK....maar de eerste zin van TS:
            Wij hebben een woning gevonden waar we erg in geïnteresseerd zijn maar zitten toch nog met een bedenking...
            -----
            dan wil je toch kopen en niet verkopen.
            of is het Vlaams...?
            grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              dan wil je toch kopen en niet verkopen.
              of is het Vlaams...?
              grt,bouk.
              De bouwfirma verkoopt een huis aan de klant.
              Hier spreken we dus over "de verkoop" in het opzicht van de bouwfirma.
              Of "de aankoop", in het opzicht van de klant.

Maar in de volksmond zeggen we meestal "de verkoop gaat door".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                ....

aha.
                bij ons spreek je van de/een verkoop door als je wat verkoopt.
                en als je wat koopt, spreken we van de aankoop gaat door.
                maar ik snapum.
                grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                  Ja, maar niet uit het standpunt van de koper.
                  Hier schreef de koper "We hebben gisteren beslist om door te gaan met de verkoop!"
                  Dus we en verkoop worden hier samen gebruikt maar horen hier niet samen.
                  De bouwheer gaat door met de verkoop.
                  De klant gaat door met de (aan)koop.
                  Dit is toch wat ik altijd geleerd heb....... maar ik geef toe het is wel lang geleden.... maar ik heb daarna wel nog heel lang in de (aan)koop/verkoop gewerkt .

PS We zitten nu wel ver af van de problemen met het pleisterwerk hé. Maar het is soms wel interessant om volgen hoe een topic kan evolueren.
                  Je moet maar eens kijken naar "Service, in hoeverre is het "belangrijk" hier in chit-chat...... het ging oorspronkelijk over een testrit met een nieuw aan te kopen auto......

Groetjes
                  Last edited by Guest17; 23 augustus 2013, 14:16.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    Ja, maar niet uit het standpunt van de koper.
                    Hier schreef de koper "We hebben gisteren beslist om door te gaan met de verkoop!"
                    Dus we en verkoop worden hier samen gebruikt maar horen hier niet samen.
                    De bouwheer gaat door met de verkoop.
                    De klant gaat door met de (aan)koop.
                    Dit is toch wat ik altijd geleerd heb....... maar ik geef toe het is wel lang geleden.... maar ik heb daarna wel nog heel lang in de (aan)koop/verkoop gewerkt .

PS We zitten nu wel ver af van de problemen met het pleisterwerk hé. Maar het is soms wel interessant om volgen hoe een topic kan evolueren.
                    Je moet maar eens kijken naar "Service, in hoeverre is het "belangrijk" hier in chit-chat...... het ging oorspronkelijk over een testrit met een nieuw aan te kopen auto......

Groetjes
                    Juist
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                      Of een te verkopen auto, in het opzicht van de autoverdeler.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jelleken Bekijk bericht

We zijn dinsdag langs geweest met een technisch onderlegd persoon van de firma zelf, samen met de persoon die de plakwerken heeft uitgevoerd en een externe plakwerker die de nodige metingen heeft uitgevoerd.

Ze hebben ons alles verklaard en uit gelegd alsook verzekerd dat dit een symptoom is van het uitdrogen nadat ze te snel begonnen zijn met de pleisterwerken, waardoor er zich zout afzet op de kalk, dit proces zal stoppen eens de muren/kalk volledig is uitgedroogd, en is dan makkelijk te verwijderen of te overschilderen met een speciale grondlaag.
                        "Technisch onderlegd persoon van de firma zelf" ?? Welke firma? De verkoper?
                        Ja, die zal het wel goed kunnen uitleggen. Van deze zaken begrijp ik geen z*k, mij zouden ze hier ook alles kunnen wijsmaken...
                        Echter bij enige twijfel zou ik de boel hebben afgeblazen. Maar goed, de deal lijkt rond te zijn.
                        Hopelijk komt alles goed voor jullie.
                        Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                        Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nickon Bekijk bericht
                          "Technisch onderlegd persoon van de firma zelf" ?? Welke firma? De verkoper?
                          Ja, die zal het wel goed kunnen uitleggen. Van deze zaken begrijp ik geen z*k, mij zouden ze hier ook alles kunnen wijsmaken...
                          Echter bij enige twijfel zou ik de boel hebben afgeblazen. Maar goed, de deal lijkt rond te zijn.
                          Hopelijk komt alles goed voor jullie.
                          Ik zat juist hetzelfde te denken.
                          Die mannen van de firma zelf kunnen het natuurlijk goed uitleggen.
                          Eigenlijk zou er een technisch onderlegd persoon die niks met de firma te maken heeft moeten geweest zijn.

Maar zoals hierboven al geschreven is het is vijgen na Pasen want hij heeft al getekend.
                          Ik hoop alleen voor Jelleken dat hij hier binnen een jaar niet zijn beklag ga moeten doen omdat ze hem bedrogen hebben.

Sven
                          Sony A58 met glas, Fuji X-E1
                          Portaal : http://users.pandora.be/sven_df/
                          Vanaf 8/8/2007 : vernieuwde fotosite met macro-gedeelte

Comment

Soms mis ik hier de vind ik leuk knop zoals op FB.

Nu proficiat aan de koper en hopelijk komt alles goed voor jullie, zo niet horen we het hier wel

mir
                            De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                              Soms mis ik hier de vind ik leuk knop zoals op FB.

Nu proficiat aan de koper en hopelijk komt alles goed voor jullie, zo niet horen we het hier wel

mir
                              De link kan leuk & interessant zijn mir maar niet de feiten

Natuurlijk hoop ik ook dat alles goed komt voor TS.
                              Ubi bene, ibi patria.
                              BD0388BE
                              Een website

Comment

Natuurlijk zijn de feiten niet leuk. Maar soms vind ik sommige antwoorden hier wel interessant en nuttig en zou ik de vind ik leuk button willen aanklikken.

mir
                                De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Working...
                                X