Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vlekvormige, roestkleurige en plaatselijke verkleuring op onlangs gepleisterde muren

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Vlekvormige, roestkleurige en plaatselijke verkleuring op onlangs gepleisterde mu

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Ja, maar niet uit het standpunt van de koper.
    Hier schreef de koper "We hebben gisteren beslist om door te gaan met de verkoop!"
    Dus we en verkoop worden hier samen gebruikt maar horen hier niet samen.
    Door de "beslissing van de koper" gaat de "verkoop" door.
    Het is misschien een wat bizarre zinsbouw maar in de volksmond zeer gebruikelijk.

De koop is rond, het is verkocht of de verkoop zit er op zijn veel gebruikte uitspraken.
    Met "het is verkocht" bedoelt men het huis ... dus dat klopt, "het is verkocht" en er wordt nergens gesproken van "mijn verkoop".

Maar ik denk niet dat we hier moeten vitten op de manier dat iemand iets zegt.

Ik wens de koper alvast veel succes met zijn "aankoop".
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Re: Vlekvormige, roestkleurige en plaatselijke verkleuring op onlangs gepleisterde mu

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
      Natuurlijk zijn de feiten niet leuk. Maar soms vind ik sommige antwoorden hier wel interessant en nuttig en zou ik de vind ik leuk button willen aanklikken.
      mir
      Sommigen zijn wel echt verfacebookt.
      Canon EOS Digital
      BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sven_df Bekijk bericht
        Eigenlijk zou er een technisch onderlegd persoon die niks met de firma te maken heeft moeten geweest zijn.
        ik citeer uit mijn eigen post: "en een externe plakwerker die de nodige metingen heeft uitgevoerd."
        GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
        AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jelleken Bekijk bericht
          ik citeer uit mijn eigen post: "en een externe plakwerker die de nodige metingen heeft uitgevoerd."
          Maar we zijn benieuwd waar die externe plakwerker vandaan komt ! Heb je die zelf gevonden, of is die aangeraden door de verkoper met zijn plakwerker?
          Heeft de externe plakwerker zijn bevindingen schriftelijk bevestigd, of is alles gebleven bij een mondelinge verklaring ?.

Wij zijn niet curieus, maar we weten graag veel

Comment

@TS ik raad je een pm naar Bopatje aan.
            Je hebt dan wel gekocht maar het zou toch goed zijn om van dit probleem af te geraken.

Paul

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jelleken Bekijk bericht
              Wie heeft voor de expertise van deze externe plakwerker betaald?
              Dat we ze nog lang mogen "trekken".
              Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

Comment

De externe plakwerker was de broer van mijn schoonvader en werd niet betaald.
                GRAFISCH ONTWERP | WWW.ANNONSE.BE
                AUTOMOTIVE ARTWORK | WWW.JELLECLAEYS.BE

Comment

Working...
                X