Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe gsm nodig - Samsung.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nieuwe gsm nodig - Samsung.

Ik heb nu al een tijdje een Samsung Corby maar, heb nu toch een nieuwe nodig omdat de toetsen versleten zijn, het scherm heeft ook al een paar krassen.
    De gsm is gewoon versleten, heb hem nu toch al een tijdje, dus ik zoek nu een nieuwe gsm, SAMSUNG merk moet ik zeker terug hebben, want vind ik zelf zeer goed, ander merk mag ook maar blijf liever bij Samsung. Ik gebruik minder graag toutch, vind ik moeilijk om te typen, maar tegenwoordig is alles wel al met toutch. Dus maakt niet echt uit met toutch of niet, liefst zonder ook.

-Maximumbudget: rond de 200 euro.

Hier is een foto van de gsm die ik had, van internet genomen (niet mijn eigen versleten gsm):
    http://i1183.photobucket.com/albums/x477/xMeubizot/143_zpsc7729f1b.jpg

Moderator Note: Omdat je op BD enkel je eigen foto's mag tonen (onder meer om copyright geschillen te vermijden), heb ik jouw niet-eigen foto achter een linkje geplaatst.

Mvg, Dylan.
    Last edited by LesC; 8 augustus 2013, 11:22.
    Fotografie is mijn passie.

Re: Nieuwe gsm nodig - Samsung.

Ik zou zeggen, ga naar een winkel en kijk wat u aanstaat.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Heb liever wat advies.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xDylan Bekijk bericht
        Heb liever wat advies.
        Tiens : altijd gedacht dat je dat ook kan krijgen in een winkel . "Gewone" Gsm's vind je steeds minder : voor 200€ kom je quasi automatisch bij de eenvoudige smartphones terecht.
        Groeten,

Polleke

Comment

Is mijn maximum budget dus toch liever wat minder polleke.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xDylan Bekijk bericht
            Is mijn maximum budget dus toch liever wat minder polleke.
            Awel ... naar een winkel gaan en zien wat ze te bieden hebben en wat u aanstaat.
            Op een basistoestel kan je weinig advies geven.
            Je wil een Samsung met toetsen voor minder dan 200€ ... veel rest er niet.
            Last edited by VerSeg; 8 augustus 2013, 15:35.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

Comment

Mag ik u een tip geven?
              Kijk eens op DHgate.com, daar vind je smartphones gelijkwaardig aan de modellen (hier 200-300euro), voor amper 100-130euro.
              Enige probleem is dat je er drie weken moet op wachten. Ik heb daar een gsm gekocht, alle laatste snufjes (laatste android versie toen, 8mp camera, 1,3mp vooraan, wifi, 3g (intussen 4g)
              voor nog geen 90 euro. De gsm ondertussen bijna een jaar in bezit, werkt perfect. Heb er zelfs een tweede batterij bij gekregen en gratis cover en schermhoesjes.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pkwy Bekijk bericht
                Mag ik u een tip geven?
                Kijk eens op DHgate.com, daar vind je smartphones gelijkwaardig aan de modellen (hier 200-300euro), voor amper 100-130euro.
                Enige probleem is dat je er drie weken moet op wachten. Ik heb daar een gsm gekocht, alle laatste snufjes (laatste android versie toen, 8mp camera, 1,3mp vooraan, wifi, 3g (intussen 4g)
                voor nog geen 90 euro. De gsm ondertussen bijna een jaar in bezit, werkt perfect. Heb er zelfs een tweede batterij bij gekregen en gratis cover en schermhoesjes.
                en met wat pech kan je ervoor invoerrechten betalen, douanekosten en administratiekosten
                zeker nu men tegenwoordig wat china in het oog houd ivm die kwestie van dumpingsprijzen van hun zonnepanelen
                tel dan je winst eens uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gert007 Bekijk bericht
                  en met wat pech kan je ervoor invoerrechten betalen, douanekosten en administratiekosten
                  Ik heb enkele toestellen bekeken en die kan ik zelfs goedkoper hier vinden.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Ik heb enkele toestellen bekeken en die kan ik zelfs goedkoper hier vinden.
                    Die prijzen na een jaar mag je niet vergelijken. De mijne is nu ook een dik jaar oud, en kost nu zowat de helft (als je het ding nog vindt).
                    Groeten,

Polleke

Comment

Working...
                    X