Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Awel ????? Ik dacht dat dit niet meer bestond anno 2013 !!!!!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Awel ????? Ik dacht dat dit niet meer bestond anno 2013 !!!!!

Ben eindelijk al mijn muziek eens aan het samenzetten en dan kom je dit tegen bij het kopieren:

Hoe reageer ik daarop en wat vraagt het minste werk ?
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

Re: Awel ????? Ik dacht dat dit niet meer bestond anno 2013 !!!!!

Naam verkorten hé.
    Maar ligt het niet aan die streepjes? Probeer eens met deze te vervangen door een under square.

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Als ik me niet vergis mag het aantal karakters van het volledige pad niet meer dan 260 tekens bevatten. Dus bestandslocatie+bestandsnaam, bijv. c:\mijn muziek\xxxx.flac.
      Vandaar dat windows laat weten dat de bestandsnaam te lang is voor de doelmap waar je het wil bewaren.

Groetjes
      Karel
      Is this the real life? Is this just fantasy?
      Canon EOS 7D - Welkom op http://karel.smugmug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
        under square.
        underscore ?
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Niet deze -
          maar deze _

Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

Comment

Je kan al die extra gegevens in de eigenschappen van de map plaatsen en/of editeren.
            Het is een beetje werk hoor.
            Rechtermuisknop met muis op het .flac bestand (of andere) > eigenschappen > details.
            "In een tijd van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad." ~ George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door k@rel Bekijk bericht
              Als ik me niet vergis mag het aantal karakters van het volledige pad niet meer dan 260 tekens bevatten.
              255, voor de rest correct
              Last edited by on4bam; 5 augustus 2013, 23:44.
              bye, Maurice
              https://on4bam.com/
              Nikon D7500

Comment

Ik heb tijdens het kopieren gekozen voor "overslaan", en dan wat er overbleef hernoemd.
                Gelukkig viel het nog mee.
                Een 15-tal files dacht ik.
                ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                Si non, on devient bonbon
                Et les gens nous mangent !"

Comment

Zijn dat files die je naar een netwerkdrive stuurt ? Daar moet je oppassen dat de lengte het volledig pad bevat, want soms niet opvalt !

Als je bv. een path van 200 lettertekens mapt naar de N:, dan ben je dus al 200 letters "kwijt", en dan schieten er nog max 55 over die "zichtbaar" zijn na die N:...
                  Met netwerkpath'en moet je dus wel oppassen...
                  Groeten,

Polleke

Comment

Ik kom van de 8.3 wereld en kan me opjagen aan mensen die denken geen tekstverwerker nodig te hebben, maar alles gewoon in de file/directorynaam tikken

Naargelang de manier waarop de iconen gerankschikt zijn in de verkenner heb je al een half uur nodig om te lezen wat je zoekt en de personen die er niks van kennen gaan ook nog eens overal moeten klikken.

By the way. Ik heb hier op de nas al een paar gehad waar ik ipv \\server\share te mappen naar een letter, \\server\share\de\hele\zever\heb\zitten\mappen om te kunnen renamen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
                      Ik kom van de 8.3 wereld en kan me opjagen aan mensen die denken geen tekstverwerker nodig te hebben, maar alles gewoon in de file/directorynaam tikken

Naargelang de manier waarop de iconen gerankschikt zijn in de verkenner heb je al een half uur nodig om te lezen wat je zoekt en de personen die er niks van kennen gaan ook nog eens overal moeten klikken.

By the way. Ik heb hier op de nas al een paar gehad waar ik ipv \\server\share te mappen naar een letter, \\server\share\de\hele\zever\heb\zitten\mappen om te kunnen renamen.
                      Mie toe
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Ik zou gewoon een map maken op het bureaublad en alles daar naar verplaatsen, achteraf kun je dan gewoon de map slepen waar je ze wil hebben.
                        Je moet het niet te moeilijk maken hé
                        START WITH WHAT YOU HAVE, BUILD AS YOU GROW
                        D800 Nikon 105 Macro, 24-70, 70-200, SB910

Comment

Working...
                        X