Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Messenger verwijderen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Messenger verwijderen.

    Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
    dan heb je IMHO ook geen ouwe, klassieke messenger geinstalleerd .. je moet misschien wel even in de "extensies/ad-ons" van IE kijken, misschien zit die daar nog wel tussen ... (= ikoontje in je taakbalk)
    Het gaat hier voor alle duidelijkheid om Windows 7, en ik gebruik daar Mozilla Firefox op. Maar ik ga dat tooltje van Red Falcon eens proberen. En net heb ik een update gedaan van Windows, misschien blijft het nu vanzelf wel weg. ( I misschien ook ijdele hoop )

    Walter
    D850

    Comment


    • #17
      Re: Messenger verwijderen.

      Op dat schermpje, druk je op Opties, en dan het eerste vakje staat toch: Automatisch opstarten? Dat heb ik uitgevinkt, en uw originele vraag is hiermee opgelost. (dat heb je zelf ook al geschreven)
      Werkt bij mij toch, waarom zou dat niet op dezelfde manier bij u werken?

      You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
      [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
      Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


      Comment


      • #18
        Re: Messenger verwijderen.

        Start - msconfig

        Ga daar eens in de startup neuzen. Je kan trouwens een hele hoop rotzooi uitvinken daar. Je laptop zal vliegen bij het opstarten.

        Comment


        • #19
          Re: Messenger verwijderen.

          Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
          Het gaat hier voor alle duidelijkheid om Windows 7, en ik gebruik daar Mozilla Firefox op. Maar ik ga dat tooltje van Red Falcon eens proberen. En net heb ik een update gedaan van Windows, misschien blijft het nu vanzelf wel weg. ( I misschien ook ijdele hoop )

          Walter
          Probeer Advanced uninstaller eens Walter, hier gratis af te halen. KLIK
          Ik had ook het probleem met stukken van een programma die bleven hangen, binnen een paar tellen was het opgelost.

          Comment


          • #20
            Re: Messenger verwijderen.

            Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
            Op dat schermpje, druk je op Opties, en dan het eerste vakje staat toch: Automatisch opstarten? Dat heb ik uitgevinkt, en uw originele vraag is hiermee opgelost. (dat heb je zelf ook al geschreven)
            Werkt bij mij toch, waarom zou dat niet op dezelfde manier bij u werken?
            Nee dat werkte niet bij mij, na afsluiten bleef alles bij het oude. Ik denk dat dat alleen kon werken als je ooit geregistreerd was, maar registreren kan nu niet meer.

            Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
            Probeer Advanced uninstaller eens Walter, hier gratis af te halen. KLIK
            Ik had ook het probleem met stukken van een programma die bleven hangen, binnen een paar tellen was het opgelost.
            Dankzij dat programma er toch al in geslaagd Messenger niet meer te laten opstarten. Echter, in de list met te verwijderen programma's komt het ook daar niet voor.

            Walter
            D850

            Comment


            • #21
              Re: Messenger verwijderen.

              Nog een oplossing snel en handig gooi je pc buiten of formateer hem
              Vond het een ramp die messinger maar een uninstaller kan wonderen doen.


              Je meld dat de opstart weg is wel ik zou het daar bij laten.
              Ga niet onnodig bestanden verwijderen in je windows of program files map.
              Als je later met meer tijd en geduld hetzelfde probleem krijgt kan je nog gaan zoeken naar uninstallers

              Comment


              • #22
                Re: Messenger verwijderen.

                Misschien extreem, maar... een Apple kopen in de plaats?
                Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                Comment


                • #23
                  Re: Messenger verwijderen.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Voltigeur Bekijk bericht
                  Misschien extreem, maar... een Apple kopen in de plaats?
                  Inderdaad extreem, tenzij deze Win 7 draait en de Mac een Probook is, dan is er een krachtige maar slanke laptop met een prima OS

                  Comment

                  Working...
                  X