Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Roger Waters - Werchter

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Roger Waters - Werchter

Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
    Voor mij zal Pink Floyd altijd het groepje blijven van ene Syd Barret. Daarna
    hebben ze zichzelf zo gigantisch opgeblazen dat hun ego's niet eens door de
    hemelpoort kunnen. Maar soit, ieder zijn lawaai.
    Da's een uitspraak om reactie uit te lokken, vrees ik, doudeke. Syd Barrett behoort tot het allereerste begin van Pink Floyd, zover ga ik nog mee. Zijn invloed was trouwens nog erg groot op de eerste albums (Saucerful of Secrets; Piper at the Gates of Dawn...), en ik heb dan ook de muziek die hij met en zonder Floyd gemaakt heeft, maar om dan de rest af te schilderen als lawaai? (en bij ego's denk ik vandaag de dag nogal eens aan BD )
    Uiteraard valt er over smaken en geuren niet te redetwisten, maar voor mij heeft Pink Floyd zijn beste muziek later gemaakt. Je weet wellicht dat "Wish you were here" (met ondermeer "Shine On You Crazy Diamond" aan Syd is opgedragen?
    David Gilmour heeft trouwens jaren daarna, toen Syd nog leefde, songs van Syd gespeeld om hem de auteursrechten toe te kunnen kennen...
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4.1) - iPhone XR (iOS 18.4.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4.1)

Comment

@ Jochen: terwijl jij luistert naar ATD zal ik morgen "comfortably numb" zijn
      Hier de versie van RW met Eddie Vedder: http://www.youtube.com/watch?v=QvdqU_jLeC4
      Last edited by Sultana; 19 juli 2013, 19:00.

Comment

En dit leuk artikel gevonden op HLN:

Comment

Ik zal er morgen ook zijn, ik neem m'n dslr niet mee, hoewel bij TWclassic het ook niet mocht er toen toch verschillende met dslrs over de wei liepen (zeker geen pro's)

Comment

Neem alsjeblieft geen camera mee, om niet de hele tijd voor ons neus te zwaaien met je dslr! Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat het mag. Dat het bij sommigen op het veld lijkt dat ze geen pro zijn, zijn dit meestal wel geaccrediteerde fotografen die toestemming hebben om in opdracht voor een magazine of website te fotograferen (frontstage of vanuit publiek), om zo het aantal fotografen beperkt te houden. Flitsen is bij The Wall sowieso verboden!

Maar laat alsjeblieft je dslr thuis en kom gewoon live genieten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Da's een uitspraak om reactie uit te lokken, vrees ik, doudeke. Syd Barrett behoort tot het allereerste begin van Pink Floyd, zover ga ik nog mee. Zijn invloed was trouwens nog erg groot op de eerste albums (Saucerful of Secrets; Piper at the Gates of Dawn...), en ik heb dan ook de muziek die hij met en zonder Floyd gemaakt heeft, maar om dan de rest af te schilderen als lawaai? (en bij ego's denk ik vandaag de dag nogal eens aan BD )
              Uiteraard valt er over smaken en geuren niet te redetwisten, maar voor mij heeft Pink Floyd zijn beste muziek later gemaakt. Je weet wellicht dat "Wish you were here" (met ondermeer "Shine On You Crazy Diamond" aan Syd is opgedragen?
              David Gilmour heeft trouwens jaren daarna, toen Syd nog leefde, songs van Syd gespeeld om hem de auteursrechten toe te kunnen kennen...
              Ik voel me verplicht om me bij LesC aan te sluiten.
              Mijn ouders waren het niet altijd eens met de muziek die ik toen draaide maar "Wish you were here" kon mijn moeder heel erg smaken. Zeker de openingsnrs.
              Mijn eigen dochter is nu naar Waters' optreden, zo zie je maar dat genen erfelijk zijn.
              Maar ik heb ook liever Dave Gilmour dan de latere Roger Waters als het op zingen aankomt.

Comment

Het gaat misschien niet op om een topic over Roger Waters te contamineren met een nummer uit de latere PF-period. Dit is een prachtuitvoering van High Hopes:
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4.1) - iPhone XR (iOS 18.4.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4.1)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Twintigster Bekijk bericht
                  Dat het bij sommigen op het veld lijkt dat ze geen pro zijn, zijn dit meestal wel geaccrediteerde fotografen die toestemming hebben om in opdracht voor een magazine of website te fotograferen (frontstage of vanuit publiek), om zo het aantal fotografen beperkt te houden.
                  Maar laat alsjeblieft je dslr thuis en kom gewoon live genieten!

Ik denk niet dat er veel geaccrediteerde fotografen met een D3000, D50 of een 550D met een kit lens over de wei zullen lopen, trouwens ik denk dat je zelfs met een 200mm niet veel beeldvullende foto's kan maken tenzij je in de golden circle kan.

Comment

Working...
                  X