Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie zou je willen ontmoeten.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: wie zou je willen ontmoeten.

Oorspronkelijk geplaatst door Skitch Bekijk bericht
    Omdat als er iemand het heel slecht idee zou hebben om me te willen ontmoeten hij/zij zou weten dat die weken onderweg is.
    En misschien nooit terug geraakt.
    Je hebt dan wel meteen een wereldreis gemaakt, wat niet iedereen kan zeggen .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
      Dat klopt, er zijn er zelfs die hier in hun profiel als woonplaats "on earth" in vullen.......waarom zou dat toch zijn .
      Je zal waarschijnlijk te recent op dit forum vertoeven om te weten waarom sommigen dit plots "moeten" doen. Maar het wordt je vergeven. Zalig de ... van geest.
      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
        Je zal waarschijnlijk te recent op dit forum vertoeven om te weten waarom sommigen dit plots "moeten" doen. Maar het wordt je vergeven. Zalig de ... van geest.
        ........ want zij zullen rijk worden/zijn .

En inderdaad, ik vertoef hier nog maar korte tijd.
        En ik ben heel gelukkig dat ik niet alles weet wat er zich sedert het ontstaan van BD op het forum heeft voorgedaan, er zijn belangrijker zaken in het leven om te onthouden.

Comment

........
          En ik ben heel gelukkig dat ik niet alles weet wat er zich sedert het ontstaan van BD op het forum heeft voorgedaan.....
          die goeie ouwe tijd.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            die goeie ouwe tijd.
            grt,bouk.
            Mij heeft men altijd voorgehouden dat 'die goeie ouwe tijd' niet bestaat bouk, wel 'die ouwe tijd' .

Comment

, er zijn belangrijker zaken in het leven om te onthouden.
              aan uw reacties te zien zou je dat niet zeggen...
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                aan uw reacties te zien zou je dat niet zeggen...
                Wat belangrijk is om te onthouden bepaalt ieder voor zich niet .

Comment

Wat belangrijk is om te onthouden bepaalt ieder voor zich niet .
                  Behalve als dien Duits, hoe heet ie alweer, met zijn voet tussen jouw deur zit…..
                  Mvg.
                  Robert
                  Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

Comment

Mij heeft men altijd voorgehouden dat 'die goeie ouwe tijd' niet bestaat bouk, wel 'die ouwe tijd' .
                    Een waarheid als een koe : in die goeie ouwe tijd stierven ze aan een banale appendicitis, trokken ze tanden zonder verdoving, stierven ze 100 pijndoden door een eenvoudige heupartritis, crepeerden ze aan scheurbuik (is er een voor Bouk), hongerden ze dood in Ierland na een mislukte oogst.... niet dat ik me 100% schaar achter de evolutie van de maatschappij zoals ze nu is maar het mag idd wel eens gezegd worden dat bepaalde zaken tegenwoordig uit proportie getrokken zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                      Behalve als dien Duits, hoe heet ie alweer, met zijn voet tussen jouw deur zit…..
                      Die heb ik niet persoonlijk gekend of meegemaakt .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
                        Een waarheid als een koe : in die goeie ouwe tijd stierven ze aan een banale appendicitis, trokken ze tanden zonder verdoving, stierven ze 100 pijndoden door een eenvoudige heupartritis, crepeerden ze aan scheurbuik (is er een voor Bouk), hongerden ze dood in Ierland na een mislukte oogst.... niet dat ik me 100% schaar achter de evolutie van de maatschappij zoals ze nu is maar het mag idd wel eens gezegd worden dat bepaalde zaken tegenwoordig uit proportie getrokken zijn.
                        Dat klopt allemaal Paul.
                        Ik denk wel dat niet iedereen hier een persoonlijke emotionele binding heeft met die periodes in de geschiedenis.
                        Het waren inderdaad wel (persoonlijke) rampen als het jou trof.

Tijdens WOII werden duizenden Engelse kinderen verscheept naar Australië waar ze misbruik werden.
                        Die kinderen kunnen zeker niet spreken over de goeie ouwe tijd.

Dichter bij ons is onze eigen geschiedenis, onze jeugdjaren en eventueel nog iets later.
                        Het zal wel niet overal rozengeur en maneschijn geweest zijn maar er zullen ook goeie dingen geweest zijn.
                        Dingen die er nu niet meer zijn, goede dingen, de goede zaken uit oude tijd, van vroeger.
                        Dit creëert toch een gevoel van 'zalven' (en/of slaan)

Waarom maken we foto's?
                        Toch niet (alleen) om te tonen hoe goed we zijn in foto's maken
                        't Zijn toch ook herinneringen die binnen aan aantal jaren (?) een goeie ouwe tijd voorstellen.

Terug gaan in tijd en alles (willen) herbeleven kan niet meer.
                        Alleen professor Barabas kan dat
                        Enz.
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

en we wijken weer af hè.
                          grt,bouk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                            en we wijken weer af hè.
                            grt,bouk.
                            Bouk, ik zou nog eens heel graag willen praten met mijn ouders.
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Bouk, ik zou nog eens heel graag willen praten met mijn ouders.
                              tja..dat begrijp ik.
                              ik kan gelukkig nog met mijn moeder praten ze is nu 89.
                              maar het gaat eigenlijk meer om BD leden.
                              grt,bouk.

Comment

Working...
                              X