Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie zou je willen ontmoeten.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: wie zou je willen ontmoeten.

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    .....
    Die reageren zo traag hé. Je draait.....en er gebeurt niks, nog wat meer draaien......en dan is het teveel, dan rap naar de andere kant......weer hetzelfde liedje.
    het is ook geen auto hè.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      het is ook geen auto hè.
      grt,bouk.
      Ik heb een half uur goed gezweet, en niet alleen van de warmte, en ik denk dat ik het bij dat half uur ga houden.
      Ik laat het nu over aan ervaren stuurlui, en niet aan deze aan wal .
      Groetjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
        Wie het eerst komt het eerst maalt .
        Maar ik ga niet aan het roer staan hoor.
        Ik heb het éénmaal gedaan met een 'slechts' 11 meter lang motorjacht en ik denk dat iedereen op de boten achter mij dachten dat ik dronken stuurde.....
        Die reageren zo traag hé. Je draait.....en er gebeurt niks, nog wat meer draaien......en dan is het teveel, dan rap naar de andere kant......weer hetzelfde liedje.
        Zo een half uur lang, ik kreeg het maar niet onder de knie, ondanks de instructies van de schipper .
        Groetjes
        Verdorie, ik ken dat gevoel...
        Een paar jaar geleden gaan makreelvissen met de boot van een collega.
        Drie man, drie lijnen, drie uur.
        Eén makreel

Een tijd nadien : garnalen kruien in Oostduinkerke met een andere collega.
        Met zijn 2 op en neer : 14 kilo garnalen

Het kan verkeren, zei Bredero

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
          ...

Wie wil jij ontmoeten bouk?
          een ieder die wel eens bij een opname van mij een reactie heeft geplaatst.
          daarna iedereen die nog nooit een reactie heeft geplaatst.
          voor de laatste categorie, zal er dan wel een veeeel grotere locatie gezocht moeten worden.
          grt,bouk.

Comment

Hmmm, zelf heb ik het welbekende Scandinavische trekje, wat wil je ? Ik ben dus in feite behoorlijk mensenschuw, tot ik zie dat het meevalt, dan draai ik 180°.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PaulM Bekijk bericht
              Hmmm, zelf heb ik het welbekende Scandinavische trekje, wat wil je ? Ik ben dus in feite behoorlijk mensenschuw, tot ik zie dat het meevalt, dan draai ik 180°.
              Komt me bekend voor. Ik zit in het zelfde "schuitje"

Comment

volg het op de voet hoor, maar ben nog wat an het relativeren.
                maar Theokus Doudeke en U staan zeker op mijn lange lijst.
                en ook deze dame zou ik wel eens willen ontmoeten:

grt,bouk.

Comment

Ik vind je nen toffen 180° tiep Paul, binnenkort een oesterdag, ik kijk er naar uit Paul.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
                    Ik vind je nen toffen 180° tiep Paul, binnenkort een oesterdag, ik kijk er naar uit Paul.
                    Mie toe.
                    Helaas is er slecht nieuws van ****** zijn chemo start over een week of twee, we zullen dus met een man minder zijn.
                    En tot overmaat van ramp is dit weekend hetzelfde vastgesteld bij mijn broer, het zal goed zijn om mijn gedachten eens te verzetten want volgens de eerste berichten speelt hij in het beste geval zijn maag kwijt.
                    Op minder dan 5 jaar beide ouders en zijn enige zoon en nu dit .....
                    Last edited by Guest2; 26 november 2013, 18:07. Reden: ik schaam me om de naam te hebben gebruikt

Comment

en ook deze dame zou ik wel eens willen ontmoeten:

grt,bouk.
                      Om schrik van te hebben bouk. Heb het liever natuurlijk. Diezelfde madam eens zien zonder een laag crème...
                      Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                        Om schrik van te hebben bouk. Heb het liever natuurlijk. Diezelfde madam eens zien zonder een laag crème...
                        mot je effe op haar site kijken, staan mooie zelfportretten van haar.
                        grt,bouk.

Comment

Anna Calvi
                          Canon-man. Concerten en natuur.
                          Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

Comment

+1 Hier ook nog steeds een "go". Mogelijks nog wat last om terug in de koud te zijn maar goed, als het maar niet regent ben ik al content (groeten uit Lichtenburg )

Comment

Ik stuur via PM nog een berichtje naar jou en Vincent, volgende woensdag ga ik al zicht krijgen op een betrouwbare weersvoorspelling.
                              Ik zet de hogedrukreiniger en de ijzeren manden ook klaar, je moet het kuiswerk dan geen twee keer doen.
                              Ik vraag ook den Danny, dat heb ik hem beloofd.
                              En dan gaan we hier eens een decadente hoeveelheid levend verse oesters verorberen
                              Komt Chantal ook tot hier ?

Comment

Ik stuur via PM nog een berichtje naar jou en Vincent, volgende woensdag ga ik al zicht krijgen op een betrouwbare weersvoorspelling.
                                Ik zet de hogedrukreiniger en de ijzeren manden ook klaar, je moet het kuiswerk dan geen twee keer doen.
                                Ik vraag ook den Danny, dat heb ik hem beloofd.
                                En dan gaan we hier eens een decadente hoeveelheid levend verse oesters verorberen
                                Komt Chantal ook tot hier ?
                                Thx Paul, ik hoop op iets milder weer te weten dat ik amper terug ben van Saoedi-Arabië waar het toch iets warmer is in winter als in ons landje

Comment

Working...
                                X