Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
I want to meet Sir Howard Gutman. Zijn tijd als ambassadeur zit er jammer genoeg op, maar nooit eerder zo een luchtig ambassadeur geweten.
Heel interessante man. Zijn visie spreekt me enorm aan en hij is duidelijk iemand die woorden omzet in daden.
I want to meet Sir Howard Gutman. Zijn tijd als ambassadeur zit er jammer genoeg op, maar nooit eerder zo een luchtig ambassadeur geweten.
Heel interessante man. Zijn visie spreekt me enorm aan en hij is duidelijk iemand die woorden omzet in daden.
Wie van BD ik zou willen ontmoeten?
Voor LesC, Theokus, Black Bandit en Kirsten dL ben ik zo door de tijd wel erg veel sympathie gaan voelen.
Maar of ik veel gespreksstof met ze zou hebben?
Waarschijnlijk niet, en of een ontmoeting daarom een succes zou worden valt te betwijfelen.
Ook ben ik nieuwsgierig naar Leonidas, van het forum verbannen geloof ik, en KeesKanon.
Op het forum niet de meest warme persoonlijkheden maar in werkelijkheid zullen ze denk ik toch wel heel aardige mensen zijn.
Hoogstwaarschijnlijk zal ik nooit iemand van BD ontmoeten, ik ben me ervan bewust dat ik me op BD zelf ook niet als de meest warme persoonlijkheid profileer.
En daar streef ik ook niet naar.
Haha Geert, ik schrijf liever dan mijn vuisten te ballen Er zitten hier inderdaad een paar mensen die ik hoop nooit te mogen ontmoeten en ben er ook zeker van dat het niet zal gebeuren. Zoals ik al eens eerder schreef, ik hou me in mijn vrije tijd liever bezig met het ontmoeten van mensen die me liggen dan me te ergeren aan mensen waar ik het niet mee kan vinden.
Heacheneaudt: de mods weten perfect wie Leonidas en in mijn wereld is het niet kinderachtig dat hier te schrijven. Lang leve de diversiteit
Comment