Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Jeannot (nick gNo) vind ik toch een formidabel fotograaf, ik zou die man eens aan het werk willen zien.
Wel, ik zou zeggen doe een pm en we zijn vertrokken voor een shoot
Formidabel is een groot woord, ik modder ook maar wat aan hoor
Maar we proberen er meestal in eerste instantie een leuke dag van te maken
Manee 'k heb ik toch een uur en drie kwart op de vlieger gezeten?? Haha...
Ja, ik heb het ook gelezen. Bij Ryanair moet je nu soms op de vlieger gaan zitten ipv van er in.
Kwestie van meer passagiers mee te kunnen nemen op de vlucht.
Je zou voor minder in de war zijn hé Jill...... .
Grapje hé Jill .
Maar diene O'leary is gene gewone hoor, nu wil hij de prijs voor het meenemen van bagage hoger maken dan de prijs van de vlucht zelf.
Kwestie van de mensen er toe te dwingen zonder bagage te laten vliegen zegt hij.
Ik zie me al twee weken op vakantie gaan met enkel een handbagage....... dan moeten we doen zoals Mister Bean in één van zijn sketchen, één onderbroek meenemen en een goed stuk zeep.
Mvrgr.
Ja, ik heb het ook gelezen. Bij Ryanair moet je nu soms op de vlieger gaan zitten ipv van er in.
Kwestie van meer passagiers mee te kunnen nemen op de vlucht.
Je zou voor minder in de war zijn hé Jill...... .
Grapje hé Jill .
Maar diene O'leary is gene gewone hoor, nu wil hij de prijs voor het meenemen van bagage hoger maken dan de prijs van de vlucht zelf.
Kwestie van de mensen er toe te dwingen zonder bagage te laten vliegen zegt hij.
Ik zie me al twee weken op vakantie gaan met enkel een handbagage....... dan moeten we doen zoals Mister Bean in één van zijn sketchen, één onderbroek meenemen en een goed stuk zeep.
Mvrgr.
Ik had vroeger een Ierse collega, die bij ons in Beerse werkte. Zij vloog goedkoop heen en weer met Ryanair. Haar vaste uitspraak over die luchtmaatschappij: "Outdoor toilets"!
Om mensen te ontmoeten, neem je best deel aan de vele Shooting Days, of -als je vzw-lid bent- aan de Algemene Vergaderingen. Op die manier heb ik al met tientallen mensen kennis gemaakt en contact gehad, en verschillende daarvan zien we los van BD. Bv als een bepaalde fotoclub een tentoonstelling opzet, of, bv in het geval van Tantine, als de fotograaf zelf een tentoonstelling organiseert. Soms kom je de ene of de andere 'helaas' zelfs tegen op de begrafenis van een gemeenschappelijke kennis...
BDLive, intussen ook ter ziele, was een uitstekende gelegenheid om vele collega-BD-ers te ontmoeten.
dat is ook de bedoeling.
OK.. je kan je fototoestel meenemen maar, het gaat in eerst instantie om meet and greet.
grt,bouk.
Ik antwoord enkel beleefd op de vraag he bouk
Ontmoeten is toch meet and Greet dacht ik?
Mss gaan we wel een rondje fietsen
Moet niet altijd een Cam bij zijn toch lol
Mvrgr.
Ipv zeep een gom.
Mvg.
Robert
Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde
weten we nu eigenlijk al wie Bouk wil ontmoeten?
.....................................
Zijn buurvrouw heeft de koffie al klaargezet hoor.
PS: Als Bouk en Corien naar Brugge komen staat er hier ook een koffie klaar.
" In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)
Comment