Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

wie zou je willen ontmoeten.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• wie zou je willen ontmoeten.

de meeste gaan hier leuk met elkaar om maar:
    wie zou je eens in levende lijve willen ontmoeten...?
    gewoon eens een gesprekje voeren 1 op 1.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Jochen, Paul M en Geert DM. Het lijken me simpelweg toffe gasten te zijn met een heel uiteenlopende walk of life.

Eerder al andere idem wijze tiepen tegengekomen die ik dus niet meer hoef te vermelden dus.

Comment

Re: wie zou je willen ontmoeten.

Spinoza
      Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Om bij de nicknamen te blijven, Demeyereg, Hanske, Enero, Sultana (vooral hem om over voetbal te kletsen) en alle toffe gasten op BD.
        Heb al op stap geweest met een paar heel toffe Limburgers en heb thuis al een heel toffe Kempenaar en een Brabander ontmoet.

EDIT: Was vergeten dat ik ook al een heel toffe en opgewekte Limburger thuis heb mogen ontvangen. Sorry Jos dat ik u vergeten was, shame on me.
        Last edited by Red Falcon; 8 juli 2013, 10:50.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Aangezien ik hier ook al meerdere jaren vertoef, heb ik al menig BD er ontmoet in levende lijve.

Voor mij de meest intrigerende mens die ik ontmoete door BD was FotoOpa. Ik heb nog steeds een enorme bewondering voor wat die man
          deed, en nog steeds doet.

Op het huidige moment staat op Nr 1 Paul M op Nr 2 Demeyereg op de verlanglijst van ontmoetingen.

MVG, Jeff C.
          Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Ik zou er hier veel willen ontmoeten in levende lijve. Wie steekt er achter die nickname, is die zo rad van tong als hier soms op het forum. Een goed oogcontact tijdens het gesprek zegt voor mij alles over de opponent.
            Maar als het dan toch op namen aankomt : onze Geert D.M., altijd klaar met raad en daad en de Red Falcon, onze sympathieke en begrijpende moderator. Hiermee wil ik niet gezegd hebben dat de andere dit ook niet zijn of doen, hé collega Francis .
            En waarom niet eens een Theo en een bouk... Oei, oei, moet eens dringend terug naar de SD's of andere bijeenkomsten komen.
            Ik had er nog eentje vergeten : Sultana, sorry... Maar er zullen er beslist nog zijn. Maar deze zijn er die mij het eerst te binnen schieten.
            Last edited by enero; 8 juli 2013, 12:26.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Is het de bedoeling dat we hier een top 10 krijgen? Ik weet al wie het wordt op nr.1 ...
              Last edited by enero; 8 juli 2013, 12:23.
              Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Hey juppekes

Voor mij maakt dat helemaal niets uit wie ik eens tegen kom.

Ik heb hier toch al een paar mensen tegen gekomen, en dat is al altijd positief uitgevallen.

Het is altijd eens leuk iemand tegen te komen die je enkel kent van op een forum.

Nu eens kijken wie mij in levende lijve wil ontmoeten
                Bootjes

Comment

Ikke Didier. Maar Mol is zo ver van Oostende en een directe trein rijd naar Blankenberge.
                  Peins nu ineens, in Brugge overstappen verdorie.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                  Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357 Bekijk bericht
                    Aangezien ik hier ook al meerdere jaren vertoef, heb ik al menig BD er ontmoet in levende lijve.

Voor mij de meest intrigerende mens die ik ontmoete door BD was FotoOpa. Ik heb nog steeds een enorme bewondering voor wat die man
                    deed, en nog steeds doet.

Op het huidige moment staat op Nr 1 Paul M op Nr 2 Demeyereg op de verlanglijst van ontmoetingen.

MVG, Jeff C.
                    Voelde me hier heel vereerd en heb een uitgebreid antwoord geschreven maar naar goede gewoonte heb ik het weer verkl**t op het einde
                    Ik ga nu eerst die Delco herbouwen en als er vanavond nog antwoord komt is het gelukt, anders

Comment

Hij draait weer, maar niet op de manier waarop ik het wou. Het is dus weer carburator-tijd. De 2E3 is een ROTding.

Comment

Bijna dagelijks doe ik een wandeling op de Markt van Brugge, alleen, met de hond, met vrouw en hond, soms zelfs met de videocamera .
                        Vermoedende dat doudeke daar ook regelmatig komt vraag ik me af hoe veel keer we daar elkaar al straal voorbijgelopen zijn. Zonder het te weten.
                        En eigenlijk zou ik hem wel eens op een Duvel willen trakteren en over van alles babbelen.
                        Last edited by Skitch; 8 juli 2013, 23:13.
                        " In het darwiniaanse perspectief is orde niet immanent aanwezig in de werkelijkheid, maar een zichzelf bevestigend aspect van de werkelijkheid, in zoverre dat het wordt ervaren door gesitueerde subjecten. " (Robert A. Maundy)

Comment

Hahaha, ewel serieus, ik ben al altijd benieuwd hoe Boukje in het echt is.
                          En wie nog... Um... Hoh, zoveel soms.
                          Ook al redelijk aantal gezien... denk ik.
                          facebook
                          Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door enero Bekijk bericht
                            Is het de bedoeling dat we hier een top 10 krijgen? Ik weet al wie het wordt op nr.1 ...
                            Vertel.
                            facebook
                            Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

Comment

Bouk, je moet ook in je kaarten laten kijken he!
                              facebook

Comment

Working...
                              X