Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
BD-strap heb ik ook: (ongebruikt) overgekocht van een ander BD-lid, en nu een vaste waarde op mijn 7D. Strijklogo is "bevestigd" op mijn Sunsniper (die enkel bij gebruik van de 100-400mm uit de kast komt). Na strijken kwam het los, dus het is met naald en draad bevestigd. Mijn eerste "vintage" BD-petje is ook zo goed als versleten, maar ik heb er zeker nog eentje in de kast liggen (gekregen met een VZW-"pakketje" t.g.v. BDLive of Lite). T.g.v. onze Zierikzee-uitstap heeft Lut ook nog wat "lanyards" uitgedeeld, om je lidkaart rond je nek te kunnen dragen.
Dat gezegd zijnde, ik heb de twee mensen van het secretariaat op de hoogte gebracht van jouw vraag; we wachten hun antwoord af, maar ik vrees ervoor...
ik heb nog steeds 2 BD-straps in gebruik, de originele blijven gewoon in de verpakking als ik een nieuwe camera koop.
Als ik een camera verkoop, dan zit er altijd een ongebruikte originele strap bij.
BD-strap heb ik ook: (ongebruikt) overgekocht van een ander BD-lid, en nu een vaste waarde op mijn 7D. Strijklogo is "bevestigd" op mijn Sunsniper (die enkel bij gebruik van de 100-400mm uit de kast komt). Na strijken kwam het los, dus het is met naald en draad bevestigd. Mijn eerste "vintage" BD-petje is ook zo goed als versleten, maar ik heb er zeker nog eentje in de kast liggen (gekregen met een VZW-"pakketje" t.g.v. BDLive of Lite). T.g.v. onze Zierikzee-uitstap heeft Lut ook nog wat "lanyards" uitgedeeld, om je lidkaart rond je nek te kunnen dragen.
Dat gezegd zijnde, ik heb de twee mensen van het secretariaat op de hoogte gebracht van jouw vraag; we wachten hun antwoord af, maar ik vrees ervoor...
Waren dat die OP/TECH USA 's, dan heb ik er ook nog eentje. Gaat beslist mee naar nieuwe camera. De originele Nikon-straps blijven ongebruikt achter.
de rest is uitverkocht en zal waarschijnlijk niet meer bijbesteld worden.
En waarom niet ?
"De mensheid is te onvolwassen om belangrijke beslissingen te nemen." Als je oog een camera zou zijn, dan had deze een diafragma van f/8.3 bij veel licht en maximaal f/2.1 in donkere situaties.
Comment