Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BD Shop.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: BD Shop.

Oorspronkelijk geplaatst door kirsten_dl Bekijk bericht
    En waarom niet ?
    Ik heb het gissen ernaar, maar ik denk dat de investering te hoog is en de opbrengst/verkoop niet het gewenste/verwachte resultaat haalt.
    BD hoeft er niet rijk van te worden, maar als de investering de moeite niet loont, lees te weinig geïnteresseerden, dan is dit een dood kapitaal die elders nuttiger kan gebruikt worden.

Ik had ook nog graag een strap + 2 strijklogo's gehad maar helaas.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Mogelijkheid zou zijn dat BD prijzen opvraagt en dan de mensen eerst laat bestellen EN betalen, maar dat is natuurlijk nogal wat administratie.
      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

lidmaatschap met een 5 Euro omhoog met nar keuze een gratis pet of strap.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Bij zo'n "winkel" komt ook heel wat werk kijken, er moeten dan ook vrijwilligers zijn om de boel draaiende te houden.
          Dat zal zeker ook een rol spelen waarom de winkel niet meer aangevuld wordt met nieuwe spullen en gadgets.

De (Optech) BD-straps zijn in ieder geval heel erg goed, en ze gaan jaren mee.
          Maar die kan je (zonder BD-logo) ook ergens anders kopen.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

Comment

Zoals deze bvb. http://www.artencraft.be/nl/op-tech-...ap-zwart-41988
            Heb er mij nog een reserve besteld.
            Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
              Bij zo'n "winkel" komt ook heel wat werk kijken, er moeten dan ook vrijwilligers zijn om de boel draaiende te houden.
              Dat zal zeker ook een rol spelen waarom de winkel niet meer aangevuld wordt met nieuwe spullen en gadgets.
              ...
              Zeker waar, Bart, en tenslotte is BD nog altijd een "zaak" die door vrijwilligers gerund wordt. Als bv iemand als Lut op een bepaald moment na vele jaren het secretariaat mag overgeven aan Soeki Wan, kun je je inbeelden wat daar allemaal aan verhuis bij komt kijken. Ik heb nooit een doos "BOF"'s thuis gehad, maar iemand als Red Falcon kan je vast vertellen dat zo'n volle doos niet echt "rugvriendelijk" is.

Ik herinner me nog een discussie als deze, waarop Lut dan effectief de vraag stelde wie er in zo'n petje geïnteresseerd was... Dus niet echt een voorafbestelling zoals Nete boven voorstelde. Wel... het was alleszins veel minder dan het minimum aantal petjes dat tegen een bepaalde prijs te bestellen was. Toch is die bestelling uiteindelijk geplaatst, maar weet ik dat er later veel is uitgedeeld via die befaamde "welkomstzakjes" (voor VZW-leden t.g.v. BDLive), omdat de doorsnee medewerker nu eenmaal niet een aantal grote dozen kan blijven stockeren.

Nu, intussen behoort BelgiumDigital via Shoot tot een grotere, en "commerciëlere" groep. Misschien kan in het kader daarvan iets van 'BD-gadgets' worden overwogen? Maar dat is voor een andere beslissingsgroep.
              Last edited by LesC; 10 juli 2013, 18:32.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Dit is geen oplossing hoor, men moet een zeker aantal afnemen voor ze er willen aan beginnen en om een redelijke prijs af te dwingen, dus moet BD toch ineens een groot kapitaal investeren in een onzekere opbrengst.
                Stel, er moeten er 200 gemaakt worden, BD kan er 50 van verkopen dan blijft men met 3/4 dood kapitaal zitten.
                Enige mogelijke oplossing zou zijn om in te schrijven en te betalen en de bestelling maar te plaatsen als er voldoende inschrijvingen/betalingen zijn.
                Maar ik vrees dat dit niet haalbaar zal zijn.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Working...
                X