Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dure USB kabel klinkt merkbaar beter!

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Re: Dure USB kabel klinkt merkbaar beter!

Oorspronkelijk geplaatst door dyafani Bekijk bericht
    Naar het schijnt mogen er niet méér dan 150 reacties komen op één topic.
    Jullie zitten nu aan 149!
    Hoe kom je aan die wijsheid?

Jan

Comment

Behalve bij "Het weer weer" topic.

Dat heeft kan men blijkbaar niet kunnen sluiten indertijd, het blijft er gewoon de pan uit swingen.

Comment

Er zijn 306 discussies met meer dan 150 reacties........

Jan

Comment

Ik hier nog eens een paar pagina's gelezen...

Dat ze nu ook nog een Eisa award winnen zegt me héél veel over Eisa. Ik geloof ze dus niet meer.

Blijkt al maar weer dat je nergens neutrale testinfo kan vinden, omdat zowel die organisaties als magazines en websites véél meer verdienen aan de reclame dan aan de abonnées.
          Tja, wiens brood men eet, diens woord men spreekt.

Ik ga terug wat muziek luisteren denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schollaert Bekijk bericht
            Hoe kom je aan die wijsheid?

Jan
            Een beetje humor is dat nog toegelaten, of ben ik hier ook verkeerd?
            ( nu zitten we wel boven de 150 hoor )
            Last edited by dyafani; 19 augustus 2013, 15:26.
            Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Eenbes Bekijk bericht
              Uw ideeën over USB kabels hebben een hoog Lou de Palingboer gehalten.
              Deze Lou de Palingboer leefde 50 jaar geleden in Amsterdam en hij predikte dat hij Jezus was en nooit zou sterven, hij had talloze malen het einde van de Wereld verkondigt. Inmiddels is deze 'Jezus' 40 jaar dood en zijn er nog steeds tientallen aanhangers van deze sekte die geloven dat hij nog steeds fysiek op deze Wereld is.
              http://nl.wikipedia.org/wiki/Lou_de_Palingboer
              AUB een beetje beleefd blijven. Je hoeft het niet met me eens te zijn maar dat kan ook op een respectvoller manier

Comment

Naar het schijnt mogen er niet méér dan 150 reacties komen op één topic.
                Jullie zitten nu aan 149!
                Ik stel voor dat dit beslecht wordt met een duel ( keuze tussen pistolen of sabels )
                Immers: Wie niet horen wil moet voelen!
                Goeie, maar het zal nooit beslecht worden. De niet-gelovers zullen over elkaar blijven struikelen om me tot op de grond af te branden omwille van mijn vermeende USB hekserij, maar dat gaat ze nooit lukken omdat ik mijn bevindingen/waarnemingen onder geen beding terugneem. In die zin zou een slotje inderdaad geen kwaad kunnen
                Last edited by frank207be; 19 augustus 2013, 17:13.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                  De niet-gelovers zullen over elkaar blijven struikelen om me tot op de grond af te branden omwille van mijn vermeende USB hekserij, maar dat gaat ze nooit lukken omdat ik mijn bevindingen/waarnemingen onder geen beding terugneem.
                  Het kan perfect beslecht worden. Een blinde test waarbij je NIETS ziet van de kabels die door een onafhankelijk persoon zullen worden verwisseld. Aangezien het verschil blijkbaar zeer groot is beoordeel je bv. 20 kabelwissels en zou je 100% correct moeten kunnen zeggen wanneer welke kabel gebruikt werd.

Ik vrees echter dat we met een SKEPP verhaal gaan overblijven. Zij (en anderen) loven al jaren serieuze bedragen uit om waarzeggers en andere "zieners" onder gecontroleerde omstandigheden te doen waarzeggen en "zien". Easy money als je zeker bent van jezelf en toch blijft dat bedrag maar staan.

#muskatnuss
                  bye, Maurice
                  https://on4bam.com/
                  Nikon D7500

Comment

Tsjah : ik dacht dat die heksen geen last hadden van die verbranding ???
                    Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door on4bam Bekijk bericht
                      Het kan perfect beslecht worden. Een blinde test waarbij je NIETS ziet van de kabels die door een onafhankelijk persoon zullen worden verwisseld. Aangezien het verschil blijkbaar zeer groot is beoordeel je bv. 20 kabelwissels en zou je 100% correct moeten kunnen zeggen wanneer welke kabel gebruikt werd.

Ik vrees echter dat we met een SKEPP verhaal gaan overblijven. Zij (en anderen) loven al jaren serieuze bedragen uit om waarzeggers en andere "zieners" onder gecontroleerde omstandigheden te doen waarzeggen en "zien". Easy money als je zeker bent van jezelf en toch blijft dat bedrag maar staan.

#muskatnuss
                      En waar ga je die onafhankelijke persoon vinden? Hier op het forum zeker

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frank207be Bekijk bericht
                        En waar ga je die onafhankelijke persoon vinden? Hier op het forum zeker
                        Deurwaarder? Wel opletten, een dure deurwaarder is beter dan een goedkope

In de praktijk, twee personen bij de kabels een believer en een non-believer. Beiden noteren bij elk te beluisteren fragment welke kabel er gebruikt is en controleren dus elkaar. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn. De test kan perfect gedaan worden maar je moet het willen natuurlijk. Ik vrees echter voor een scenario zoals in mijn tweede paragraaf.
                        bye, Maurice
                        https://on4bam.com/
                        Nikon D7500

Comment

De muziek keuze is wel beperkt bij die gasten. Je kan alleen "Money" draaien van Pink Floyd

Comment

In de praktijk, twee personen bij de kabels een believer en een non-believer. Beiden noteren bij elk te beluisteren fragment welke kabel er gebruikt is en controleren dus elkaar. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn. De test kan perfect gedaan worden maar je moet het willen natuurlijk. Ik vrees echter voor een scenario zoals in mijn tweede paragraaf.
                            Hoe kan de non-believer nu noteren welke kabel er gebruikt werd, voor hem zijn ze allemaal gelijk.
                            Nikon D800, Nikkor AF-S 24mm f 1.4, Nikkor AF-S 50mm f 1.4, Nikkor AF-S 85mm f 1.4, Nikkor Micro AF-S 105mm f 2.8, Nikkor AF-S VR 70-200 f 2.8, Gitzo 3530LSV, Arca-Swiss Z1sp

Comment

Hoe kan de non-believer nu noteren welke kabel er gebruikt werd, voor hem zijn ze allemaal gelijk.
                              Als het verschil hoorbaar is, dan zal een non believer het ook moeten horen dat verschil.
                              It's a basic truth of the human condition that everybody lies. The only variable is about what.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Koeno Bekijk bericht
                                Als het verschil hoorbaar is, dan zal een non believer het ook moeten horen dat verschil.
                                Ja, en dan geeft hij onmiddellijk toe dat er wel degelijk een verschil is te wijten aan het gebruik van een andere USB kabel.
                                Vergeet dat maar.

Zo'n test zou je moeten doen met meerdere personen, die afzonderlijk, na elkaar, telkens eenzelfde muziekfragment horen en dit met twee verschillende kabels
                                die meerdere keren gewisseld worden. Zo kun je hen eerst het muziekfragment laten horen met kabel A ( en hen mededelen dat ze luisteren naar fragment A ), daarna met kabel B (en hen mededelen dat ze luisteren naar fragment B ). Daarna worden deze fragmenten A & B meerdere keren gewisseld, waarbij de proefpersonen op het gehoor moeten noteren welke fragment zij beluisteren ( A of B )
                                Tevens zou de test moeten uitgevoerd worden met proefpersonen die zelf niet weten waaraan ze onderworpen zullen worden en waarvoor de test eigenlijk dient.
                                Enkel op deze wijze kan je onbevooroordeelde resultaten krijgen.
                                Last edited by dyafani; 20 augustus 2013, 09:51.

Comment

Working...
                                X